443 Reacties
één jaar geleden
Het allerkutste op dit moment aan die regressie vind ik nog wel dat mijn moeder (die toch wel een belangrijke rol heeft in t leven van mijn dochter) weer de borstvoeding in twijfel trekt. ‘Ja heeft ze niet gewoon honger ?’ Terwijl ze op net nog de boel bij elkaar aan t krijsen is, na een kunstvoeding van 21:45 en borstvoeding om 19:45…
Maar even ter check, zijn hier ook mensen met kunstvoeding die last hebben van de slaapregressie?
één jaar geleden
Reactie op 9gag
Het allerkutste op dit moment aan die regressie vind ik nog wel dat mijn mo ...
Zeker! Hier kunstvoeding en ook vol in de slaapregressie. Vaak wakker ‘s nachts (meestal wel te sussen met speentje, maar alsnog 86x) en overdag hazenslaapjes. Geen honger, maar puur onrustig. Onze dochter krijgt om 23u nog een flesje en dan komt ze rond 7u ongeveer weer. Lekker borstvoeding blijven geven zolang jij dat wil. Ik denk dat je anders honger snel genoeg merkt, toch? 😊
één jaar geleden
Reactie op 9gag
Nee dat zijn echt alleen de borstvoedingsmamas
GRAPJE HOOR
We zitten allemaal in hetzelfde schuitje mama 🥹
één jaar geleden
Reactie op 9gag
Zeker! En geen malse ook. Zit nu al een uur met haar beneden omdat ze de hele boel bij elkaar krijst en ik niet wil dat ze haar zus van nog geen 2 wakker maakt. Ze slaapt amper, hele nachten wakker. Overdag slaapjes van max 45 minuten en niet tot amper willen drinken.
Om horendol van te worden.
Iemand tips? 😅
één jaar geleden
Reactie op 9gag
Slaapregressie is niet voedingsafhankelijk ook het heeft met fysieke ontwikkelingen te maken dus ja kv kindjes hebben er ook mee te maken, ongeacht welke voeding heeft het ene kindje er meer last van dan de andere.
Bij mijn oudste (kv) de 1e 2 of 3 regressies niet gemerkt die daarna allemaal wel, mijn jongste (kv) vooralsnog niks gemerkt maar kan zeker komen
één jaar geleden
In de nacht wordt 2 uur na de voeding babylief wakker en gaat heftig spartelen met armen en benen. Daarna gaat hij gillen. ik vermoed dat hij zichzelf niet meer in slaap krijgt en dan gefrustreerd raakt.. hij is dan soms heel moeilijk te troosten. heeft iemand tips hiervoor..? Of gaat dit vanzelf over?
één jaar geleden
Reactie op Mama’tje
Oh net hetzelfde. Hij wilt constant de borst. Heel vermoeiend want ontroost ...
Ja echt hetzelfde.. alleen een fles krijgt hem stil, masr vervolgens drinkt hij dan ook weinig..
één jaar geleden
Reactie op Samantha457
In de nacht wordt 2 uur na de voeding babylief wakker en gaat heftig sparte ...
Ik heb dit ook gehad, alleen borstvoeding was goed voor een aantal weken. (Ik zit er nu 4 weken in)
Nu gaat het ietsje beter sinds een paar dagen en kan ik haar ook troosten door haar op m’n vinger te laten zuigen (ze pakt geen speen maar wil wel graag zuigen) en slaap kindje slaap voor haar te zingen. Ze slaapt dan weer binnen een paar minuten.
Vaak wordt ze dan 1 of 2 uur later weer wakker en dan wil ze wel voeding en krijg ik haar niet stil. Ik voed nu 2-3 keer ipv 4-5 keer. Ook slaapt ze nu vaker 3 uur achter elkaar. Er zit dus verbetering in, maar het gaat traag. Ik denk echt dat geduld het enige is dat werkt 😅
ik was heel bang voor slechte slaap associaties, nu weet ik dat ik dit niet hoef te zijn en dat ze uiteindelijk weer gaat slapen. En anders ga ik een slaaptraining doen bij 6 maanden, maar ik denk dat dit niet nodig gaat zijn uiteindelijk.
één jaar geleden
Reactie op Inge-31
Of de: ik ken dit totaal niet. Dit hebben jullie nooooooooit gehad 🙄🙄🙄
Oooooooh deze!!😠😤😡 ik hoor dit met enige regelmaat! Maar kan het zooooo slecht hebben als dit weer eens wordt gemeld door mn moeder...
Nouuuuu en!!!!
Alsof wanneer zij het (gedrag) niet kent, het dus niet zo hoort te zijn!!...
Klim ff lekker in de kerstboom😮💨
Zoooo.. frustratie op den top om die opmerking hahaha!!
één jaar geleden
Reactie op Katy_1990
Ik heb dit ook gehad, alleen borstvoeding was goed voor een aantal weken. ( ...
Ohh wat goed om tw horen dat het minder wordt.. ik leg ook vaak mijn hand op zijn buik en soms wil dat ook wel eens helpen. Maar die armen die slaan alle kanten op meestal😵