8 Reacties
één maand geleden
Wij zijn net over naar 1 dutje. Een verademing.
D'r ochtend dutje deed ze goed, naar bed en gelijk in slaap. Uurtje slapen maar. Die middagdut daarintegen dat was 1 groot drama en sliep ze niet. Lekker oververmoeid niet meer trekken tot het avondeten. Nu sinds donderdag over naar 1x slapen en dat gaat echt heel goed. 1x en dan slaapt ze 2-3 uur.
Kan nu ook relaxter mijn huishouden doen. In alle opzichten beter. Mijn andere 2 kwamen veel later in deze fase en hadden er meer moeite mee om te rekken tot de middag.
één maand geleden
Reactie op ebast
Ja ze is hier al wakker sinds 7 en weigert nu nog steeds.. terwijl ze doodm ...
Pff zo pittig!🥲 hier ook herkenbaar! Wij hebben weer even kort contact opgenomen met onze slaapcoach en de wakkertijd verlengt dus ipv 3 uur twee x 3,5uur zodat hij weer moe was en twee x sliep! Hij weigerde namelijk ook steeeeeds die middagdut, vreselijk! Misschien dat even uitproberen?
één maand geleden
Reactie op ebast
wat is jullie exacte slaapschema nu dan?
Hier staat meneer tussen 6-7 op, heel soms na 7 en dus 3,5u later naar bed 45min slapen (maak nooit wakker tijdens slaapcyslus) en dan dus weer 3,5u wakker in bed en laat hem dan zelf wakker worden soms 1,5u soms 2u. En dan weer 4u later naar bed. Vaak rond 19:30!
één maand geleden
Is lastig soms kan hij met 1 slaapje soms nog 2 hij heeft vanacht 12 uur geslapen was om 8 uur uit bed en 09:45 wil hij weer naar bed weer niet meer vind hem erg vermoeid ik zal wel iets fout doen maar wat?
08:00 wakker met brood
Power napr
10:00 fruit
12:30 slapen tot 14:30 of van 13:00/15:00
17:45 eten
19:30/19:45 naar bed
Snachts gemiddeld 1 a 2x wakker al 9 weken lang
Hij is 15,5 maanden wie heeft tips wat doe ik fout
,
één maand geleden
Hij ligt nu ook op bed maar slapen doet hij niet hij ligt te liggen en te babbelen meer niet maar oogt vermoeid