14 Reacties

6 maanden geleden

Slaapje van 9.30 tot 10 en van 12.30 tot 14.15. 11 maanden nu.. slaapt van 18.45 tot 7

6 maanden geleden

Oh en ja we maken hem wakker!

6 maanden geleden

Ze slaapt hier op verzoek. Het enige wat we altijd wel redelijk hetzelfde houden is rond 19:00 laatste voeding en dan om 19:30 tanden gepoetst en voorgelezen in bed. Soms iets eerder als ze bv vroeg uit d'r 2e slaapje kwam en heel moe is. Maar gister bv kwam ze om 16:30 uit bed en lag ze om 19:30 weer te slapen. We maken alleen wakker als we echt weg moeten of bv als ik klaar ben met werken en haar meeneem naar huis vanaf de opvang. Soms slaapt ze totaal 5 uur Soms totaal 3 uur op een dag.

6 maanden geleden

Ze er trouwens nu net nog in voor een klein tukje. Dan maak ik d'r wel over 3 kwartier wakker. Had de hoop dat ze jn de wagen zou gaan slapen, maar helaas. Ze is wakker geweest van 13:15-16:30. Dat is wel extreem lang voor haar.

6 maanden geleden

Ons zoontje slaapt van 9:00 tot max 10:00 (maken hem wakker als dat nodig is) en daarna van 13:00 tot meestal 14:45 maar maak hem dan niet wakker 😊 en dan om 18:45 de nacht in

6 maanden geleden

Hier twee slaapjes waarbij we tussen het eerste slaapje ongv 2 uur houden en daarna 3 uur. Vandaag van 09:30 tot 11:15 geslapen en van 14:30 tot 16 uur. Na 16 uur maak ik haar meestal wel wakker anders kan ze indd om 19 uur niet slapen

6 maanden geleden

Hier 2x 1u15 tot 1u30 . Soms einde dag een powernap ivm vroeg wakker worden en de dag niet redden

6 maanden geleden

Hier verschilt het enorm per dag. In de ochtend vandaag maar 30min en in de middag 1.5uur. 1830 op bed. Gisterochtend 1.5u en in de middag 2.15u. Geen pijl op te trekken. Ook vaak genoeg maar 2x 45min 🫠 ligt vaak 1830 in bed wel afhankelijk van middagslaapje.

6 maanden geleden

10 maanden oud en sinds een week nog maar 1 slaapje. Opstaan: 7.30 uur Dutje: 11.00 - 13.30 Bedtijd: 20.00 uur Tot die tijd ook echt gezellig en fit.

6 maanden geleden

Reactie op Ssjsjnsla

10 maanden oud en sinds een week nog maar 1 slaapje. Opstaan: 7.30 uur D ...
Ja precies, wij zitten hier voor mijn gevoel ook op kantelpunt naar een slaapje toe. Vanmorgen wakker om 6:45 maar toen dus om 9:30 toch echt weer moe, geslapen tot 10:45 en nu ligt ze toch weer in bed. Als ze nou in de ochtend wat later wakker zou worden dan kunnen we idd haar een slaapje laten doen tussen 11:00-14:00 en vaak slaapt ze 2 a 3 uur en dan red ze het ook zeker tot in ieder geval 19:00.

6 maanden geleden

Reactie op Mamapatricia

Ja precies, wij zitten hier voor mijn gevoel ook op kantelpunt naar een sla ...
Oh moet ik er ook nog even bij vermeldendat ze wel herstellende is en aan de antibiotica zit vanwege oorontsteking

6 maanden geleden

Reactie op Ssjsjnsla

10 maanden oud en sinds een week nog maar 1 slaapje. Opstaan: 7.30 uur D ...
O wat heerlijk zeg

6 maanden geleden

Reactie op Mamapatricia

Oh moet ik er ook nog even bij vermeldendat ze wel herstellende is en aan d ...
Het begon hier bij het middagslaapje overaanbod en ik merk nu dat het ochtend slaapje verplaatst naar start 11.30. Het duurt ook even soms voor je beide weet wat het fijnste is.

6 maanden geleden

O wat heerlijk zeg
Is heeeeeel fijn ja. Lekker op pad in de ochtend en in de middag. Geeft heel veel rust 😃