443 Reacties

één jaar geleden

Hier slaapt de kleine sinds die enorm in de slaapregessie was geraakt tussen ons in gezien mijn man er een beetje alleen voor staat omdat ik herstellende ben van een operatie. Maar hij slaapt nu echt vet lang ineens. We willen weer poging wagen om hem in z’n eigen bedje te laten slapen in de hoop de regressie nu achter de rug is. Maar vind het toch spannend en vond ook wel gezellig dat blije ei naast me 🤣🥰

één jaar geleden

Reactie op CeFamke

Begon en eindigde de slaapregressie bij jullie met rollen? Het ergste lijkt ...
Bij ons mee begonnen! Wij worden dus ‘s nachts geregeld wakker van een boze baby die op zijn buik is gerold en niet meer terug geraakt 🙃

één jaar geleden

Wij zitten in een soort slaapregessie 2.0 ben ik bang 😂 overdag slaapt hij intotaal echt maar 2 uur over 2 slaapjes. En savonds komt hij heel moeilijk inslaap kost het ons weer een uur voordat hij slaapt. In ruil daarvoor slaapt hij nu wel al 4 nachten aan 1 stuk door en roept die 1x voor zn speen. En hij is vandaag begonnen met rollen van buik naar rug 😅🥲 als het maar niet nog een keer begint dat waren al 4 lange (of korte) weken

één jaar geleden

Hoort het bij de slaapregressie dat je baby na 10 uur slapen om 4;00 klaarwakker is om de dag te beginnen en daarna super moeilijk weer in slaap valt😅😅😅 pffff een leven met standaard 4 uur wakker worden zie ik niet zitten hoor haha, wat is de kunst hierbij om dit te rekken/te voorkomen?

één jaar geleden

Reactie op elinlag

Hoort het bij de slaapregressie dat je baby na 10 uur slapen om 4;00 klaarw ...
Dat hebben wij hier om de nacht ook! En de andere nacht is die om 1 uur wakker tot 3 uur.. geeeen idee wat helpt helaas..🥲

één jaar geleden

Reactie op EstherVo

Dat hebben wij hier om de nacht ook! En de andere nacht is die om 1 uur wak ...
Haha lijkt dan echt alsof hij uitgeslapen is en we het maar moeten accepteren😭. Vervolgens ga ik hem een half uur in slaap wiegen voor nog MAX 45 minuten in zijn bedje haha..

één jaar geleden

Reactie op elinlag

Wij hebben dit idd ook. Leggen hem gewoon terug in zijn bedje en schenken er verder niet teveel aandacht aan. Houden hem dan wel in de gaten op de babyfoon. Op een gegeven moment zien we hem echt heel moe worden, gaan we erheen,wiegen we hem 5 minuten en vervolgens slaapt hij dan nog wel door tot max half 7.

één jaar geleden

Reactie op elinlag

Is echt een kwestie van erdoorheen moeten, het komt weer goed

één jaar geleden

Wij dachten dat we het een beetje voorbij waren, maar ineens overdag niet willen slapen, 5 a 10 min per keer. Nachten zijn nu wel weer goed en slaapt ze aan 1 stuk van 19.30 tot 7.30. Ze heeft er alleen overdag zoveel last van omdat ze zo moe is op gegeven moment. Is dit ook iets waar we doorheen moeten? Tips?

één jaar geleden

Reactie op Ils186

Wij dachten dat we het een beetje voorbij waren, maar ineens overdag niet w ...
Was hier ook even, ben er paar dagen intensief mee bezig geweest nu weer voorbij. Ik heb hem iedere keer minimaal 45 min in bed gelaten. Dus werd hij eerder wakker dan speentje, sussen, met hartslag ritme op zn billen tikken enz. Vaak viel hij dan weer in slaap, anders na 3 kwartier eruit en na uur/1,5 uur hetzelfde riedeltje🤡

één jaar geleden

Positief nieuws: de nachten zijn weliswaar nog steeds ruk, maar ze koppelt sinds gisteren voor het eerst in haar korte leventje de slaapjes overdag aan elkaar!!! Kan het zelf nog bijna niet geloven😂

één jaar geleden

Reactie op pf1994

Positief nieuws: de nachten zijn weliswaar nog steeds ruk, maar ze koppelt ...
Geweldig! Hoe oud is ze en hoeveel slaapt ze nu per slaapje achter elkaar? Hier hetzelfde probleem. Slaapt meestal maar 30 min en max 45 😅

één jaar geleden

Reactie op pf1994

Positief nieuws: de nachten zijn weliswaar nog steeds ruk, maar ze koppelt ...
Jaaa hier ook sinds gister, goed zelf inslapen overdag & slaapjes koppelen! Had een kleine hoop dat de nachten ook ineens top zouden gaan, maar helaas! 22.00, 00.00, 02.00 & 06.00 was het feest! 🥳 Hopelijk volgen de nachten snel! :)

één jaar geleden

Reactie op CJxxxx

Geweldig! Hoe oud is ze en hoeveel slaapt ze nu per slaapje achter elkaar? ...
Ze is zondag 19 weken (gecorrigeerd 20,5 week). De slaapregressie begon bij 12 weken. Ze ligt nu 2 uur in haar bedje in de middag en slaapt denk ik 1,5 uur/1 uur en drie kwartier daarvan (gelet op de duur van de cyclussen). Ze is de rest van die twee uur wel gewoon stil:) Houd moed! Het duurde echt eeuwen hier (en gaat ook pas 2 dagen goed dus weet niet of het zo blijft haha), maar nu dus wel duidelijk verbetering!

één jaar geleden

Hier zitten we vanaf 13 september in de slaapregressie. Hij is vanaf vandaag 5 maanden oud en we zitten er nu dus 7 weken in. Wanneer houd het op? 😢

één jaar geleden

Reactie op HetSteenbokje

Hier zitten we vanaf 13 september in de slaapregressie. Hij is vanaf vand ...
Ik vraag me dit dus ook af! Zitten ook sinds 7 september erin en woensdag 5 maanden! Ik leef met je mee mama!

één jaar geleden

Zo nog 5 uur en dan heb ik elk uur gezien vanaf 22:00 ✌🏽

één jaar geleden

Reactie op Celestej

Zo nog 5 uur en dan heb ik elk uur gezien vanaf 22:00 ✌🏽
Vanaf 4 uur was het ergste. Om 5:30 sliep hij nog niet ik heb het toen opgegeven en meegenomen naar me eigen bed en naast me gelegd bij me zwangerschapskussen. Wat denken jullie? HIJ SLAAPT NOG STEEDS. Ik schrik zelf nu ook wakker ga hem nu wakker maken. Heb zelf nog ff 1,5 uur kunnen slapen dat is de record geweest deze nacht 🥲

één jaar geleden

Reactie op Celestej

Vanaf 4 uur was het ergste. Om 5:30 sliep hij nog niet ik heb het toen opge ...
Pff wat een nacht… Hier wilde ze de hele nacht niet in d’r cosleeper (krijsen) dus bij mij in bed geslapen (en alsnog elk 1,5 uur wakker). Om 06:00 vond ze het wel tijd om de dag te beginnen🥱 Ik voel met je mee haha!

één jaar geleden

Reactie op pf1994

Pff wat een nacht… Hier wilde ze de hele nacht niet in d’r cosleeper (kri ...
Oeffff! Ja, en blijkbaar hebben we vanavond een etentje om 6 uur! (Me vriend niet gezegd) Helemaal k*t want hij krijgt dan zijn laatste fles altijd en om 19:30 in bed voor de nacht dus vannacht legt die denk gelijk naast me, want overleggen van maxi Cosi naar bed pikt die nooit dus vanavond wordt ook leuk 😫