38 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op babe '21

Helllls, hier is ze ook enorm vroeg wakker én overdag een blok aan m’n been ...
Hier precies hetzelfde. Continu huilen als ik even weg loop… hopelijk is dit snel voorbij 😩

8 maanden geleden

Reactie op JAIS93

Jaa, Bij ons heeft het 1.5e week geduurd! Slaapt nu weer door!
Wij zitten op nacht 2 qua dieptepunt. Gister vanavond 4u hel, vanmorgen begon ze al om 0100 😀 ik ga een afkruiskalender met 1.5 week maken denk ik. Haha (huilt)

8 maanden geleden

Reactie op JAIS93

Jaa, Bij ons heeft het 1.5e week geduurd! Slaapt nu weer door!
Oh dat geeft hoop! Hier zitten we nu op 1,5 week standaard wakker tussen 2:00 en 5:00/5:30 😵‍💫😵‍💫 En dan gezellig om 6:15 weer wakker 😴

8 maanden geleden

Onze dochter is net 9 maanden. Twee weken geleden was ze ziek en sindsdien slaapt ze s’nachts niet meer door. Haar tandjes kwamen ook door maar heb niet het idee dat ze daar nu nog last van heeft. Ze huilt niet maar kreunt en kauwt s’nachts op haar slaapzak en dit kan lang blijven doorgaan. Uit wanhoop ben ik haar maar weer een nachtvoeding gaan geven, want dan slaap ze weer door. Mijn vriend is het hier niet mee eens en geeft haar alleen wat water te drinken, maar dan komt ze na twee uur weer. Die nachtvoeding is misschien niet goed, maar dan slaapt ze wel door. Anders hou ik het gewoon niet vol. Hopelijk kunnen we daar na een paar weken mee stoppen net als de vorige keer.

8 maanden geleden

Reactie op joos2022

Meennnnnnn deze slaapregressie is NO JOKE! 19.00u naar bed… om 22.30u is z ...
Dit is hier precies zo. Ik ben KAPOT.

8 maanden geleden

Reactie op Felimba

Oh dat geeft hoop! Hier zitten we nu op 1,5 week standaard wakker tussen 2: ...
Ooohhh vannacht van 22:30 tot 7:00 doorgeslapen🥳🥳🥳 Mama leeft weer 🤣

8 maanden geleden

Vorige week ging het 3 nachten goed… Wat denk je? Word die ziek… En gister dutjes ook helemaal ruk! Ben zo gesloopt… Mijn vriend heeft 3 nachtdiensten dus dat betekend in de nacht alleen en overdag tot 3 ook met 2 kids.. voor mijn gevoel zitten we al 8 maanden in een slaapregressie… De periodes dat het “goed” gaat lijken maar kort te duren steeds. 😔

8 maanden geleden

Hier volgens mij ook de 8 maanden slaapregressie… volgende week is ze 8 maandjes oud naar met ruim 41 weken geboren. Het in slaap vallen gaat lastig! Eerst ging ze rustig naar bed en hoorde ik haar niet meer maar nu met flinke strijd naar bed en duurt ongeveer een half uur voordat ze slaapt. Ochtendslaapje met geluk drie kwartier en middagdutje mag ik blij zijn met max 1,5 uur maar meestal na 1 uurtje al wakker…. Nacht gaat heel wisselend. Soms slaapt ze door en er zijn ook nachten dat ik ieder uur naast haar bedje sta voor de speen. Hopelijk is ze snel de oude want dit vond ik bij de oudste ook de moeilijkste fase🤣

8 maanden geleden

Hier wilt ze niet in der eigen bedje slapen, wordt ze ‘s nachts elk uur wakker en kan ik de kamer niet of het is keihard krijsen. 😮‍💨

8 maanden geleden

Reactie op rawrpris

Hier wilt ze niet in der eigen bedje slapen, wordt ze ‘s nachts elk uur wak ...
Ow wat pittig meis, trek je het een beetje?

8 maanden geleden

Afgelopen nacht een van de slechtste nachten ooit… Maar kan ook gewoon komen omdat die ziek is (geweest). Maar is al bijna helemaal beter. Iemand ervaring mee dat ookal is je kindje al beter dat de nachten nog steeds verschrikkelijk zijn? Hoelang duurde dit? Ga dan zo twijfelen… Regressie, sprong, tandjes, ziek? Of bang dat het nooit meer goed komt 🥴

8 maanden geleden

Reactie op SammyT

Afgelopen nacht een van de slechtste nachten ooit… Maar kan ook gewoon kome ...
Geen ervaring hoe het afloopt, maar hier is het ook drama! Een maand land op/af ziek/ koorts en afgelopen twee nachten de slechtste nachten ooit gehad. Wanneer wordt het beter, ik ben zo moe…

8 maanden geleden

Reactie op SammyT

Afgelopen nacht een van de slechtste nachten ooit… Maar kan ook gewoon kome ...
Ah nee :( Hier geen ziek kindje maar echt full on slaapregressie met verlatingsangst, elk uur wakker en schreeeeeuwen! Zo zielig. Begint vanaf een uur of 0100. Wij zijn compleet op.

8 maanden geleden

Reactie op ZoZ0nd4g

Ah nee :( Hier geen ziek kindje maar echt full on slaapregressie met verl ...
Ah jeetje.. Zo heftig allemaal he! Zo heb ik het nooit gehad met mijn eerste kindje.. Zo zie je maar dat elk kindje anders is! Echt tropenjaren dit..

8 maanden geleden

Nou wij joinen ook de club. Laatst paar dagen elke keer ‘s nachts wakker. 🥲 gaat wel weer over hè 😃

8 maanden geleden

Reactie op EsAaEn

Ow wat pittig meis, trek je het een beetje?
Ja het is echt heel pittig. Ik trek het nog wel, maar begin wel op te raken. 😅 dankjewel voor het vragen ❤️

8 maanden geleden

Reactie op rawrpris

Hier wilt ze niet in der eigen bedje slapen, wordt ze ‘s nachts elk uur wak ...
Hier hetzelfde op dit moment, ongeveer 2/3 nachten per week.. Hoe hou je dit vol🫠 ben echt nu al helemaal gesloopt en op

8 maanden geleden

De nachten gaan hier weer redelijk Nu zijn de slaapjes overdag drama 😂😂 ik ben echt gesloopt na een dag met haar. Bijna blij om morgen weer te gaan werken 🤭