15 Reacties

4 maanden geleden

Hier hetzelfde probleem! Overdag slapen gaat goed maar als ze ‘s avonds in bed ligt is het drama. Slaapt nu al 3 nachten tussen ons in omdat we ons geen raadt weten

4 maanden geleden

Wij hebben hier ook van die avonden dat hij een uur lang aan het krijsen is in bed, ga er maar langs zitten en zachtjes zingen dan gaat hij vanzelf liggen. Wel met een oog open want owee als ik maar probeer op te staan is het weer drama. Uiteindelijk dus na een uur gaat hij slapen.. irritant 🙃

4 maanden geleden

Hier is het nog steeds ellende om in slaap te komen savonds. Maar komt ook omdat ze tussen 1 en 2 slaapjes in zit: te lange middag om wakker te blijven, maar te kort om genoeg wakker tijd voor de avond te hebben. Het lopen zit er hier aan te komen. Ik hoop dat het beter gaat als ze loopt, meestal na zn mijlpaal gaat het slapen ineens stukken beter. Ik mis mn avond ook heel erg. Krijg weinig gedaan zl

4 maanden geleden

Herkenbaar allemaal. Hier nu een paar weken over op 1 slaapje (met 2 slaapjes was het helemaal drama) en ze loopt nu soepel aan de loopwagen. Ben echt benieuwd

4 maanden geleden

Mijn kindje ging wel normale tijd naar bed en slapen maar was weer heel vroeg wakker (met vorige slaapregressie had ze dat ook, maanden lang). Nu gelukkig na 2,5 week weer voorbij. Sterkte, alles is een fase ;-)

4 maanden geleden

Hier ook ellende. Had t idee dat we eruit waren maar het blijft allemaal erg rommelen. Bah

4 maanden geleden

Sinds een paar dagen ook ellende hier… niet voor 21.30 uur in bed te krijgen ook… ze loopt al een paar maanden dus dat kan het niet zijn. Ik word er inmiddels wel een beetje moe van dat je tegelijk met je kind naar bed gaat savonds 😅

3 maanden geleden

Mijn dochter is nu ruim 14 maanden en is sinds twee drie weken steeds na een uur wakker en is dan zeker drie uur lang niet naar bed te krijgen. Daardoor slaapt ze meer uit en komen we op 1 slaapje uit. Terwijl ik denk dat we daar toch nog niet zijn. Is dit de skaapregressie denken jullie? Of had ik die al moeten hebben? De ellende is dat ze echt keihard krijsend wakker wordt alsof ze een nachtmerrie had. En ze is dan echt heel moeilijk te troosten. Alleen door haar af te leiden met iets compleet anders. Daarna is ze super vrolijk en niet naar bed te krijgen. Iemand herkenbaar?

3 maanden geleden

Reactie op LeonieStort

Mijn dochter is nu ruim 14 maanden en is sinds twee drie weken steeds na ee ...
Heel herkenbaar. Gebeurt hier ook vaak, weet ook niet zo goed wat te doen :(

3 maanden geleden

Reactie op LeonieStort

Mijn dochter is nu ruim 14 maanden en is sinds twee drie weken steeds na ee ...
Herkenbaar helaas. Echt krijsen ook, alsof ze tussen wakker en slapen in hangt. Laten liggen helpt ook niet, want dan stopt ze ook niet met krijsen. Verschrikkelijk. Moeten haar echt met moeite goed wakker maken en tot rust laten komen en dan is het een hele klus om haar weer naar bed te krijgen. Soms zo 2u verder.

3 maanden geleden

Reactie op ZoZ0nd4g

Herkenbaar helaas. Echt krijsen ook, alsof ze tussen wakker en slapen in ha ...
Ja precies dit!!!

3 maanden geleden

Reactie op Roosje🌹

Heel herkenbaar. Gebeurt hier ook vaak, weet ook niet zo goed wat te doen : ...
Wat fijn om te horen!!

3 maanden geleden

Hier ook onze dochter wil niet eigen bed vreselijk gillen en krijsen gewoon niet te doen.... alleen onze dochter is te avontuurlijk. Wij weten ons ook geen raad consultatiebureau zegt laat maar huilen ik vind dat ook niet te doen

3 maanden geleden

Reactie op LeonieStort

Ja precies dit!!!
Wij waren er na een paar nachten doorheen! (Hopelijk jinx ik nu niks :')). Merk wel dat ze echt onwijs aan het ontwikkelen is sindsdien.

3 maanden geleden

Nou t is hier denk ik al twee weken elke avond. En daarvoor was het tanden, koorts, whatever. Ik word er echt helemaal simpel van om alle avonden er alsnog mee bezig te zijn