18 Reacties

7 maanden geleden

Hadden wij ook, maar doen nu 1 maat groter van pampers baby dry pants, dat werkt tot dusver!

7 maanden geleden

Reactie op LoLo27

Hadden wij ook, maar doen nu 1 maat groter van pampers baby dry pants, dat ...
Dit!🥳

7 maanden geleden

Sochtends en smiddags veel drinken en rond de avond echt minder en geen fles meer voor het slapen gaan doet hier de truc

7 maanden geleden

Pampers of pampers harmonie voor de nacht gebruiken. De enige die echt goed houden.

7 maanden geleden

Wij gebruiken ook de pampers baby dry 1 maat groter voor de nacht en laten z’n romper los. Dat werkt tot nu toe!

7 maanden geleden

Luierbroekjes van Pampers zijn bij ons een succes!

7 maanden geleden

Reactie op LoLo27

Hadden wij ook, maar doen nu 1 maat groter van pampers baby dry pants, dat ...
Oké goede tip! Nu is mijn zoontje 9 kilo.. hebben jullie dan de 9-15 kg broekjes of de 12-17 kg broekjes ?

7 maanden geleden

Wij gebruiken premium protection en lekt nooit daarmee! Gevoel dat het veel meer kan vasthouden dan de baby dry

7 maanden geleden

Hier hebben 3 dingen geholpen: - Pampers dry voor de nacht - ‘s Nachts een grote/erg elastische romper aan, waar die volle luier ook daadwerkelijk in past en t vocht er niet uitgeperst wordt. - Minder drinken geven overdag (wij zaten nog op 5 flessen en regelmatig slokjes water met 8 maanden .. dat was hier gewoon te veel en toen lekte ze regelmatig door. Maar zou dit niet toepassen als je kindje al op voldoende flessen zit).

7 maanden geleden

Hier helpt: Pamper premium protection luier+ Grotere maat romper en pampers baby dry pants over de luier( pants maat groter genomen)

7 maanden geleden

Misschien gek hoor, Maar laatste fles ‘s avonds veranderen naar yoghurt toetje? Hoeveel ml drinkt je kleine man nog?

7 maanden geleden

Reactie op Kimberley199428

Oké goede tip! Nu is mijn zoontje 9 kilo.. hebben jullie dan de 9-15 kg bro ...
12-17!

7 maanden geleden

Wolbroekje over de luier heen.

7 maanden geleden

Hier ook baby dry en als ze meer dan 1* in de nacht om drinken komt dan verschoon ik haar extra in de nacht. Tot nu toe werkt dat. Idd een ruime romper helpt ook goed. Ik heb nu geen maat groter meer, en dat gaat ook prima. Ook omdat die maten ineens heel veel schelen tov het begin dan zijn ze net iets groter.

7 maanden geleden

Misschien gek hoor, Maar laatste fles ‘s avonds veranderen naar yoghurt toe ...
Om 19:00 krijgt hij nog een fles van 210. Hij krijgt nu 2 flessen + in de ochtend met flesvoeding pap, dus durf deze nog niet goed af te bouwen. Hij eet wel erg goed overdag en met avondeten al 200-220 gram + een beetje yoghurt erna en dan 1,5 uur later z’n avondfles

7 maanden geleden

Reactie op Kimberley199428

Om 19:00 krijgt hij nog een fles van 210. Hij krijgt nu 2 flessen + in de o ...
Melk is hoofdvoeding, maar de melkbehoefte is bij 10 maanden nog maar 400ml. Je zou dus misschien 1 fles 210 ochtend en 1 fles als lunch met pap (stevigere pap van maken) kunnen geven en verder water en vaste voeding? Scheelde hier gigantisch veel s nachts want wij hadden ook altijd doorlekken of 1 a 2 verschoningen ‘s avonds laat/‘s nachts en krijgt alsnog ruimvoldoende vocht en voedingsstoffen binnen dan!

7 maanden geleden

Wasbare luiers zijn dan wel een aanrader. Wij gebruiken het tweedelig systeem van totsbots. Kan me overigens voorstellen dat dit een stap te ver is voor je, maar wel een serieuze overweging waard ;-). Ik hoor ook wel eens dat mensen het overbroekje van een wasbare luier over een gewone luier aantrekken om lekken te voorkomen, maar heb hier zelf geen ervaring mee.

7 maanden geleden

Ik werd hier ook gek van en heb nu luierbroekjes gekocht. Zowel luier als broekje van Kruidvat huismerk. Luierbroekje iets grotere maat en sindsdien lekker droog ‘s ochtends! Mijn man was een keer het luierbroekje vergeten en om 05:30 werd hij onrustig wakker en idd helemaal nat. Succes!