443 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Katy_1990

Oh ik hoop zo dat dit ook bij ons gaat gebeuren. Inmiddels iets meer dan 5 ...
Hier rolt hij nu de hele dag door alle kanten op. Slaapt nu 4 nachten goed, hopelijk bij jou ook snel! Blijven oefenen! :)

één jaar geleden

Reactie op JAIS93

Hier rolt hij nu de hele dag door alle kanten op. Slaapt nu 4 nachten goed, ...
Thanks! Ik houd moed 😏 Kan hij ook van buik naar rug rollen? Mijn dochter lukt dat nog niet.

één jaar geleden

Reactie op Katy_1990

Thanks! Ik houd moed 😏 Kan hij ook van buik naar rug rollen? Mijn dochter ...
Hier kan mijn zoontje ook alleen van rug naar buik. Maar is wel uit de slaap regressie.

één jaar geleden

Moeeeeeee

één jaar geleden

Heyy, Mijn zoontje kan niet omrollen tenzij ik hem op zijn zij leg dan lukt het hem wel, hij is nu bijna 5 maanden. Heb trouwens ook niks van het slaapregressie gemerkt🤷🏽‍♀️ moet ik mij zorgen maken?

één jaar geleden

Reactie op K.A.S.

Heyy, Mijn zoontje kan niet omrollen tenzij ik hem op zijn zij leg dan lukt ...
Nee... ik vermoed dat t nog komt voor jullie😅 mijn zoontje heeft nu net een paar keer van buik naar rug gerolt.. meer geluk dan wijsheid.. en heb t idee dat nu hij "ermee begonnen is" de slechte nachten ook zijn begonnen🙈 hier nu 3 nachten op rij ellende... en als dit pas over gaat als hij volledig kan rollen, ben ik bang dat het nog een lange zit word🫠

één jaar geleden

Reactie op Katy_1990

Thanks! Ik houd moed 😏 Kan hij ook van buik naar rug rollen? Mijn dochter ...
Soms per toeval, maar moet hem nog vaak helpen terug draaien omdat hij gefrustreerd raakt.. dus dat heeft hij nog niet helemaal onder de knie.

één jaar geleden

Reactie op 00me00

Nee... ik vermoed dat t nog komt voor jullie😅 mijn zoontje heeft nu net ee ...
Van buik naar rug deed hij al, alleen nu doet hij zijn knieen onder zijn buik alsof hij in een kruippositite gaat.😂

één jaar geleden

Reactie op K.A.S.

Nee hooe het kan ook ongemerkt gaan je hoeft een slaapregressie niet te merken, bij mijn oudate niks gemerkt van de 1e 2 of 3 regressies, vriendin van mij geen enkele bij haar zoontje,

één jaar geleden

We dachten dat we door de slaapregressie heen waren. Het ging een week goed, maar nu is het nog erger dan dat het was 😓 voorheen sliep hij om 7 uur en sliep tot zijn flesje van 10 uur en erna tot 3 a 4 uur voor de volgende fles, om vervolgens rond kwart voor 7 wakker te worden. Nu wordt hij zelfs al wakker voordat hij de fles van 10 uur krijgt en daarna nog wel een stuk of 3 a 4x. Ik hoop dat dit even weer een fase is. Meneer is bijna 5 maanden en wil dus al gaan zitten. We denken dat het hierdoor komt. Maargoed we hebben even een week bij kunnen slapen 🤣

één jaar geleden

Vandaag voor het eerst de kleine (29/6) tussen ons in gelegd sinds 05:30 want was het heen en weer lopen voor z’n speen nogal zat en hij slaapt dus al 1,5 als een blok 😂 lijkt wel troost nodig te hebben (ons)

één jaar geleden

Vandaag voor het eerst de kleine (29/6) tussen ons in gelegd sinds 05:30 wa ...
Hier slaapt ze inmiddels al een week of 6 vanaf de eerste nacht voeding (vaak ergens tussen half 12 en 1) tussen ons in. Zo slapen we allemaal veel meer 🙈. Cosleeper vind ze op het moment niet dichtbij genoeg...🤣

één jaar geleden

Reactie op CeFamke

Hier slaapt ze inmiddels al een week of 6 vanaf de eerste nacht voeding (v ...
Idem en overdag ook een ramp. Enkel als ik naast hem lig 😅 als ik stiekem opsta als hij slaapt is hij na 1 minuut Max 2 klaarwakker…

één jaar geleden

Ik haat de nachten tegenwoordig echt 😟 wil gewoon slapen

één jaar geleden

Reactie op K.A.S.

Neee hoor, geen zorgen maken, wij hebben ook niks gemerkt van de slaap regressie en rolt beide kanten op.

één jaar geleden

Reactie op EsseBb

We dachten dat we door de slaapregressie heen waren. Het ging een week goed ...
Hier leek het ook ietsje beter te gaan en nu sinds een paar dagen is het erger dan het ooit geweest is. Ik zit in de 6e week en begin de moed een beetje te verliezen. Overdags slaapt ze alleen als ik haar in slaap wieg en dan 35 minuten. Vanmiddag was ze zo moe dat ik bij haar ben gebleven en heeft ze groot deel in m’n armen verder geslapen omdat het haar zelf dus niet lukt. De nachten zijn ook vreselijk. Minimaal 4 keer en ze wil alleen maar aan de borst. Iemand nog tips? Zijn er mensen bij wie het ook zo extreem lang duurt (6 weken+)?

één jaar geleden

Reactie op Katy_1990

Hier leek het ook ietsje beter te gaan en nu sinds een paar dagen is het er ...
Absoluut, hier inmiddels week 7. Het leek hier ook beter te gaan een week of 2 terug. Toen weer drama. Laatste 2 nachten gingen iets beter maar nu slaapt ze overdag vaak weer 10-30 minuten...en vanmiddag ineens 3 uur (in mijn armen in een donkere slaapkamer).

één jaar geleden

Reactie op Katy_1990

Ja, hier is het zondag 8 weken bezig…

één jaar geleden

Het is hier weer helemaal drama sinds hij ziek is geweest. Vraagt vanaf 22;00 tot 05:00 elk kwartier om zijn speen 😮‍💨 en van 02:00 tot 03:00 is ie klaar wakker. Hier zakt de moed je wel van in de schoenen zeg

één jaar geleden

Reactie op Katy_1990

Hier zijn we nu 8 weken onderweg en op dit moment zit ik wiegend met de kleine op de schommelstoel. Hij heeft zijn nachtvoeding gehad om 00:15 en kwam daarna niet meer lekker in slaap. Erg wiebelig, kronkelen, boeren, scheten. Overal last van. Zelfs nu is hij nog wiebelig en kan ik hem nog niet wegleggen.