443 Reacties
één jaar geleden
Reactie op 9gag
Oef dat klinkt nog een stukje heftiger dan hier bij ons waar de nachten (no ...
Helaas .. hier was t gisteravond met moeite weer pas rond 23:00 u slapen en vannacht ook om half 2 ineens ☠️. Heb maar gevoed (1 kant) en daarna heeft mijn partner haar in slaap gewiegd op de schommelstoel, maarja na een dik halfuur wakker , kom dan maar eens snel in slaap en werd om half 6 alweer wakker van de volle tieten. Wel slopend zo’n eerste werkweek, nu een beetje spijt dat we vanavond wat leuks hebben gepland. Laten een ander nu met de shit achter en eigenlijk wil ik gewoon zo veel mogelijk slapen nu 🤣
één jaar geleden
Reactie op 9gag
Helaas .. hier was t gisteravond met moeite weer pas rond 23:00 u slapen en ...
Ughh! Vervelend! En werken is dan ook zo rot!
Ik werk nu alweer 8 weekjes en begint me echt op te breken dus ik weet hoe je je voelt haha.
Vannacht kwam hij ook weer om 11 uur en om 4 uur en indd voordat je dan zelf ook weer slaapt ben je een uur verder.
één jaar geleden
Reactie op Celestej
Ughh! Vervelend! En werken is dan ook zo rot!
Ik werk nu alweer 8 weekjes ...
Idd.. je hebt mensen die vlak na, of zelfs tijdens een voeding al in slaap kunnen vallen. Hoe dan 🥹🥹.
8 weken is wel echt al een tijdje .. went de slaapgebrek icm werk ? Of is t gewoon echt overlevingsmodus en zo veel mogelijk rusten in je vrije tijd ?
één jaar geleden
Reactie op 9gag
Idd.. je hebt mensen die vlak na, of zelfs tijdens een voeding al in slaap ...
Ja, indd hoe dan?
Ehmm eerlijk?
Ik weet het niet, het went niet elke ochtend vermoeid, chago. Toevallig heb ik ontslag genomen omdat dit werk me te zwaar wordt en ga ik minder werken. Ik ga nu 6 uur van huis en kom om half 5 thuis deze dagen zijn echt heel zwaar, dus ik hoop dat ik straks wat meer me rust kan pakken en minder vermoeid ben.
Voor nu is het de overlevingsmodus haha
één jaar geleden
Reactie op pf1994
Ik heb volgens mij al heel veel berichten geplaatst in dit topic maar we zi ...
Over 2 jaar komt het goed 😜😜
Nee hoor, grapje. Met onze oudste duurde het ook een poos. Uiteindelijk ging hij wel lekker doorslapen tot 05.30-06.00 uur… dat is ook extreem vroeg maar alles beter dan er steeds uit ‘s nachts.
Met onze zoon van 18 weken zitten we er nu ook in… het is cliché maar het is echt een fase. Kan zo weer over zijn 😊
één jaar geleden
Reactie op NFN33
Over 2 jaar komt het goed 😜😜
Nee hoor, grapje. Met onze oudste duurde he ...
Hier ook bijna 4 weken soms 3x per nacht eruit moeten voor speen en zo ineens slaapt hij door van 19.00 tot 7 uur sochtends. Avondfles wil hij ook niet meer
één jaar geleden
Nou mijn dochter is op het moment 16 weken en heeft nog nooit een nacht doorgeslapen🥲 maar vannacht was het vreselijk! Ze sliep 2 uur achter elkaar en daarna was het gedaan. Werd elk uur wakker waarbij het eerst begon met slapend brabbelen wat overging naar hard huilen. Wat een feest 🥹
één jaar geleden
Reactie op NFN33
Dat lijkt me heerlijk zeg! Wij hebben om 22.30 nog een voeding en vaak om 0 ...
Ja echt heerlijk, zelf ook ff slaap inhalen. Hopelijk zet hij dit door
één jaar geleden
Trouwens herkent iemand het volgende: sinds 3 daagjes gaat ze rond 3 uur in een coma tot 18.00 als ik haar daarvoor wakker maak, is het huilen. Nu is ze vanaf 16.45 al aan het slapen. Ze was extreem moe dus ik dacht een klein dutje kan geen kwaad. Nou ze slaapt nu dus nog 🥲 heb haar proberen wakker te maken maar ze begon kei hard te krijsen en sliep daarna weer verder… heb nu al zenuwen voor wat de nacht gaat brengen… ben zo bang dat er dadelijk een heel raar ritme komt. Herkent iemand dit?
één jaar geleden
Reactie op STROEBIE91
Trouwens herkent iemand het volgende: sinds 3 daagjes gaat ze rond 3 uur in ...
Ik heb nog geen ervaring, maar hier ligt ze ook al sinds half 5 te slapen. Dacht eerst wakker maken, maar avondritueel met m’n zoon liep uit. Nu maar laten liggen en straks nog even flesje en dan de nacht in. Knijp hem ook een beetje 😬!
één jaar geleden
Hier ook bijna 4 weken soms 3x per nacht eruit moeten voor speen en zo inee ...
Oh wat fijn voor je! Ik word er ook blij van als ik dit lees, er is hoop 😅
Vannacht was het bij mij 5 keer raak na 21:00 het enige dat werkt is voeden.
Ga haar vannacht toch in ons bed laten liggen zodat ze makkelijk kan aan happen en doorslapen. Voor haar maar ook voor mama fijn.
Ik hoop dat het snel voorbij is. Wij zitten er bijna 3 weken in 🤞
één jaar geleden
Reactie op vdSTromp
Ik heb nog geen ervaring, maar hier ligt ze ook al sinds half 5 te slapen. ...
Pfoe ben niet de enige dus! Nou laten we maar het beste hopen🤣
één jaar geleden
Reactie op Katy_1990
Oh wat fijn voor je! Ik word er ook blij van als ik dit lees, er is hoop 😅 ...
Nog ff volhouden😉 bij mij wou hij juist geen fles wel gedaan om 22.00 maar dan ging hij spelen en lachen 🤣 dus maar laten slapen en zien wat er gebeurt
één jaar geleden
Pff hier al meer dan 6 weken slecht aan het slapen, wisselend van 5 keer in de nacht naar haar toe tot soms ieder 3 kwartier! Ze sliep sowieso nog niet door en voedde sowieso nog 1 keer in de nacht, maar dit is niet meer vol te houden. Begin na zoveel weken ook een beetje de moed te verliezen dat het nog goed komt en twijfel of ikzelf misschien iets verkeerds doe…
één jaar geleden
Reactie op Keepondreaming
Pff hier al meer dan 6 weken slecht aan het slapen, wisselend van 5 keer in ...
Precies hetzelfde hier (maar dan dus 5 weken aan de gang). Het enige dat helpt is haar eruit halen en voeden. Heb al van alles geprobeerd maar ze blijft huilen totdat ik haar aanleg. Ze zal zo ongetwijfeld een verkeerde slaapassociatie aanleren maar ik slaap anders helemaal niet meer 😞 ik hoop ergens nog dat het ineens weer beter gaat, maar vrees het ergste