8 Reacties

9 maanden geleden

Dan zou ik in de ochtend sowieso iets ophogen. En dan gewoon iedere avond nog proberen

9 maanden geleden

Kun je smorgens niet een broodje extra geven?

9 maanden geleden

Bij ons ging de melk zo moeilijk 10 maanden oud Krijgt nu sochtends pap 160 en savonds 150 yogurt vanderrst wil hij alleen vaste voeding en drinken

9 maanden geleden

Reactie op Troelala123

Kun je smorgens niet een broodje extra geven?
Hij drinkt in de ochtend papfles van 200 en vaak nog een halve boterham erna. Alleen dat is niet genoeg als ik de avondfles verminder naar 100cc neem ik aan

9 maanden geleden

Bij ons ging de melk zo moeilijk 10 maanden oud Krijgt nu sochtends pap 16 ...
Hier ook alleen drinkt hij de ochtend fles met gemak en de avond met dramaa🤷🏽‍♀️ maar krijgt hij wel genoeg als ik alleen de ochtendfles drinkt aangezien hij 400-600ml mag drinken

9 maanden geleden

Reactie op K.A.S.

Hier ook alleen drinkt hij de ochtend fles met gemak en de avond met dramaa ...
Hier ben ik ook bezorgd over geweest. Hij krijgt bij ons nu 300 aan zuivel dit was goed zij de huisarts en cb Ook in fruit en groente zit vocht Ook drinkt hij er nog naast

9 maanden geleden

Ons ventje drinkt gewoon nog 3 flessen leeg 🙈😅 merk nu vaak sochtends wel dat hij eerder honger heeft dus denk dat we de ochtendfles gaan vervangen voor een boterham.

9 maanden geleden

Wij geven ook nog maar 1 fles en soms geen. 10 maanden. Wel altijd verwerkt door 1 papportie van 180+6 maar soms is dat de enige kv die hij nog krijgt.