160 Reacties

één maand geleden

Reactie op Babyjune2023!

Mijn zoontje bijna 10 maandjes en nu bijna 13 weken zwanger van de 2e 😊
Gefeliciteerd!

één maand geleden

Reactie op Lieke0805

Hier! Eerste keer was via ivf, maar we proberen het nu zelf tot na de zomer ...
Ga duimen voor jullie!!

één maand geleden

Reactie op Rana4AA

Hier ook net begonnen, druk met ovulatietesten. Piek zit eraan te komen. Al ...
Hier ook zo’n makkelijk meisje, dus ben ook heel benieuwd wat de tweede voor karakter zal krijgen. Spannend, maar kan ook niet wachten hoor! Ik ga hard duimen voor jullie dat het lukt, endometriose is best naar toch? Hier ook netjes al 4 weken aan de foliumzuur, vorige keer was ik zo snel zwanger dat dat niet gelukt was. Nu maar netjes volgens het boekje. En hopen dat het weer zo snel lukt 😊, en zo niet is dat ook oké daarom beginnen we nu al.

één maand geleden

Wij willen in mei weer proberen. Ons zoontje is van 29 juni. Lijkt me zo leuk als ze dicht op elkaar zitten.

één maand geleden

Ik heb een zoontje van 2 (januari) en een dochtertje van 9 maanden. Zij was een verrassing, en wat voor 1. 🥰 Het ‘samen’ spelen is nog niet echt? Maar ze zoeken elkaar veel op! Zijn blij als ze elkaar zien, hopelijk hebben ze later een maatje in elkaar! Het is soms druk, hectisch en handen te kort. Maar eerlijk, de gaat zo snel je eigen makkelijkheidjes krijgen. Ze gaan dezelfde tijd in de middag naar bed en met de avond gaat onze dochter een kwartiertje eerder en heeft de laatste even qtime net als in de ochtend als onze dochter slaapt. Ik zou het niet anders willen. ❤️🌸

één maand geleden

Reactie op Essie10

Ik heb een zoontje van 2 (januari) en een dochtertje van 9 maanden. Zij was ...
Wat goed om te horen! Even wat betreft het samen spelen, kinderen gaan pas écht samen spelen vanaf een jaar of 3. Daarvoor kunnen ze wel heel leuk, naast elkaar spelen, alsin met hetzelfde spelen bij elkaar in de buurt, maar nog niet echt samen. Dus dat is heel logisch hoor!

één maand geleden

Reactie op EsAaEn

Moet zeggen dat mijn leeftijd erg meespeelt in het snel opnieuw willen prob ...
Hier precies hetzelfde… lastig wel hè? Dat je toch een beetje druk voelt ofzo. Ik zou het liefst drie kindjes hebben, maar we weten gewoon niet of dat gaat lukken!

één maand geleden

Reactie op 9gag

Nee hier echt zeer zeker niet, misschien zijn we zelfs wel compleet zo :).
Ik ben zo blij om dit te lezen. Ik voel me soms bijna ‘vreemd’ dat ik het misschien zo ook wel perfect vind. We genieten enorm nu!

één maand geleden

Wauw wat veel al voor een 2e wat leuk! Heel eerlijk gezegd mij niet bellen voorlopig. 🙈😂 Helemaal happy zo. Ik zit er zelf meer aan te denken rond de 3/4 jaar weer te proberen of misschien kijk ik er tegen die tijd wel weer anders tegen aan. 😊

één maand geleden

Reactie op Np22

Wauw wat veel al voor een 2e wat leuk! Heel eerlijk gezegd mij niet bellen ...
Dan heb jij ws niet dezelfde leeftijd als ik… 37

één maand geleden

Reactie op EsAaEn

Dan heb jij ws niet dezelfde leeftijd als ik… 37
Klopt, ik ben 30. Als dat anders was had ik waarschijnlijk ook anders naar de situatie gekeken. 😊 Wens jou heel veel geluk en snel een positieve zwangerschapstest. ❤️

één maand geleden

mijn zoontje is ruim 9 maanden oud en ik ben bijna 15 werken zwanger van de 2e. als de 2e geboren wordt is ons zoontje net 15 maandjes. zal wel even pittig worden maar wel leuk zo lekker vlot op elkaar

één maand geleden

Bij ons was dat lieve baby'tje wat nu 9 maanden (bijna alweer 10😲) is al nr 2. 1 en 2 schelen precies 2 jaar. Er is een wens voor een derde, maar zeker niet nu direct. Eerder echt pas als baby rond de 3 / 4 jaar is 🙊

één maand geleden

Hier is de oudste 3, dan de jongste 9 maanden, en nu 14 weken zwanger van nummer 3. Vind t wel spannend hoor dalijk 15 maanden ertussen maar ik denk wel dat ze veel aan elkaar gaan hebben. En de 2 jongens spelen nu ook al zo lief met elkaar. Hoop dat t gauw raak is voor jullie.

één maand geleden

Groot respect voor jullie hoor! Ik moet er niet aan denken, nooit meer 🤣 Ik wil er graag een pleegkindje bij, maar wel pas over 4-5 jaar!

één maand geleden

Groot respect voor jullie hoor! Ik moet er niet aan denken, nooit meer 🤣 ...
Heel veel respect daar ook voor!!

één maand geleden

Mijn zoontje is nu 9 maanden en ik ben in verwachting van ons tweede zoontje. Nu 18 weken zwanger❤️ in het begin zal het pittig zijn maar denk dat ze veel aan elkaar gaan hebben. Heel veel zin in☀️

één maand geleden

Reactie op Mimi1506

Mijn zoontje is nu 9 maanden en ik ben in verwachting van ons tweede zoontj ...
Gefeliciteerd!! Was je bij de tweede net zo snel of langzaam zwanger als bij de eerste? Of was dat verloop heel anders?

één maand geleden

Reactie op EsAaEn

Gefeliciteerd!! Was je bij de tweede net zo snel of langzaam zwanger als bi ...
Bij de 1e hebben we er 3 jaar over gedaan met behulp van het ziekenhuis. En de 2e kwam als verassing toen mijn 1e pas 5 maanden oud was, maar zeeer gewenst ❤️

één maand geleden

Reactie op Mimi1506

Bij de 1e hebben we er 3 jaar over gedaan met behulp van het ziekenhuis. En ...
Wauw! Wat een extra cadeautje dan idd! 🤗