8 Reacties

één maand geleden

Herkebaar, wij hebben dit ook gehad en het moment dat ze sterk genoeg zijn wordt het minder. Ik zorgde er wel voor dat hij niet met zijn hoofd op dingen kon vallen wat hem echt zou kunnen verwonden, voor de rest was het opletten, oefenen en heel veel magische kusjes geven! Het wordt beter!

één maand geleden

Ik denk inderdaad gewoon oefenen! helpen en erbij blijven, zo kun je ook heel erg enthousiast reageren wanneer hij door de knieën gaat! Toen hij net begon met oefenen van staan en ik even de ruimte uit moest, zette ik hem in de box, dan wist k zeker dat hij zich geen pijn kon doen.

één maand geleden

Hier ook gehad! Ik kon niet eens naar de wc of ik hoorde alweer een knal dat ie was gevallen op zijn hoofd. Nu sinds een week gaat hij van staan naar zitten en laat hij zich niet meer zo snel vallen gelukkig!

VRIEND

één maand geleden

T is letterlijk met vallen en opstaan voor die kleintjes.. en als hij straks gaat lopen, dan gaat hij ook nog 1000x vallen. Het hoort erbij, zou m zeker niet vastzetten want hij moet door deze leercurve heen dus uitstellen heeft geen zin. Sterkte, snap dat je t zielig vindt

25 dagen geleden

Haha ik heb zo’n rugzakje aangeschaft met een kussentje! Ziet er nog schattig uit ook🤣

24 dagen geleden

Hoi, hier hetzelfde probleem ik kan me geen seconde omdraaien of hij ligt al weer valt echt met regelmaat op z’n hoofd en ik denk echt omg straks houdt hij er iets aan over 🥹 Heb een houten vloer, zag wel van die helmpjes maar dacht ja dat is ook weer overdreven. En vraag me niet hoe hij het voor elkaar krijgt maar hij valt ook steeds precies naast z’n speelkleed met z’n hoofdje ipv op het zachte gedeelte 🤦🏼‍♀️🥹

19 dagen geleden

Er zijn van die zachte botsmutsen die je kunt kopen voor de transitie fase. Dan kunnen ze wel gewoon hun gang gaan zonder dat je er de hele tijd om heen hoeft te hangen en als ze dan vallen is hun hoofd beschermd 👍

18 dagen geleden

Hier een paar x goed erop gevallen, daarna lette hij wel meer op, veel oefenen. T was snel over torn jij leerde voorzichtig op z'n knietjes weer terug naar kruipen te gaan