64 Reacties
9 maanden geleden
Noem 1 goede reden op!? Wellicht wijzig ik mn mening 😉
Hier was het met me oudste drama die was 4 jaar die wou oorbellen, alleen maar gillen en huilen. Daarna komt het moment dat je het moet schoonmaken, dat liet ze niet toe.
9 maanden geleden
Reactie op Flowerdutchie
Hier was het met me oudste drama die was 4 jaar die wou oorbellen, alleen m ...
Vind dit nog altijd geen goede reden om een baby door de oortjes te schieten, maar vervelend zo’n ervaring!
9 maanden geleden
pfff wat een spacers zijn sommige mensen geworden. halo het zijn oorbellen, je gaat haar tong of wenkbrauw niet piercen. het zijn een paar oorbelen! ben jij je ouders niet dankbaar dat je die drama bespaard is geweets op oudere leeftijd? schiet oorbellen op jonge leeftijd, herstelt snel en jij hebt de veranwtoording voor schoobhouden, is zo gedaan. die gedachte en denkwijze dat ze zelf moet kiezen? hahahaha laat me niet lachen aub.
als ik een dochter krijg dan krijgt ze die gelijk met 2 a 3 maanden ;)
9 maanden geleden
vriendin van mij , haar dochter wil oorbellen maar zodra ze het winkel inlopen is ze bang voor het "schieten" van gaatjes.
zij "vond" ook dat haar dochter "zelluf die keuze" moet maken. nou suc6 ermee
je kan het ook egt overdrijven, zo krijg je deze porceleinen generatie en dat is niet bepaald om trota op te zijn
9 maanden geleden
Reactie op Niempje38
pfff wat een spacers zijn sommige mensen geworden. halo het zijn oorbellen, ...
Gelukkig deden mijn overgrootoma, oma en moeder dit vroeger al niet bij elkaar en zal ik dit zelf ook niet bij mijn kindje doen (het is een jongen, maar ook die mogen bellen toch 😉)
Ik ben m’n lieve mama vooral dankbaar dat ik ze zelf mocht gaan schieten met een vriendin voor mijn verjaardag een keer bij de lucardi en kan het me nog herinneren, niet gehuild en oooo wat deed dat zeer in de kou erna buiten maar wat vond ik ze prachtig!
“Groetjes vanuit Space”
9 maanden geleden
Ik zelf zou het niet doen. Vind het niet mooi. Bij ons is het traditie als je met je zwemdiploma A oorbellen zou willen dat je deze dan mag laten schieten. (Wij zelf zijn met 3 meiden thuis) alle 3 toen laten zetten. Vonden het alle 3 niet eng of pijn doen.
Je moet vooral doen wat je zelf wil en wat goed voelt. Zijn toch altijd voor en tegens.
9 maanden geleden
Reactie op Niempje38
Ik heb pas gaatjes laten schieten op mijn 14e, ik ben blij dat mijn moeder dat niet voor mij besloten heeft toentertijd 😊 En als volwassene voel je er helemaal niks van, een baby schrikt daadwerkelijk en gaat waarschijnlijk huilen. Dus welke drama wordt dan precies bespaard? 🤷🏻♀️
9 maanden geleden
Reactie op Niempje38
nou wat een dramaa zeg.. overdrijven kan ook! Ik vond het super leuk dat ik op mn 12e mocht kiezen voor oorbellen en heb er alleen maar leuke herinneringen aan! Vond het een super leuk uitje, niks geen drama. Wat is het verschil dan tussen tong of wenkbrauwen piercen? Zijn net als je oorlel allemaal delen van je lichaam waar je een gaatje inmaakt..🙄🙄
9 maanden geleden
Reactie op Niempje38
drama op oudere leeftijd? wat een onzin. En juist als ze zo klein zijn en niet te instrueren zijn kan het problemen geven doordat het gaat ontsteken e.d.
Ik heb er zelf een gaatje bij laten schieten op mn 13e en dat was alles behalve drama. Mn nichtje kreeg ze met 7 jaar en ook dit was geen drama.
9 maanden geleden
Reactie op Niempje38
vriendin van mij , haar dochter wil oorbellen maar zodra ze het winkel inlo ...
de enige die hier overdrijft ben jij, met je porceleinen generatie 🤦🏼♀️😂😂😂
9 maanden geleden
Ik zou het zelf niet doen, ik vind het iets waar ze voor moet kunnen kiezen later, maar wat eerder ook gezegd werd, jij bent de mama.
Ik was zelf 10 toen ik de eerste oorbellen kreeg, dat was toen totaal geen drama. Vond het een gezellig uitje om samen met m’n moeder te doen en we hebben de “traditie” in het leven geroepen om daarna een ijsje te eten. Ik heb daar dus hele goede herinneringen aan en ben van plan om dat met mijn meiden ook zo te doen, mochten zij dat later willen
9 maanden geleden
Reactie op Niempje38
mijn reactie is gericht naar de mensen die vinden dat kinderen alles zelf m ...
Alles? We hebben het over iets in het lichaam aanbrengen omdat de mama’s of/en papa’s dat schattig vinden