8 Reacties

6 maanden geleden

Heb dit ook gehad 2 weken geleden en ineens was het over hier kwam een tandje door dacht ook eerst aan slaap regressie

6 maanden geleden

Hoeveel slaapjes heeft je kindje? Ik heb bij mijn zoontje van 11 maanden het idee dat 1 slaapje te weinig is en 2 te veel. Ik merk sowieso de laatste tijd dat hij best veel begint te begrijpen en dat hij het idee dat hij inbreng heeft ook heel fijn vind. Officiële wakker en slaap tijden doen we niks meer mee, als hij niet wilt slapen en zich verder nog kan vermaken, leg ik hem dan ook niet in bed, maakt niet uit of hij moe is of niet. ( snachts is slapen uiteraard geen keuze ) ik vraag hem of hij naar bed wil of wilt spelen, soms gata hij nu zijn handjes uitsteken als ik het vraag omdat hij wilt slapen😍 Als hij lekker blijft spelen en zichzelf vermaakt dan laat ik hem lekker, vraag ik het later nog eens. Als hij aangeeft te willen slapen leg ik hem lekker in bed, wanneer hij niet wilt slapen maar ook niet meer lekker kan spelen of zichzelf vermaken leg ik hem uiteraard ook op bed, dna is het iets meer strijd maar tegenwoordig ook niet lang meer.

6 maanden geleden

Hier zijn wij ook al een week bezig. In de avond gaat het nu weer goed maar ochtend en middag drama ..

6 maanden geleden

Hier ook op de dag niet willen slapen en hartstikke moe zijn. Ook heel erg hangerig. Wil steeds bij me zijn

5 maanden geleden

Hier is ook ineens wat gaande. Ze kan zichzelf optrekken en kan staan. Loopt aan de handen. Het liefste wordt dit ‘s geoefend. Standaard paar uur per nacht mee bezig omdat ze constant in bed gaat staan, staat te schreeuwen en uiteindelijk huilen. Kom je dan bij haar, moet ze erg lachen…

5 maanden geleden

Hier is het ook feest, vrijwel elke nacht minimaal 2 uur bezig om hem weer in slaap te krijgen. Als we maar bij hem blijven en hem aanraken in z'n bed, dan is het goed. Verder helpt niks en niks lijkt ook goed te zijn. Hoop dat het snel weer over is want vriend en ik zijn ook niet het meest gezellige tegen elkaar😅

5 maanden geleden

Hier is het overdag nu bijna niet slapen ongeveer 30 tot 45 minuten. En s’avonds niet naar bed willen nog steeds gewoon vol energie. Ze is de hele dag vrolijk en heel lief aan het spelen maar zodra ze naar bed moet schreeuwt ze alles bij elkaar. 😅 We zitten dus nu weer gezellig samen op de bank.