443 Reacties
één jaar geleden
Ik ben bang dat wij ons langzaam aan aansluiten in de wereld van slaapregressie🫥
Hij wordt al.wel een tijdje in de vroege ochtend uurtjes wat sneller wakker.. maar vannacht is het helemaal raak. Vanaf half 5 alleen maar blokjes van 45 min...😴 mama is moe!!
Morgen eerste werkdag😵💫 wat een perfecte timing!
Ik hoop dat mijn mannetje een snelle leerling is🤞
één jaar geleden
Hoe herkennen jullie of t een sprong is of slaapregressie? De sprong heeft ie inmiddels achter de rug, denk ik want het kan ook de slaapregressie zijn geweest. Dus ik vraag me af of er nog iets gaat komen of niet. Hij is nu 17 weken, 2 weken te vroeg geboren. Omrollen kan ie als je em helpt maar hij probeert het niet uit zichzelf.
één jaar geleden
Hoe herkennen jullie of t een sprong is of slaapregressie? De sprong heeft ...
Zo herken je slaapregressie
één jaar geleden
Pfff nou ik meld me ook aan hoor.. zoon is 14.5 week en 1 week later geboren. Het begon vorige week al met 4/5u in ochtend wakker worden.. nu sinds 3dagen ook 1u wakker en vannacht sinds 00:00 na elke slaapcyclus wakker geworden en moeten wiegen. Ik ben op😵💫😵💫😵💫 ben benieuwd hoe lang dit aanhoudt.. kleine kan wel al rollen, dus dat is erg knap🙏🏼
één jaar geleden
Die slaap regressie is echt geen grap.. nu al 6 dagen lang vanaf een uur of 00:00 elk uur wel wakker. Hij kan nu wel erg goed rollebollen en gillen ineens 🤣 sprong 4 is ook begonnen dus volgens mij combinatie van beide maar ohmygod ik ben helemaal gesloopt
één jaar geleden
Hmm.. verklaart een hoop dit topic 🤣 hier ook al 3 nachten aan t rommelen. Sliep al zo'n 3 weken door waar ik zo blij om was en nu zie ik bijna elk uur met hem.. en niet verdrietig ofzo .. ligt te trappelen, kletsen, mopperen om speen😅
Wanneer is dit weer klaar?🙈
één jaar geleden
Dat verklaart zeker een hoop. Die van heeft al vanaf 8 weken geen nachtvoeding meer nodig maar was vanaf een uur 4 erg onrustig. Gelukkig ging dat de afgelopen 2 weken goed tot gisteravond vanaf 3 uur, zijn er 12x uitgeweest. Hij is nu niet heel erg van slag ofzo maar wel aanhankelijker en wil eigenlijk alleen maar bij me zitten. Ben benieuwd hoe t vannacht gaat🙈
één jaar geleden
Sterkte weer vannacht allemaal 🤣 hier net nog even streng moeten zijn. Hij lag half te slapen in bed, ineens giga mopperen, zet het lampje aan om te kijken wat er aan de hand is.. ligt hij daar met een giga lach me aan te staren 🤣 nee mama vind het niet grappig(stiekem wel), nu gaan slapen. Benieuwd of ik vannacht ook weer elk uur hem zal zien😅
één jaar geleden
Wat doen jullie als jullie kleintje wakker wordt? Speen erin? Wiegen? Laten mopperen etc? Schijnt dus dat je moet oppassen voor negatieve associaties met slapen. Dat ze niet bijvoorbeeld afhankelijk worden van wiegen.. mijn kleintje heeft dat dus😅.. elk uur wiegen.. zondag gesprek met slaapcoach
één jaar geleden
Reactie op Sassiefras
Ik wil zo graag een nachtje lekker slapen..🥴😔
Same… Vannacht sliep ik rond 23:30 en om 2:30 begon de drama al. Sindsdien amper geslapen 🫠 Ik denk dat ik minimaal 50x uit bed ben geweest vannacht, ik had hem bijna gewoon bij me neergelegd maar ik ben zó moe dat ik dat ook niet vertrouw🙈