5 Reacties

6 maanden geleden

Oh vaak zat, als mijn lontje kort is en ze wil niet slapen of doet eigenwijs dan kan ik ook wel eens uit m'n slof schieten, niet heel erg maar meer me stem verheffen en dan daarna voel ik me ook zo schuldigg🥺😭

6 maanden geleden

Ik denk dat dit geen gekke reactie is, van schrik kan je boos reageren. Ook al ben je niet boos op hem word je misschien wel boos op de situatie uit frustratie dat het weer gebeurt. Geen gekke reactie, gaat er vooral om dat je niet in je boosheid blijft hangen en als de eerste (boze) schrik reactie eruit is je hem daarna geeft wat hij nodig heeft. Een troost, een check aan zn mondje. Voel je niet schuldig, je bent ook maar een mens. Ik zou mijn zoontje af en toe ook van top tot teen met bubbeltjesfolie willen inpakken. Man man wat is dat een stunter als hij moe is en een ongelukje dan haast niet te voorkomen. Tipje: een bloedende mond stop je het snelst met een lepel suiker. Dit doen we op het kdv(verder suikervrij beleid) maar het stopt het bloeden in enkele seconden.😘 Dikke knuffel voor jou

6 maanden geleden

Reactie op JuneMom2023

Oh vaak zat, als mijn lontje kort is en ze wil niet slapen of doet eigenwij ...
Naar is dat dan hè 😭 ben wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben 😅

6 maanden geleden

Reactie op Roosframboos

Ik denk dat dit geen gekke reactie is, van schrik kan je boos reageren. Ook ...
Jaa ik heb hem daarna ook getroost en inderdaad z’n mondje nagekeken ik zag gelukkig niks maar na die smakkerd die hij maandag had gemaakt dacht ik f*ck nee he niet weer 😩 Maar voel me zo rot nu, hij is bovenop mij in slaap gevallen knuffelend en denk jeetje wat een rot gevoel, arme ventje van me. Goeie tip van de suiker, iemand zei dat maandag al maar toen dacht ik ja hoor dat kan nooit goed zijn 😅 Bedankt voor je berichtje 🥰

6 maanden geleden

Tuurlijk! Gelukkig zijn we naast mama ook gewoon nog mens hè. Zolang je niet dagelijks tekeer gaat tegen je kleine is het niet schadelijk hoor. Gewoon ff lekker bij je nemen liefde geven en hij is het zo weer vergeten. En zorg ook beetje goed voor jezelf!