14 Reacties
7 maanden geleden
Wij geven 180+6 schepjes melk en dan 4 schepjes 6+mnd spelt pap van de ah. De 8+ vonden wij niet fijn. En dan met een M speen.
7 maanden geleden
Reactie op Anis🫶
Past het door een L speen heen dan? Het gaatje lijkt zo ontzettend klein… H ...
Ja zeker! Wij hebben ook deze pap, 3 schepjes pap geven wij door een fles van 210(7 schepjes)
7 maanden geleden
Reactie op Anis🫶
Wat vond je er niet fijn aan dan?
Maakte niet uit welke speen we d’r op zetten alles verstopte 🙈 en het idee dat die minder vol zat na z’n fles
7 maanden geleden
Wij gebruiken na alles getest te hebben nu de Kruidvat fles met grote maat flesspeen
7 maanden geleden
Reactie op Anis🫶
Hoe krijgen jullie in godesnaam iets uit die spenen? Heeft ons kind dan gew ...
Hadden wij ook met de 8+ na een paar slokjes leek die weer dicht te zitten. Ook als we er zelf van probeerden te drinken (lag niet aan ons kindje). Gebruiken nu met 9,5 mnd nog steeds de 6+ pap en daar hebben we geen problemen mee
7 maanden geleden
Reactie op BabyboefXX
Hadden wij ook met de 8+ na een paar slokjes leek die weer dicht te zitten. ...
Hmm, nou als ik zuig krijg ik er wel wat uit. Maar die granen gaan gewoon helemaal in die speen opfrommelen. Morgen toch maar eens de 6+ halen. Wat is jou verhouding? En geef je de fles gelijk of laat je hem staan zoals op de verpakking staat?
7 maanden geleden
Reactie op Anis🫶
Hmm, nou als ik zuig krijg ik er wel wat uit. Maar die granen gaan gewoon h ...
180+6 melk en 3-4 schepjes pap, krijgt de fles direct anders breekt die de tent af zodra die ziet dat je ermee bezig ben 😅 hebben huismerk ah pap
7 maanden geleden
Reactie op Anis🫶
Deze? De spelt?
Er staat namelijk op de verpakking dat je de fles 1-2 minut ...
Klopt ja, misschien omdat het anders pas in het buikje indikt en dan ze dan te laat een signaal krijgen dat ze eigenlijk vol zitten? Denk nu echt heel hardop anders kan ik ook niks anders verzinnen? Wij doen het iniedergeval nie😅 maar moet eerlijk toegeven dat ik de 4+ 5 mnd geleden gelezen en daarna niet meer 🙈