12 Reacties
8 maanden geleden
Hier zodra hij in een slaapzak ging dekentje weggehaald. Vind deken + slaapzak nogal dubbelop
8 maanden geleden
Reactie op Noot91
Hier heeft ze het ook nog fris in de nacht! Dus gebruik nog wel een dekentj ...
Ja hier gaat dat instoppen dus niet meer.. ze wurmt zich nu lekker eruit/los en dan draait ze om haha
Ik ga het maar even proberen zonder deken, en vanwege de frisse nachten maar met lange mouwen romper, pyjama en slaapzak met lange mouw. Ben benieuwd!!
8 maanden geleden
Hier slaapt hij in een korte mouw romper, herfst slaapzak puckababy, nunki lakentje en dun dekentje over z'n beentjes. Hij slaapt altijd op z'n rug en draait niet om in bed.
Als je kleine op de buik draait zou ik laken/deken weghalen maar idd een pyjama onder de slaapzak aan doen
8 maanden geleden
Wij hebben een veel te dure Nunki gekocht zodat die op z’n rug blijft liggen en makkelijker in slaap valt, maar anders was mijn keuze sowieso nooit op een laken of dekentje gevallen, ik vind dat persoonlijk onveilig.
8 maanden geleden
ik heb een tijdje de slaapzak met veiligheids spelden vast gezet aan het matras, maar zelfs daar werd hij te bewegelijk voor. ik zorg nu voor een iets hogere temperatuur op de slaapkamer en geen dekentje meer. ik vind 'm wel door het hele bed nu maar hij lijkt het ook prettig te vinden nu op z'n buik of zij te kunnen slapen. (aerosleep topper en onderhoeslaken)
8 maanden geleden
Sinds m’n zoontje 2 weken geleden heeft ontdekt dat ie ook in bed kan omrollen slaapt hij alleen nog maar op zijn buik. Ik heb het lakentje dus weggehaald want hij werd er alleen maar gefrustreerd van dat dit het rollen moeilijker maakte. Nu hij vrij alles kanten op kan slaapt ie als een Roosje
8 maanden geleden
Hier heeft ze nooit onder een deken/laken geslapen, altijd genoeg lagen kleding + slaapzak passend bij seizoen. En lekker los in bed, ze slaapt sinds ze in haar ledikant ligt met 4-seizoenen puckababy aan (alle lagen tegelijk = TOG 2,5) zowat elke avond door van 20-8 uur. Ze heeft daaronder nog een korte romper en dun pyjamaatje met sokken aan. Slaapkamer is tussen de 16-18 graden.
8 maanden geleden
Heb dat nunki laken , had m bij m’n eerste ook en nu weer . Al is het alleen al dat dat ding op z’n plek blijft en 😅