443 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Annopi
Ja precies dat. Het is sneu voor hem (en voor mijn maar dat is zo egoïstisc ...
Dat is niet egoïstisch mama. Het is gewoon kapot zwaar om een kindje te hebben en zeker als er zulke dingen spelen 🩷 je denkt of doet niks fout zolang je je best doet. Dikke knuffel en succes ermee 🙁
één jaar geleden
Reactie op tdkramer
Hier een baby van 5 maanden, ik dacht dat we hier al 2/3 weken geen last me ...
Hier hetzelfde verhaal! En spuitluiers waar je u tegen zegt.. ook iets met tandjes die doorkomen vermoed ik, al zie ik nog niks 😅
één jaar geleden
Pffff nou mijn kleine is ook echt weer bezig. Gisteren 5 maanden geworden en heeft de beruchte slaapregressie van 4 maanden avhter de rug gehad (DACHT IK). 6 weken ongeveer top geslapen. Soms zelfs klokje rond… nu sinds twee weken ineens 2/3 nachtvoedingen willen, niet verder kunnen slapen en 2.00-4.00 u wakker zijn😵💫 . Howwwww is this possible
één jaar geleden
Reactie op naer
Wat een drama he.. Wat doe jij eraan om je kindje te laten slapen? Mn schoo ...
Mocht je kv geven; als ze hele flessen opdrinken ‘s nachts en erna gaan slapen weer dan is het geen gewenning maar gewoon nodig.
Bv kan ik niet over meepraten en mijn vriendin zegt dat haar kleine daar inderdaad gewenning bij had want die kwam rond een jaar nog en wilde gewoon kroelen en sabbelen 🤣
één jaar geleden
Reactie op naer
Pffff nou mijn kleine is ook echt weer bezig. Gisteren 5 maanden geworden e ...
Nou dit dus! Onze dochter is nu 5 en een halve maand. Ik dacht ook dat we de slaapregressie hadden gehad (6 weken lang!). Ging veel beter maar sinds +/- 3 weken lijken we wel begonnen te zijn aan deel 2. Eerst 2 weken achtereen tussen 04.00/05.00 wakker en niet meer in slaap krijgen, pas weer na de wakkertijd (+/-2 uur). Dit gaat gelukkig nu wel wat beter, nu wakker tussen 5 en half 7. Dutjes overdag zijn wel echt nog drama. Meestal maar 3x30 minuten.
één jaar geleden
Reactie op SammyT
Zijn er al mensen die overdag al verschil merken met slaapjes koppelen?
Hier 5 dagen in de week minstens 1 langer slaapje! Van 1,5 tot 2 uur gemiddeld. Nog niet iedere dag en de andere slaapjes en nachten zijn nog drama. 30 minuten met veel moeite en snachts heel vaak wakker.
Maar hopelijk is dit het licht aan het einde van de tunnel. 🙈 Sinds begin oktober in de slaapregressie. Ze is over een week 5 maanden.
één jaar geleden
Proberen jullie nu eigenlijk slaaptraining toe te passen of blijf je go with the flow gaan? Ik merk dat het slaapgebrek me zo begint op te breken dat ik ineens gevoelig wordt voor allerlei slaapgidsen en cursussen, om er maar grip op te krijgen of zo? Terwijl het vast alsnog gewoon uitzitten is.
één jaar geleden
Reactie op ZoZ0nd4g
Proberen jullie nu eigenlijk slaaptraining toe te passen of blijf je go wit ...
Hier was het slapen 1 groot drama. Sinds deze week een vast schema voor iedereen opgesteld zodat er meer voorspelbaarheid komt voor de kleine. Sinds de 1e dag profijt. Doordat ze weet wat er komt gaat ze even liggen spelen en dan slapen 🙈 misschien eerst proberen?
één jaar geleden
Reactie op ZoZ0nd4g
Wij gaan echt go with the flow.
Sinds 2 nachten laat ik hem huilen. Wel ga ik er elke 5 minuten naartoe of ff oppakken om stil te krijgen en dan weer neerleggen.
Gisteravond een papfles met rijstepap gegeven en hij sliep van 20:00-6:00 toen werd hij wakker speentje erin tot 6:30
één jaar geleden
Reactie op ZoZ0nd4g
Same here, ik ga toch maar eens met een slaapcoach praten. Ik weet dat een baby ‘s nachts wakker wordt en nachtvoedingen nodig heeft maar ik ben nu al 8 weken bezig en ze wordt consequent elk 1,5 uur (max 2 uur, dan heb ik echt een goede nacht) wakker - dat is niet meer echt goed vol te houden. Met drie keer per nacht zou ik al heel erg blij zijn. Ik moet ook bijna weer werken🥲