443 Reacties

één jaar geleden

Bij ons is dat overgegaan in night terrors.. duren nu al ruim een jaar..

één jaar geleden

Reactie op Annopi

Ahh zo sneu is dat he.. gelukkig weten ze er zelf niets meer van 's morgens. Ik heb een dochtertje van 3, die heeft er soms nog last van maar t is nu heel veel minder dan toen ze 1 en 2 jaar was

één jaar geleden

Reactie op Annopi

Ik Google dit net. Wat sneu en irritant tegelijk zeg 🥹

één jaar geleden

Reactie op Annopi

Ik weet niet of je het al geprobeerd hebt maar als ze op vaste tijden komen 15 a 30 min van tevoren even wakker maken voor bijv, een slokje water dat zou het hele gebeuren doorbreken

één jaar geleden

Ik dacht voorzichtig dat we door de regressie heen waren 😅 boy was I wrong 🤣 ieder (half) uur van de klok gezien vannacht. Heeft geen honger maar wordt steeds jammerend wakker. En vervolgens niet meer in slaap te krijgen.. pffff. Overdag is het al een slechte slaper, 3 a 4 x max 30 min. Help! Hoe lang duurt dit nog..

één jaar geleden

Wij hebben ook echt een nachtvoeding nodig, nu we dat gewoon weer geven gaan de nachten wel wat beter. Maar zijn er mensen die er weer vanaf zijn? Gaat dat gewoon weer vanzelf? Ben zo bang dat die nu altijd een nachtvoeding wilt 🙃

één jaar geleden

Reactie op CJxxxx

Ik dacht voorzichtig dat we door de regressie heen waren 😅 boy was I wrong ...
En dan komen er nog meer regressies ook🙈

één jaar geleden

Reactie op BAMPatricia

En dan komen er nog meer regressies ook🙈
Help! 😂

één jaar geleden

Nou, hier is de regressie ver voorbij. Oftewel ipv elk uur wakker snachrs nu max 3x. Heeft meneer het dus voor elkaar hoe hij soort van moet rollen. Schopt dus alle dekens van hem af en lag vanochtend overdwars in zijn ledikant. En is zo dus ook 3x huilend wakker geworden. Het is dat hij zo schattig is en de hele dag (en nacht) lacht. Maar kind, mama wilt slapen 🙃

één jaar geleden

Reactie op CJxxxx

Help! 😂
Alstu🙈🙈

één jaar geleden

Reactie op BAMPatricia

Alstu🙈🙈
Lijkt wel of je aandelen hebt in dat overzicht 🤣🤪

één jaar geleden

Reactie op Lampje88

Lijkt wel of je aandelen hebt in dat overzicht 🤣🤪
Whaha nee 🤣🤣 maar vaak zijn er duidelijk nog velen die er niet alles van weten of wat er nog van komt enz, niet iedereen krijgt het elke keer mee🙈🤣 dus dan voor diegene nog eens extra haha, verdien er niks aan hoor whaha geen zorgen

één jaar geleden

Reactie op BAMPatricia

Whaha nee 🤣🤣 maar vaak zijn er duidelijk nog velen die er niet alles van ...
Haha nee snap ik hoor wat een grapje

één jaar geleden

Reactie op Lampje88

Haha nee snap ik hoor wat een grapje
🤣🤣🤣

één jaar geleden

Onze baby (18 weken) slaapt door en overdag ook goed Wat hier helpt: - knuffelen voor in bed te leggen - gordijntjes dicht - slaapzak aan - nunki lakentje - white noise & rood licht - speentje - knuffeldoekje - hand op buikje, lieve woordjes zeggen - evt 'slaapgeluiden' zodat hij zich niet alleen voelt We merkten sinds vorige week dat hij niet gewiegd wilde worden dus nu doen we het zo. Moet wel zeggen dat onze baby weinig prikkels krijgt (gaat niet naar de opvang) dus hij in die zin ook minder te verwerken heeft voor het slapen gaan, denk dat dat ook helpt!

één jaar geleden

Reactie op CJxxxx

Ik dacht voorzichtig dat we door de regressie heen waren 😅 boy was I wrong ...
Hier ook elke keer jammerend wakker worden.. en niet meer verder kunnen slapen.. heb eerst 100x met speentje gelopen.. daarna maar met m op de bank geploft🫥 lag er om 4 uur weer in😴😴

één jaar geleden

Reactie op Amsterdamse

Onze baby (18 weken) slaapt door en overdag ook goed Wat hier helpt: - kn ...
Hi, ik doe dit allemaal (behalve het lakentje, white noise en speen, ze neemt geen speen, soms wel mn pink) en het werkt niet hoor. Ze wordt gewoon heel boos de eerste 3 pogingen dat ze naar bed gaat. Ik hoop dat ze het ooit fijn gaat vinden om te slapen 🙈

één jaar geleden

Reactie op Mollie2021

Hi, ik doe dit allemaal (behalve het lakentje, white noise en speen, ze nee ...
Als ze het later toch eens wisten hoe heerlijk slapen is 😅

één jaar geleden

Ik Google dit net. Wat sneu en irritant tegelijk zeg 🥹
Ja precies dat. Het is sneu voor hem (en voor mijn maar dat is zo egoïstisch) maar je kunt niks. Hij kan ook heel "gevaarlijk worden". Ik zit dan aan de binnenkant voor zijn deur zodat hij zich niet kan bezeten maar als ik dan niet wakker genoeg ben ben ik te laat als hij ineens begint te slaan of schoppen.

één jaar geleden

Reactie op BAMPatricia

Ik weet niet of je het al geprobeerd hebt maar als ze op vaste tijden komen ...
Hee yes geprobeerd. Hij komt niet op de zelfde momenten wat het lastig maakt maar ik heb hem een paar weken op een vast tijdstip wakker gemaakt om even wat te drinken en te plassen. Jet gevolg.. helemaal niet meer willen slapen hahahaha