443 Reacties
vor einem Jahr
Reactie op Pallas
Klopt het dat jullie "slaapregressie -perikelen" samenhangen met het oefene ...
Hier rolt onze man sinds 2-3 weken maar nog niks gemerkt van de slaapregressie. Hij slaapt iets minder laatste twee nachten maar is ook verkouden en wat hoesten dus dat zal het zijn.
Nu 19 weken
vor einem Jahr
Onze kleine man kan sinds 2 dagen naar zijn buik rollen. Dit laat hij het liefste de hele dag zien, dus ook als hij in zijn bedje ligt om te gaan slapen. Alleen wilt hij niet op zijn buik slapen en terug rollen lukt hem nog niet. Ik loop nu constant de trap om hem weer op zijn rug te leggen, maar als ik net beneden ben, ligt hij alweer op zijn buik 😅
vor einem Jahr
Reactie op Pallas
Klopt het dat jullie "slaapregressie -perikelen" samenhangen met het oefene ...
Klopt dat gaat samen
vor einem Jahr
Reactie op JuliaL
Hier kan hij wel rollen maar niks gemerkt van een eventuele slaapregressie. ...
Kan hoor hier ging het ook zo
vor einem Jahr
Hier al ruim 3 weken slaapregressie en sinds zondag roept hij de hele dag: oe aa ie ee eu en rolt hij van buik naar rug.
Zou de slaapregressie dan ver over zijn? 🙃
Ik vind het prima dat hij me om 7u sochtends vrolijk wakker roept met zijn oe ee ie aa eu, maar nog prettiger dat hij niet elk uur daarvoor ook wakker was 😅😂
vor einem Jahr
Reactie op KimJ1993
Hier al ruim 3 weken slaapregressie en sinds zondag roept hij de hele dag: ...
Haha dat hoop ik dan maar hier rolt hij sinds vandaag van buik naar rug hij schrok ervan🤣 hier ook al ruim 3 weken slaapregressie aan de gang
vor einem Jahr
Reactie op KimJ1993
Ik voel je pijn 😅😂
Laten we hopen dat het snel over is!
Nou hier alweer wakker en flink lopen lol trappen lachen en spelen
vor einem Jahr
Die van ons rolt nog niet ook niet bijna denk ik maar wel keiharde slaapregessie denk ik. Al sinds 2 week elke keer snachts 3 uur wakker en dan slaapt hij eindelijk en dan elke 30 minuten een speen. Overdag slapen deed hij al bijna niet. Zijn ochtend slaapje gaat nog wel gewoon goed zoals van ouds. Wij zijn dan van ellende maar weer 3 uur beneden met hem bezig onder de afzuigkap en meneer weer moe maken hij is gewoon klaar wakker
vor einem Jahr
Hier is t vreselijk. Sinds eind augustus rolt mevrouw al (12 weken en van rug naar buik). Slaapt sindsdien slecht. Nu ‘kruipt’ ze (ze doet haar kontje in de lucht en duwt zich dan vooruit met haar beentjes of duwt zich met haar armpjes naar achter, 16 weken). Dieptepunt voor 2.30u al 6x wakker,
Toen pas om 4.30 in slaap gevallen om om 530 weer te willen drinken en opstaan. Wat n ellende
vor einem Jahr
Reactie op KimJ1993
1x wakker om 2uur voor een nachtvoeding. Kwam wat moeilijk in slaap daarna ...
Hele nacht doorgeslapen tot 6.30 moest hem wakker maken omdat ik moet werken...nou haha laten we het hopen
vor einem Jahr
Reactie op 00me00
Hier ligt hij nog volledig ingebakerd snachts... en ik wil hem dus ook graa ...
Ik was ivm vaccinaties gestopt met inbakeren en dat ging gelijk super goed. Tot een paar dagen later de slaap regressie begon… ik heb toen toch doorgezet om zonder inbakeren te slapen maar ik ben gister toch weer gezwicht (twee weken later) en overdags sliep ze direct weer meerdere cyclussen achter elkaar in haar middag slaapje. Dit kon ze eerst echt niet meer.
In de nacht heeft het geen effect heb ik gister gemerkt. Dus dan doe ik haar gewoon haar lekkere dikke slaapzak aan. Ze kan namelijk alleen in slaap vallen aan mijn borst of als ze een flesje krijgt. Dit flesje is een life saver voor mij. Om 3 of 4 uur doe ik dan voor het laatst de borst. Dan haal ik mijn man (die nu tijdelijk even ergens anders slaapt omdat hij anders ook oververmoeid raakt) en dan wisselen we van plek zodat ik ook nog even 3 a 4 uur kan slapen en als zij nog een keer komt geeft hij een flesje (60ml) als het voor 05:30 is valt ze daarvan ook weer in slaap. Dit geeft me toch de nodige nachtrust.
Ik heb ook een Nunki lakentje gekocht voor comfort voor haar. Ben benieuwd of het werkt, ik heb hem nog niet gebruikt.
Ik hoop dat het niet nog 4 weken duurt. Ik vind het zo zwaar en vind het rot voor m’n kindje dat ze zo vaak wakker wordt en me zo veel nodig heeft, maar ik doe het met liefde en ben blij dat ik haar kan helpen.
Mijn mantra deze tijd: alles is een fase. 😅
vor einem Jahr
Komt het ook met een dieptepunt en wordt het dan beter? Of wanneer merk je dat het beter wordt. Hij rolt niet zoals de schema’s wel zeggen maar hij slaapt al 2 week niet. Normaal laatste fles 19:00, nu wordt die wakker om 22;00 tot 01:00 en dan om 04:00 weer. En eerst was hij dan gewoon vrolijk en speelde die maar nu huilt hij 3 uur lang
vor einem Jahr
Reactie op Ninalie
Komt het ook met een dieptepunt en wordt het dan beter? Of wanneer merk je ...
Mijn nacht was precies hetzelfde qua uren…😭. De laatste twee nachten gingen verl beter, maar nu weer terug bij af.. dus het kan nog schommelen denk ik
vor einem Jahr
Reactie op Ninalie
Komt het ook met een dieptepunt en wordt het dan beter? Of wanneer merk je ...
Hier schommelt het ook. Al ruim 3 weken aan de gang en af en toe zit er een nacht als vanouds tussen.
Rollen doet hij hier ook pas sinds deze week. Ik hoop dat het voor ons nu voorbij is 😅