19 Reacties

5 maanden geleden

11 maanden en laat hem 3 kwartier slapen.

5 maanden geleden

Mijn zoontje is nu 13 maanden en het verschilt per dag. Als hij een goede nacht heeft gehad en hij wordt sochtends rond half 8 wakker dan heeft hij aan 1 middagdut van 2.5 a 3 uur genoeg. Vandaag was de kleine man al om 5.30 wakker en doet hij sochtends even een extra dutje van ongeveer een uurtje en dan maak ik hem wakker. De laatste 2 weken slaapt hij snachts heel erg slecht en komt het vaker voor dat hij sochtends nog even een uurtje slaapt.

5 maanden geleden

11 maanden en 1 uurtje

5 maanden geleden

Ons zoontje word a.s. zondag 1 jaar. Hij word tussen 6.45 en 7.30 wakker. Gaat om 10.30 weer slapen tot 12.30/13.30 uur.. In de middag gaat hij bijna nooit meer slapen dus we zitten al op 1 slaapje. We hebben eerde geprobeerd om hem in de ochtend wakker te maken na 45 min en dan in de middag weer naar bed maar dit deed hij niet.. Sliep dan in de middag helemaal niet of slechts 15 minuten. Dus we laten het nu maar zo. In de avond gaat hij wel vroeg naar bed rond 18.15/18.30 maar hij red het verder prima.

5 maanden geleden

Vrijdag word hij 1 jaar en zijn ochtendslaapje varieert tussen 1.5/3 uren

5 maanden geleden

11 maanden en soms 2 uur, soms 1. Hebben geprobeerd het in te korten, dit had verder geen effect op de middag of nacht. Vandaar dat we hem gewoon blijven volgen ☺️

5 maanden geleden

11 maanden en het wisselt per dag. Soms 40 minuten, soms bijna 2 uur. Maar we maken hem nu meestal na een uur wakker, anders wordt het middagslaapje weer zo laat en moeizaam

5 maanden geleden

Over paas dagen 1 jaar en hij slaapt van half 10 tot 10 uur een half uurtje en 's middags van half 1 tot half 3/3 uur.

5 maanden geleden

11 maand. 6:30 /7 uur wakker. Dan na 2,5/3 uur een dutje van 1,5 en smiddags rond 13:30/14:30 dutje van 1,5 uur en dan om 7 uur op bed en tussen 8 en 9 slaapt ze

5 maanden geleden

11.5mnd en wisselt enorm hier. Gaat vaak na 3u wakkertijd rond 9 a 915 slapen (altijd om 6 wakker😅) ene x halfuur en soms anderhalf

5 maanden geleden

A.s. zon wordt zij 1 jaar en het lukt haar zelden om 1uur te halen sochtends ongeacht wakkertijd 😊 We maken haar overigens nooit wakker en mevrouw is nooit van lang slapen geweest 😊

5 maanden geleden

Hier vandaag 11 maanden. Gaat tussen 9:00/9:30 naar bed en slaapt vaak 1 tot 1,5 uur en in de middag vaak 1,5 tot 2 uur.

5 maanden geleden

Reactie op DaphneNadine

Vrijdag word hij 1 jaar en zijn ochtendslaapje varieert tussen 1.5/3 uren
En wat doet hij dan de middag nog?

5 maanden geleden

Hier bijna een jaar. S’ochtends 2 uur en s’middags 1a2 uur. Helaas houden ze zich bij de opvang niet aan het schema en doen ze haar s’ochtends te laat naar ben waardoor ze met de middagslaap in de knoei komt. Meer mensen die dat herkennen?

5 maanden geleden

Ons zoontje wordt komende zondag 1 jaar (🥺) maar slaapt smorgens max 1 uurtje, anders slaapt hij in de middag niet. Hij is vaak tussen 6:30 en 7:00 wakker, gaat rond 9:00 weer naar bed en maken hem dan 10:00 wakker als hij dat zelf nog niet is 😊

5 maanden geleden

Reactie op Moesje3

En wat doet hij dan de middag nog?
Hij wordt meestal wakker rond 08:00, dan slapen vanaf ongeveer 10:00 tot ongeveer 12:00/12:30, dan is hij meestal 3 uren wakker en dan slaapt hij tussen de 1 en 2 uren (vaak van 15:15-16:45 ongeveer) en dan om 19:30 fles en rond 20:00 weer naar bed

5 maanden geleden

Reactie op DaphneNadine

Hij wordt meestal wakker rond 08:00, dan slapen vanaf ongeveer 10:00 tot on ...
Wauw wat lekker veel slapen nog zeg! Hier meestal 30 min s’ochtends (wel een uur in totaal op bed met inslapen) en s’middags vaak 1 tot 1,5 uur. Soms heb ik het geluk dat het 2 uur is maar dat gebeurd niet vaak. 😅🤣 Hier altijd overdag al een ‘slechte’ slaper gehad.

5 maanden geleden

11 maanden en ze slaapt 30 min tot 3 uur. Maar gemiddeld zo'n 1,5 uur. Smiddags hetzelfde, meestal komt ze op ongeveer 3 uur slaap totaalbeeld uit. Soms meer als de. Nacht slecht was, dan doet ze een lang ochtend slaapje. Als ze , zoals gisteren, pas heel laat haar middagslaapje had omdat ze die eerst weigerde , maar wel super moe was, is ze snachts vaak een uur wakker. Zoals nu 🙈

5 maanden geleden

Reactie op Np22

Wauw wat lekker veel slapen nog zeg! Hier meestal 30 min s’ochtends (wel ee ...
Jaa ik heb echt wel veel geluk met zo'n grote slaapkop! Ook weleens afgevraagd of 'zoveel' slaap dan niet verkeerd is, maar aan de andere kant heb ik hem er altijd in gevolgd dus dan zal hij het wel gewoon nodig hebben denk ik dan maar 😂