11 Reacties

8 maanden geleden

Ergens in verwerken? Bananenbrood bijvoorbeeld

8 maanden geleden

Geef je pap met een lepel? Dan beetje pindakaas door de.pap heen

8 maanden geleden

Ow en van ei een omelet maken dus met een beetje melk dan bakken,

8 maanden geleden

Reactie op BAMPatricia

Geef je pap met een lepel? Dan beetje pindakaas door de.pap heen
Net door de banaan heen gegeven, dan spuugt hij die happen uit (had eerst gewoon zonder gegeven en op het laatst gemengd)

8 maanden geleden

Ik heb het in het begin door het eten gedaan. Bijvoorbeeld sperzirboontjes met een theelepeltje pindakaas er door of een klein stukje ei door de broccoli gepureerd. Nu krijgt hij pindakaas of omelet op brood. Of ipv vlees of vis scrambled egg bij het warm eten. Al heeft mijn zoontje nu niet veel tijd om te eten en vooral veel te druk met spelen/leren😅

8 maanden geleden

Ik had laatst een wentelteefje gemaakt met kunstvoeding en ei geklutst, zonder kaneel, en dan even bakken in de koekenpan totdat het een mooi bruin korstje had. En dat aangeboden aan m’n dochter.

8 maanden geleden

Ik verwerk ei in de hapjes, bijv; sperziebonen, rijst, kip en ei. Rijst en sperziebonen wat blenden dan hardgekookte ei prakken en kip plukken en dan smult hij er hier van! Pindakaas doe ik beetje op broodje weet niet of dat jou kleine goed eet? Wij doen laagje boter en dan Pindakaas en stukjes knippen.

8 maanden geleden

Hier hebben we een allergie test gehad om andere redenen en kwam niks uit dus voel de druk niet meer zo Pindakaas krijgt die elke dag een lepel Ei pas 3 keer wat op

8 maanden geleden

Hier hebben we een allergie test gehad om andere redenen en kwam niks uit d ...
Oh dat is fijn! Zou het bijna ook willen vragen bij dr huisarts. Hier heeft hij 2x net na proberen een oorontsteking gehad, lijkt me niks met elkaar te maken hebben maar merk dat het me toch remt met weer te starten

8 maanden geleden

Reactie op BiancaK

Oh dat is fijn! Zou het bijna ook willen vragen bij dr huisarts. Hier heeft ...
O nee dat heeft dan echt niks met elkaar te maken! Snap je 100% hoor! Hier kreeg die opeens gigantische eczeem 😂 dus wij schrokken ook

8 maanden geleden

Ons meisje heeft de provocatietest in het ziekenhuis gehad omdat ik zelf allergisch ben voor pinda's en noten en onze oudste ook. Helaas is zij ook flink allergisch..