141 Reacties

één maand geleden

Mijn zoontje is bijna 9 maanden en ben nu bijna 18 weken zwanger. Ben wel best bang dat het heel zwaar gaat worden maar komt vanzelf goed het is altijd even je draai er in vinden. En het is inderdaad heel leuk dat ik dan 2 broertjes zo dicht bij elkaar heb.

één maand geleden

Ik heb ze kort op elkaar. Nu 20.5 maand en as vrijdag 9 maanden.. het enige dat ik echt zwaar vond was het tillen van 2 kinderen naar bijv de auto als je alleen bent. Verder zou ik nooit meer anders wensen! Komt goed hoor mama!

één maand geleden

Vorige maand halfhalf geprobeerd en dachten we als het lukt dan lukt het en anders is het ook voorlopig nog even prima. Maar het was meteen raak! Vorige week positieve test. Vind het heel spannend en moet nog even schakelen hoe we het dan straks met 2 moeten doen haha.. Momenteel nog aan het wennen aan het idee :)

één maand geleden

Wij willen over 2-3 maanden gaan beginnen (vooral omdat we liever geen dec-Jan-feb baby willen ivm mega veel verjaardagen)

één maand geleden

Wij gaan het (waarschijnlijk) proberen vanaf het moment dat ons zoontje een jaar is🥰 Dus ik moet nog even iets meer dan 2 maanden wachten haha

één maand geleden

Reactie op marrie112

Wij willen over 2-3 maanden gaan beginnen (vooral omdat we liever geen dec- ...
😅 same. Mocht het opnieuw snel lukken dan zou weer een zomerbaby top zijn

één maand geleden

Hier bezig voor een tweede, maar onze man is bijna 3 weken ziek geweest dus er zijn weinig kansen deze cyclus🤣. Eerste keer via een traject zwanger geworden, nu willen we eerst zelf proberen..

één maand geleden

Wij zijn hier nu ook bezig! Ben benieuwd, willen nu voor 3 maandjes proberen, aangezien ik niet zwanger wil zijn op onze bruiloft eind volgend jaar

één maand geleden

Ik ben duidelijk niet de enige haha, wat leuk allemaal!!

één maand geleden

Hier verwachten we in juli ons volgende kindje ❤️

één maand geleden

Wij zijn er nog niet 100% over eens dat we een 2e kindje willen, ik moet zeggen dat ik er de laatste tijd heel veel mee bezig ben en steeds meer neig naar wel een 2e kindje. Als wij voor een 2e willen gaan mocht het ons gegund zijn dan wachten we tot ons zoontje wat ouders is en zelf de trap op en af kan omdat ik bij de eerste zwangerschap hele heftige bekkenpijn had en dit zal waarschijnlijk bij de 2e weer zo zijn.🤐

één maand geleden

Hier ook net begonnen, druk met ovulatietesten. Piek zit eraan te komen. Al een poosje weer aan het foliumzuur en andere supplementen. Hopelijk lukt het snel, anders duiken we weer een medisch traject in (ivm endometriose). Ik vind het ook wel spannend, zoon is heel makkelijk, maar wat als de tweede niet zo makkelijk is? En hoe druk wordt het dan? Maar ach, dat weet niemand van tevoren...

één maand geleden

Leuk zeg allemaal. Mijn kindjes schelen 1 jaar en ruim 8 maanden. Ik vind het een mooi verschil, ze zijn zo leuk samen, maar het is wel constant werk en dat heeft me wel meer aan huis gekluisterd, ook wel door de winter en bv. Zoontje borst gehad, dochter eten (en zij heeft ondergewicht en geen hongergevoeldus gaat helaas met zorgen), zoontje naar bed, o nee eerst poepluier dochter, zoontje wakker, zoontje borst maar dochter met teveel energie springt erom heen. Etcetcetc. Supergezellig maar wel intens. Nu ben ik in de avonden en dus ook rond etenstijd en bedtijd alleen dus ik ben regelmatig pas 1945 uur zelf eten ;) ach ja, hoort erbij ;)

één maand geleden

Nee hier echt zeer zeker niet, misschien zijn we zelfs wel compleet zo :).

één maand geleden

Hier! Eerste keer was via ivf, maar we proberen het nu zelf tot na de zomer. Dan begint ons volgende traject. Ik hoop stiekem zo erg dat het natuurlijk lukt 🤞🏻

één maand geleden

Reactie op 9gag

Nee hier echt zeer zeker niet, misschien zijn we zelfs wel compleet zo :).
Dat is ook helemaal prima natuurlijk!

één maand geleden

Moet zeggen dat mijn leeftijd erg meespeelt in het snel opnieuw willen proberen. Was 35 toen ik de vorige keer zwanger raakte, en de wens is té groot om dan te lang te wachten.

één maand geleden

Mijn zoontje bijna 10 maandjes en nu bijna 13 weken zwanger van de 2e 😊

één maand geleden

Reactie op EsAaEn

Moet zeggen dat mijn leeftijd erg meespeelt in het snel opnieuw willen prob ...
Herkenbaar! Ik ben nu 35 en toen mijn 1e kindje kwam. Straks (hopelijk als alles goed gaat) 36 bij nr 2. Heb ook het gevoel een 'beetje haast' te hebben qua leeftijd

één maand geleden

Reactie op EsAaEn

Moet zeggen dat mijn leeftijd erg meespeelt in het snel opnieuw willen prob ...
Hier ook hoor, ben nu 38 en we willen echt graag 2 kindjes (oorspronkelijk 3, maar dat redden we in de tijd gewoon niet)