443 Reacties

één jaar geleden

Als jullie het hebben over rollen , bedoel je dan van buik naar rug of rug naar buik?

één jaar geleden

Reactie op marrie112

Hier is t vreselijk. Sinds eind augustus rolt mevrouw al (12 weken en van r ...
Het lijkt precies alsof je het over mijn zoontje hebt. Ook slapen is bij hem weer onrustig sinds een paar dagen. Hopelijk gaat het snel beter 😩

één jaar geleden

Reactie op Katy_1990

Ik was ivm vaccinaties gestopt met inbakeren en dat ging gelijk super goed. ...
Ik heb hem afgelopen nacht voor het eerst in een dikke slaapzak gelegd... met lange mouwen ook. Ging er vanuit dat het een k*t nacht zou worden.. (kon t alleen maar meevallen😅) en ik was ook de hele tijd bang dat het misschien te warm had. Maar meneer heeft heerlijk geslapen.. tussendoor een paar keer gevoeld maar ook niet te warm.. en moest hem vanmorgen om 7.00 wakker maken💪 Trotser dan trots weer😁 Maarrrrrr ik ben nog steeds bang voor de slaapregressie en het hele rollen taffareel.. dus ik ben nog een beetje achterdochtig😅🫣 Hopelijk houdt hij het vol🤞

één jaar geleden

Ik dacht dat we de sprong door waren (ze sliep paar weken achter mekaar Max 45 minuten overdag). Leek ineens een kleine week beter te gaan, maar nu weigert ze al 3 dagen savonds in haar bedje te slapen. Eergisteren tot 00:00 u bezig geweest met wiegen en troosten. En vandaag had ze overdag ineens een soort regeldag vet random.. Ik noem het sprong 4.2, weet t anders ook niet..

één jaar geleden

Hier geloof ik (hoop ik) uit de slaapregressie al 2 nachten doorgeslapen van 19.00/7.00🎉🎉

één jaar geleden

Hier geloof ik (hoop ik) uit de slaapregressie al 2 nachten doorgeslapen va ...
Zonder voedingen?

één jaar geleden

Hier slaapt ze nu 2 nachten van 1830-0700 maar dan nog wel met voeding om 0030 en 0500

één jaar geleden

Reactie op 9gag

Ik dacht dat we de sprong door waren (ze sliep paar weken achter mekaar Max ...
Hahah hier ook! Eergisteren slecht kwam die ook elk uur. Gisteren sliep hij van 8 tot 4 en toen tot 7. Maar vannacht weer drama van 8 tot 10 toen sliep die rond 12e en toen kwam hij weer om 3 uur en sliep om 5 uur (maar naast me gelegd) en wakker gemaakt om 6 uur omdat ik moet werken

één jaar geleden

Reactie op marrie112

Zonder voedingen?
Jaa

één jaar geleden

Reactie op Celestej

Hahah hier ook! Eergisteren slecht kwam die ook elk uur. Gisteren sliep hij ...
Oef dat klinkt nog een stukje heftiger dan hier bij ons waar de nachten (nog) goed gaan. Succes ! Hou vol, het schijnt ooit weer beter te worden ☺️🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op natasjam

Geen idee of dit bij de slaapregressie hoort. Mijn dochtertje van 4,5 maand ...
Nou even een update: we hebben haar ledikant in onze kamer gezet, omdat ze in de co sleeper echt veel te vaak draaide en klem lag. Vannacht heeft ze voor het eerst tot 5.00 doorgeslapen op haar zij🙈 blijkbaar is ze een zijslapertje;) ze ligt nog wel in de love to dream slaapzak. Als dit zo doorzet ga ik daarna een poging doen om haar een gewone slaapzak aan te trekken. Maar de eerste goede nacht hebben we in ieder geval gehad😊 (ik ga niet te hard juichen) alles kan nog veranderen ;)

één jaar geleden

Laten jullie je baby langer liggen na een moeizame nacht? Of toch zoveel mogelijk het ritme aanhouden?

één jaar geleden

Reactie op Daantje M

Laten jullie je baby langer liggen na een moeizame nacht? Of toch zoveel mo ...
Ik hou het ritme aan maar als het echt een slechte nacht was wel een half uurtje langer hoor!

één jaar geleden

Reactie op 9gag

Oef dat klinkt nog een stukje heftiger dan hier bij ons waar de nachten (no ...
Hahaha nou lijkt alsof het nooit overgaat hij is nu 18 weken en begon bij zijn prikje dus 15 weken 🫠

één jaar geleden

Reactie op Celestej

Hahaha nou lijkt alsof het nooit overgaat hij is nu 18 weken en begon bij z ...
Oh same here! Begon ook na de prikjes. Inmiddels ook 2,5 week in. Soms kleine verbeteringen overdags, maar ik zit ‘s nachts meer rechtop dan dat ik lig 😅😣 ik blijf tegen mezelf zeggen: het gaat over, het is tijdelijk!

één jaar geleden

Reactie op Katy_1990

Oh same here! Begon ook na de prikjes. Inmiddels ook 2,5 week in. Soms klei ...
Ja precies. Ik zeg altijd tegen me vriend de tijd gaat zo voorbij, ookal lijkt het niet op het moment. Maar het komt goed! We can do it 🫶🏼🩵❤️

één jaar geleden

Wat doen jullie als de kleine wakker wordt? Hoe krijg je hem weer in slaap. Hij is nu net begonnen aan zijn eerste 3 uur wakker die die standaard heeft sinds 2 week. Dus ik ben maar weer met hem naar beneden gegaan (heel klein huis). Maar we krijgen hem vrijwel nergens meer mee inslaap zelfs een fles helpt niet. Het enige wat wel effectief werkt is buiten wandelen maar dat willen we ook niet steeds plus het is takke weer. Maar nu ligt die eerst maar 2/3 uur te spelen en moet ik net zo lang wachten tot die van ellende in slaap valt.

één jaar geleden

Reactie op Ninalie

Wat doen jullie als de kleine wakker wordt? Hoe krijg je hem weer in slaap. ...
Moet zeggen dat hij hier bijna nooit wakker wordt. Maar als hij wakker wordt gaan niet met hem naar beneden of laten hem spelen. Hij gaat in principe niet zn kamer af.

één jaar geleden

Reactie op Ninalie

Wat doen jullie als de kleine wakker wordt? Hoe krijg je hem weer in slaap. ...
Bij ons hangt het er van af. Meestal wordt hij na 3 uren wakker en wil hij weer een flesje. Maar laatst had hij gepoept en moest ik zijn luier verschonen. Daarna viel hij na het flesje niet meer in slaap. Ik heb toen het "in slaap vallen ritueel" stug volgehouden. - brown noise aan - licht zoveel mogelijk gedimd of zelfs uit - niet tegen hem praten, alleen maar shhh shh shhh - schommelen in de schommelstoel of staand wiegen - ritmisch tappen op zijn billen - telkens weer speentje terug - proberen of hij toch nog de fles wil Daarnaast hebben we nog een playlist met nummers en als het brown noise niet aan slaat, zet ik die op. Luier verschonen en flesje was om 02:00 uur. Hij lag om 04:00 uur weer in zijn ledikantje.

één jaar geleden

Reactie op Lampje88

Moet zeggen dat hij hier bijna nooit wakker wordt. Maar als hij wakker word ...
Oh dat is fijn haha! Boven blijven is hier niet echt een optie hij is echt ontroostbaar aan het gieren dan. Overdag echt 0 problemen ik leg hem in bed en hij valt zelf inslaap