64 Reacties

9 maanden geleden

Wij hebben het al met een paar maanden gedaan. Toen kon er nog niet aan zitten, en is goed geheeld. Staat ook echt prachtig 😍

9 maanden geleden

Persoonlijk zou ik hiermee wachten tot ze zelf de keuze zou kunnen maken. Of in ieder geval aan zou kunnen geven dat ze dat mooi/leuk vindt. Aan de andere kant is het natuurlijk ook wel heel schattig om te zien.

9 maanden geleden

Je moet er nu wel rekening mee houden dat ze er nu wel aan gaat zitten. Hier heeft ze oorbellen vanaf 3,5 maand. Nooit problemen mee gehad.

9 maanden geleden

persoonlijk vind ik het op die leeftijd vaak een beetje ordinair staan en overbodig. Hier krijgt ze ze als ze er zelf naar vraagt. En dat begint nu te komen (3 jr) maar 2 dagen laten wil ze ze niet meer. Dus we wachten rustig af.

9 maanden geleden

Ik vind dat het wel kan ☺️ Ik wacht zelf tot ze 10 maanden is met het idee dat ze haar mooie oorbellen die ze gekregen heeft als cadeau met haar verjaardag in kan doen 😍 Er zijn mensen die van mening zijn dat het pas na 6 jaar moet omdat anders het gaatje niet in het midden van de oorlel blijft, ik vind het onzin 🙃

9 maanden geleden

ik wil het ook graag alleen mijn man wil het niet 😩 die vind dat ze zelf de keuze moet maken! ik heb ook niemand kunnen vinden die met me mee wil hahaha

9 maanden geleden

Ik vind het zielig. Ik zou wachten tot ze zelf die keuze kan maken

9 maanden geleden

Ik vind het mega asociaal als ouders dit doen

9 maanden geleden

Haha, waarom?

9 maanden geleden

wij gaan morgen met onze beide dochters. de oudste van 4j wil graag maar heeft heel lang getwijfeld omdat het pijn doet ze te schieten. Daarom nu bij jongste dochter besloten gelijk mee te laten schieten. Die kan het zich dan niet herinneren later of het wel willen maar niet durven. Dus Ben benieuwd.

9 maanden geleden

ik ben team eigen keus van kind. zou daar als ouder nooit over beslissen. haar lijf.

9 maanden geleden

ik vind oorbellen bij kinderen heel schattig.. van die kleine bloemetjes of lieveheersbeestjes🥰 maar ben wel van mening dat ik het voor een baby nog zwaar overbodig vind😅 lekker doen als ze wat ouder zijn.. als cadeautje als ze naar de grote school gaan ofzo😉

9 maanden geleden

Reactie op TD1823

Haha, waarom?
Omdat ik vind dat een kind dat zelf moet mogen vragen / willen “Haha”

9 maanden geleden

Persoonlijk vind ik het onzin en niet mooi staan bij een baby. Als wij ooit een dochter mogen krijgen zou ik haar zelf de keus laten.

9 maanden geleden

Ik zou het persoonlijk nooit doen, ik vind dat wij niks te zeggen hebben over wat onze kinderen met hun lichaam willen ☺️ Dat is van hunzelf en mogen ze later zelf bepalen.

9 maanden geleden

Ieder zijn eigen ding toch. Je weet de reden er niet achter. Hahaha

9 maanden geleden

Reactie op mommy_2019

wij gaan morgen met onze beide dochters. de oudste van 4j wil graag maar he ...
Jaaa hier hadden we bjj de oudste ook laat gedaan, ook rond 4 jaar wat een drama was dat zeg. Ik heb gelijk gezegd dat die ik 1 keer en nooit meer.

9 maanden geleden

Reactie op Felimba

Ik zou het persoonlijk nooit doen, ik vind dat wij niks te zeggen hebben ov ...
ik volg dit volledig. Ik vind het ook echt niet mooi bij zo jonge kindjes. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

9 maanden geleden

Reactie op Flowerdutchie

Ieder zijn eigen ding toch. Je weet de reden er niet achter. Hahaha
Noem 1 goede reden op!? Wellicht wijzig ik mn mening 😉

9 maanden geleden

Ik kom uit een cultuur waar veel mensen dit bij hun dochters doen wanneer ze babies zijn. Ik vind het heel schattig staan, maar toch staat het mij tegen om dit te doen bij mijn dochter van zeven maanden, omdat ze zo volmaakt is. Ze is nu zo puur dat het mij een beetje verdrietig maakt als ik denk aan oorbellen schieten. Dat klinkt misschien een beetje gek. Ik vind het schattig staan en ik vind het ook echt niet raar, maar het is niet voor mij