13 Reacties

8 maanden geleden

Mijn dochtertje had hier ook een aantal weken last van terwijl ze voor die tijd ook een goede slaper was. Wij zijn afgelopen week begonnen met de laatste fles (19:00) 30cc meer te geven, weet niet of het hier aan ligt maar nu slaapt ze al 3 nachten door tot aan 06:30 ze is 8,5 maand

8 maanden geleden

hier ook.. Dan weer 2 dagen dat het goed gaat en dan weer wat nachten drama. Vannacht ook weer om half 1 en vervolgens van half 3 tot half 4 in de weer geweest.. Ik denk dat we er maar doorheen moeten maar pittig is het wel

8 maanden geleden

Hier hetzelfde! Altijd goede slaper geweest maar sinds december ook soms 1 week weer doorslapen en dan 282728282 x eruit voor de speen. Nu afgelopen weken ook vaak fles weer snachts. Gaan proberen haar overdag toch meer eten te geven, kijken of dat uitmaakt. Maar denk ook stukje ontwikkeling… gebeurt veel nu dus denk ook meer behoefte aan fles

8 maanden geleden

Hier al sinds de geboorte iedere 2-3 uur erheen, nu al maanden zelfs iedere 1,5-2 uur. Ik ga ook dit topic weer lezen om tips te ontdekken 🥹

8 maanden geleden

Hier zelfde. Ik heb hem naast me liggen zodat ik nog wat slaap tussendoor. Kan heel snel speen geven en allebei verder slapen.

8 maanden geleden

Bij ons is dit al maanden aan de gang 😴 De reden dat hij nog op onze kamer ligt want ik zou hem graag op zijn eigen kamertje laten slapen maar dan moet ik de hele bovenverdieping over in de nacht een paar keer 🤣 Hij slaapt 1 nacht per 2 weken ongeveer gewoon door, alle andere nachten kan ik er 2-10 keer uit 😵‍💫

8 maanden geleden

Heel herkenbaar! Onze dochter van 8 maanden wordt altijd rond 02:00 uur wakker (en begint te huilen). We geven haar dan de fles waarna ze eerst altijd weer lekker doorliep maar de laatste twee weken blijft ze dan 1 à 2 uur achter elkaar wakker. Soms leggen we haar tussen ons in, in de hoop dat ze dan weer sneller in slaap valt. Maar dan trekt ze aan onze haren en knijpt ze in onze neus. Ze is gewoon echt klaarwakker. Maar dat zal wel weer een fase zijn.🤞

8 maanden geleden

Kan ze zelf niet fop indoen? Hier werd ze ook vaak wakker voor speen. Maar ik gaf haar speen in hand en deed ze het zelf weer in. Nu heb ik meerdere spenen in bed en pakt ze hem meestal zelf

8 maanden geleden

Reactie op Maud93×

Kan ze zelf niet fop indoen? Hier werd ze ook vaak wakker voor speen. Maar ...
Ja het gekke is dat ze het heel goed zelf kan. Maar ze slaapt nog een soort ofzo. Ze begint in de ogen te wrijven en te spaaien met haar armen met de ogen dicht en dan gaat ze paniekerig huilen. Dus dan ga ik er altijd gewoon heen om te voorkomen dat ze echt wakker wordt

8 maanden geleden

Reactie op Adb13

hier ook.. Dan weer 2 dagen dat het goed gaat en dan weer wat nachten drama ...
Ja precies dit! Dan weer paar nachten goed en dan ineens weer vaak speentje of om half 6 al honger. Dan geef ik snel klein flesje in zn bed en slaapt die nog wel even verder… Maar hoe dat nou komt he haha.

8 maanden geleden

Up

8 maanden geleden

Reactie op Ella1234

Heel herkenbaar! Onze dochter van 8 maanden wordt altijd rond 02:00 uur wak ...
Waarschijnlijk slaapt ze dan te veel overdag, miss helpt dat?

8 maanden geleden

Reactie op ebast

Up
Miss eens kijken naar het slaapritme overdag? Leren zelf het speentje pakken en er 5 in bed leggen? Of het speentje weghalen zodat ze daar niet meer wakker van wordt.