10 Reacties
7 maanden geleden
Nee ik herken het niet bij beide kinderen niet, nou moet ik wel zeggen dat ik nog nooit iets met wakkertijden en schema's heb gedaan🙈 zowel bij de oudste als de jongste kijk ik naar het kind zelf, misschien dat het hem daar in zit,
Als je merkt dat je kleintje nog niet moe is een beetje gaan schuiven? Kijken wanneer ze wel moe is?
7 maanden geleden
Mijn zoontje had er ook last van. Ging pas om 20.30 slapen waar hij voorheen om 19.00 uur al in slaap viel. Wat ik nu doe is om de laatste dutje(3de) te skippen, zodat hij steeds eerder naar bed gaat. Ook zorg ik ervoor dat zijn kamer donker is. Dit helpt nu sinds 2 dagen weer en slaapt hij weer rond 19.00 uur.
7 maanden geleden
Reactie op MWK1993
Jaa ik denk dat we dat ook maar moeten gaan doen. Wachten tot ze aangeeft m ...
Helemaal prima natuurlijk he als de wakkertijden gewoon werkte 😊 bedoelde dat ook niet verkeers of afkrakend, excuses als het zo overkwam!
Bedoelde alleen maar dat ik daar persoonlijk niet van ben zelfde met voedingen haha ik volg mijn kinderen geen schema zo werkt voor iedereen iets anders😊 er is geen goed of fout
7 maanden geleden
Reactie op BAMPatricia
Helemaal prima natuurlijk he als de wakkertijden gewoon werkte 😊 bedoelde ...
Oh haha nee zo kwam het niet over hoor! Bedoelde meer dat het zo ineens kan veranderen. Wat voorheen wel werkte, werkt dan ineens niet meer 🙈
Dat is ook zo wat je zegt hoor, geen een kindje is gelijk!
7 maanden geleden
Reactie op MWK1993
Oh haha nee zo kwam het niet over hoor! Bedoelde meer dat het zo ineens kan ...
Gelukkig haha, maar je hebt gelijk hoor dat kan maar zo omslaan inderdaad.. hopelijk vinden jullie een fijne manier om het weer goed te krijgen😊😊