21 Reacties

8 maanden geleden

Zou het verlatingsangst kunnen zijn?

8 maanden geleden

Reactie op Emmily23

Zou het verlatingsangst kunnen zijn?
Had ik ook al gedacht, maar kan dat zo plots ontstaan? Is er iets wat je hieraan kan doen?

8 maanden geleden

Ons dochtertje was vorige week ook veel aan het brabbelen, rondkruipen, draaien, roepen, ineens heel veel wakker in haar bedje... Ze was actief aan het rondkruipen in de dag, dus misschien verwerking daarvan.. Ze hebben ook minder slaap overdag nodig op dit punt dus We zijn nu ook daarom over gegaan naar 2 dutten . Van 9:30 tot 10 uur en dan van 12:30 tot 14:30. En dan wakker tot 19 uur. Dit lukt nu al 3 dagen goed en ze slaapt terug mooi door...

8 maanden geleden

Heel veel herkenning😇 hier misschien niet helemaal om t uur maar wel met enige regelmaat. Ik geef sprong 6 de schuld😇 en hoop stiekem dat het straks weer beter gaat🤞

8 maanden geleden

Misschien een sprong of slaapregressie? EN wat gebeurt er als je hem gewoon even laat? Mijn meisje heeft dit in december een paar weken gehad, toen was het over en doet het nu af en toe nog. Wel alleen in de avond.. Het klinkt hartverscheurend maar ik moet van mezelf 5min wachten voor ik er naartoe ga. Vaak is het met 2 minuten alweer stil en doet ze het gewoon in haar slaap. Ik denk verwerking oid..

8 maanden geleden

Tandje of oorontsteking moet ik dan aan denken. Bij ons ook.

8 maanden geleden

Reactie op Adb13

Misschien een sprong of slaapregressie? EN wat gebeurt er als je hem gewoon ...
Ohh, ja dat moet ik misschien even proberen. Lijkt me wel heel moeilijk 😱

8 maanden geleden

Hier gebeurt dat nu met slaapregressie. Elk uur, zodra we er zijn is het meteen oké. Denk goede portie verlatingsangst.

8 maanden geleden

Reactie op AnoniemeMe

Ohh, ja dat moet ik misschien even proberen. Lijkt me wel heel moeilijk 😱 ...
Is het ook hoor 🙈

8 maanden geleden

Hallo, hier even een update. Het was een oorontsteking. Trommelvlies was gescheurd en vandaar het schreeuwen. Hopelijk snel beter!

8 maanden geleden

Reactie op AnoniemeMe

Hallo, hier even een update. Het was een oorontsteking. Trommelvlies was ge ...
Ahhh auw arme schat

8 maanden geleden

Reactie op AnoniemeMe

Ochnee wat sneu. Hopelijk knapt t snel op

8 maanden geleden

Reactie op AnoniemeMe

❤️

8 maanden geleden

Reactie op AnoniemeMe

Hii een vraagje, was dit alleen snachts of ook overdag? Mijn zoontje en ik zijn al een week verkouden en allebei veel slijm hoesten. Maar sinds 2 dagen word hij in de avond nadat we hem op bed hebben gelegd, een uur later ontroostbaar wakker en niks is goed, zelfs z’n favoriete dingen waar hij overdag van kan genieten wilt hij niks van weten. Uiteindelijk valt hij van de vermoeidheid bij ons in slaap maar word wel geregeld wakker. Ik weet op dit moment niet zo goed wat ik moet doen, overdag is hij gewoon vrolijk en actief en lijkt er niks aan de hand waardoor ik dan niet de dokter bel, maar het is savonds zo zielig om te zien en om te horen

8 maanden geleden

Reactie op kaithlynn

Hii een vraagje, was dit alleen snachts of ook overdag? Mijn zoontje en ik ...
Hey hey, bij ons was het ook alleen s nachts drama. Overdag wel eens wat zeuren, maar helemaal niet veel waardoor wij er ook niet echt iets mee gedaan hadden. Tot die ene nacht het zo erg was dat ik dacht, dit is toch niet meer normaal 🙈

8 maanden geleden

Ze doen er niks aan hè oorontsteking? Of bij jullie wel?

8 maanden geleden

Reactie op AnoniemeMe

Hey hey, bij ons was het ook alleen s nachts drama. Overdag wel eens wat ...
Ohh Okee dankjewel ! Dan ga ik straks ook even de huisarts bellen. Vind het zo lastig bij die kleintjes om te zien of het nou door pijn is of iets anders

8 maanden geleden

Reactie op kaithlynn

Ohh Okee dankjewel ! Dan ga ik straks ook even de huisarts bellen. Vind het ...
Ja klopt helemaal! Altijd zo twijfelen he! Succes alvast! Laat maar iets weten!

8 maanden geleden

Reactie op Rox18636627

Ze doen er niks aan hè oorontsteking? Of bij jullie wel?
Jawel, omdat zijn trommelvlies gescheurd is hebben we antibiotica gekregen. Wel in België, dus weet niet dat anders is hier 🤷🏻‍♀️

8 maanden geleden

Reactie op AnoniemeMe

Ja klopt helemaal! Altijd zo twijfelen he! Succes alvast! Laat maar iets we ...
Ik heb ze gebeld, de assistente was gelukkig meedenkend. Ze vertelde dat het wel te maken kan hebben met z’n oortjes. Ik moet voor vandaag neusspray en een zetpil geven, mocht hij het weer krijgen moet ik morgen tussen 8 en 9 bellen en dan gaan ze hem even nakijken