443 Reacties

één jaar geleden

Zelf met koorts naar bed. Ging tot 3 uur prima met de dame, al had ze al wel 3 voedingen gehad in de tussentijd. Werd toen hoestend wakker en wilde ook niet meer slapen. Bij ons gelegd, werkte niet, op bed niet in slaap te krijgen, rondlopen werkte niet. Uiteindelijk een uur lang op de yoga bal heen en weer gehupst. Toen een uurtje geslapen, huilend wakker en daarna weer een uurtje geslapen. Hoe lang duurt dit nog? 🤣😂😭 Zijn inmiddels al zo'n 6 weken onderweg. Overdag wel vaker langere slaapjes, dat is dan wel weer fijn.

één jaar geleden

Hou vol! Na 6.5 week heeft onze schat eindelijk weer 2 nachten geslapen van 18.30 tot 06.00 met 1 keer wakker voor een voeding! Hij is van 8 juni.

één jaar geleden

Bestaat er ook een kans dat ze niet langere dutjes gaan maken dan 45 min? Die kleine van mij slaapt namelijk snachts heel goed, maar blijft overdag 45 min slaapjes doen terwijl hij in de middag bijv echt nog niet uitgeslapen is. Verlengen daarin tegen lukt niet.. behalve als ik hem bij me hou en settle op de bank met zn 2e🙈 Vraag me echt af of hij ooit een "normale" middag dut gaat doen.

één jaar geleden

Mijn zoon is van 1 tot 4 's nachts klaarwakker. Wiegen helpt niet, bij mij liggen helpt niet, drinken helpt niet. Hoe kan ik hem in vredesnaam eerder in slaap krijgen? 😵‍💫

één jaar geleden

Reactie op Annabella2211

Mijn zoon is van 1 tot 4 's nachts klaarwakker. Wiegen helpt niet, bij mij ...
Hier is het enige wat werkt in het donker op de yoga bal hupsen, shussen/liedjes zingen en speen er steeds in duwen. En dat minstens een uur lang.

één jaar geleden

ZzzzzzzzzzZzzzZzzzzzz

één jaar geleden

weet even niet meer of deze vraag al was beantwoord, maar kon jullie kleine rollen na de slaapregressie? hier kon ze dat niet en nu nog steeds niet, maar slapen lijkt beter te gaan. Maar kan dat, dat de regressie straks (of nu al) voorbij is, maar ze nog steeds niet kan rollen?😅

één jaar geleden

Reactie op 00me00

Bestaat er ook een kans dat ze niet langere dutjes gaan maken dan 45 min? ...
Nouuuu ik heb dit nog niet uitgesproken of t is dramaaa!! Wat een k*t nacht! En dat terwijl ik zelf ziek ben en juist wel een goede nacht kan gebruiken😭 wat is dit voor nare karma sessie😶

één jaar geleden

Hier slaapt hij in onze armen perfect maar zodra je hem weglegt is het óf gelijk wakker.. of na 10 of 20 minuten wakker. En vervolgens alleen stil en in slaap te krijgen in onze armen. Voorheen sliep hij eigenlijk best goed

één jaar geleden

Reactie op ebast

weet even niet meer of deze vraag al was beantwoord, maar kon jullie kleine ...
Mijn zoon kon al vroeg rollen. Rond 14 weken, maar toen begon alles eigenlijk pas..

één jaar geleden

Pfff hoe lang duurt dit nog? Gaat al weken slecht hier. Gisteravond 3 uur bezig geweest voordat ze eindelijk sliep. 22:00u sliep ze, daarna 00:00, 2:00, 4:00, 5:30 wakker en vanaf 6 uur gewoon de hele tijd liggen kletsen/gillen… Ik ben kapot. Mijn hoofd doet gewoon pijn van het slaaptekort.

één jaar geleden

Hier ging het 3 nachten erg slecht, 1 nacht redelijk en vandaag was het weer raak :( gillen dat ze doet.. heb haar al 3 keer gevoed, aan de borst slaapt ze. Zodra ik haar probeer weg te leggen, is het gillen.. moet zo naar werk. Ben op.

één jaar geleden

Ik dacht dat ik al weken in de slaapregressie zat, vanaf 4/5 onrustig veel speentje geven. Maar sinds een paar nachten is het next level… Gewoon al vanaf begin van de nacht steeds wakker en speen moeten geven en maar om 03:00 flesje gegveen en dan vervolgens na een uur weer steeds wakker. 05:45 bij me genomen maar klaar wakker…. En precies gisteren begonnen met werken, hoe de f*ck ga ik dit overleven pffffffff…. Heb al in maanden niet oke geslapen maar dit…

één jaar geleden

Reactie op SammyT

Ik dacht dat ik al weken in de slaapregressie zat, vanaf 4/5 onrustig veel ...
Leef met je mee! Ik werk alweer 11 weken en is niet te doen af en toe helemaal na zulke nachten! Iedereen maar zeggen is een fase, maar volgens mij komen wij nooit uit deze fase. Hier komt hij ook vaak. Maar nu om 23:00 dan ligt hij weer om 12 uur dan komt hij om 2 uur. Maar omdat hij stil is bij mij in bed heb ik paar nachten geleden toen die echt niet stil te krijgen was om 4/5 uur in bed gelegd. Nu komt hij dus elke nacht om 11-12-2-4-5 . En na 4/5 uur wilt die echt niet meer slapen in zijn bed alleen bij ons 🫶🏼🫠

één jaar geleden

Hoe doen jullie dit met je “schema”? Normaal gaat hij tussen 8:30/09:00 naar bed maar aangezien die nu zo vroeg wakker is.. Gewoon naar bed doen wanneer hij moe is ? En dan laten slapen of wakker maken na een uur zodat de middag dut meer kans op slagen heeft? Weet t effe niet meer…

één jaar geleden

Reactie op Celestej

Leef met je mee! Ik werk alweer 11 weken en is niet te doen af en toe helem ...
Pffff zo heftig he… Dit is mijn 2e, dus de oudste stond door onze geluiden ook weer om 06:15 aan ons bed… En die was echt een voorbeeldige slaapster, ben dit echt nier gewend. Opzich kan ik er beter tegen dan mijn vriend maarja ook ik ben helemaal gesloopt…

één jaar geleden

Reactie op SammyT

Hoe doen jullie dit met je “schema”? Normaal gaat hij tussen 8:30/09:00 naa ...
Ik vind dit ook lastig maar ik heb regelmatig gelezen dat je het vroege wakker worden in stand houdt als je ze snel weer op bed legt ‘s ochtends, dus ik probeer tot minimaal 08:30 uur te rekken..

één jaar geleden

Reactie op SammyT

Pffff zo heftig he… Dit is mijn 2e, dus de oudste stond door onze geluiden ...
Hahaha! Nou me vriend heeft de 1e 2 weken geholpen (door keizersnede) maar daarna was hij niet wakker te krijgen. En zo wel dan is hij bloed chagrijnig heel de dag dus doe het lekker alleen. Dit is mijn 1e dus ook echt wennen! Bij andere ‘ziet’ het er makkelijk uit tot je zelf een kind krijgt. Ze vertellen dit er nooit bij, alleen maar hoe mooi het is, nou laat dat mooi achterwege 😂 Nee grapje ik ben heel gelukkig, maar ik weet 100% zeker dat is geen 2e wil. 😂🫶🏼

één jaar geleden

Reactie op JAIS93

Hou vol! Na 6.5 week heeft onze schat eindelijk weer 2 nachten geslapen van ...
Oh ik hoop zo dat dit ook bij ons gaat gebeuren. Inmiddels iets meer dan 5 weken onderweg en het is weer erger dan erg op dit moment. Slaapregressie en misschien ook sprong 5 er doorheen maakt dat alles weer op losse schroeven staat. Ik dacht dat het ietsje beter ging maar dat was een schijnbeweging. Mijn dochter is van 12 juni. Kan nu rollen naar rechts en bijna naar links. Ik hoop dat het dan over is en ze weer lekker gaat slapen en niet om 5 uur wakker wordt 😅🙏🏻

één jaar geleden

Reactie op SammyT

Hoe doen jullie dit met je “schema”? Normaal gaat hij tussen 8:30/09:00 naa ...
Ik worstel hier ook heel erg mee. Ik heb een tijdje overbruggingsdutjes gedaan in de ochtend. Dan was ze 05:15 wakker dan wiegde ik haar in slaap als ze een beetje moe was en dan liet ik haar Max 20 minuten slapen en dan daarna rond 09:00 -09:30 weer naar bedje. Dit werkte een tijdje om goed uit te komen met de dag, maar ze werd er niet later door wakker. Volgens mij hoort dat vroege wakker worden er nu gewoon even bij. Wakker maken deed ik ook, ben ik ook mee gestopt. Soms sliep ze in de ochtend haar 2 uur, ook prima. Conclusie: ik heb alles even losgelaten want niks leek te helpen. Ik wacht gewoon tot het over is. 🤷‍♀️ al die adviezen zijn ook allemaal anders, ik werd er helemaal gek van. Ik probeer gewoon even beetje te volgen wat zij wil en wat goed voelt. Ik ben 5,5 week onderweg. Soms gingen dagen ineens weer beter. Nu is het weer drama (alleen slapen aan m’n borst of hazenslaapjes) vorige keer dat dit gebeurde ging het ook vanzelf beter dus ik laat het maar gaan 🫣