7 Reacties

8 maanden geleden

Herkenbaar! Hier slaapt hij al 10 maanden slecht, al gaat het inslapen steeds beter gelukkig. Afgelopen week bij het consultatiebureau was hij 50 gram afgevallen sinds vorige keer (2maanden terug). Allemaal tips gekregen, minder borstvoeding, olijfolie in zn eten doen etc. Maar hier ook vaak dat ie of niks wil, of er op kauwt en net voordat hij het doorslikt uit zn mond haalt.. Ik ben nu begonnen met piepkleine stukjes aan te bieden en dat lijkt wel iets beter te gaan. Maar dat zal voor iedere baby ook wel anders zijn. De verpleegkundige zij ook dat als ie beter gaat eten dat het slapen ook beter zal gaan. Snachts geef ik m vaak nog 2x voeding, al wordt hij minstens 5x wakker en overdag ook nog gewoon als hij slecht eet. Lijkt mij dat ie dat dan gewoon nog nodig heeft. . Dus niet echt tips, maar wel herkenbaar!

8 maanden geleden

Hier ook hetzelfde. Zoontje is 9 maanden en gaat nu 4 weken naar de opvang en iedere week een paar dagen ziek. Eerst at hij als een bouwvakker en nu wil hij er (bijna) niks meer van weten. Slapen is een drama. Ineens weer 1 of 2 nachtvoedingen, terwijl hij met 5 maanden doorsliep in de nacht. Hij had een speen, maar omdat nu toch àlles helemaal ruk gaat vonden we dit wel een goed moment om te stoppen 😅 Van onze eerste weet ik nog dat het absolute dieptepunt met alles, ook rond negen maanden lag. Daarna werd het echt beter. Dus daar wachten we nu maar op 🙏 Heel veel sterkte mama

8 maanden geleden

Reactie op MariaG

Hier ook hetzelfde. Zoontje is 9 maanden en gaat nu 4 weken naar de opvang ...
Je weet dat het fases zijn, maar de kans dat dit het dieptepunt is, voor ons qua slapen geeft toch enige geruststelling 🤣.

8 maanden geleden

Hier ook al sinds 15:00 niks meer op. Zit veilige hoeveelheid ml in en ben het soms gewoon zat om te proberen 😂 dus nu net een lege buik richting bed. Maken hem 2200 wakker voor drinken… Vast weer Een fAsUuuuhHhhh 🥴

8 maanden geleden

En doorslapen hier nog nooit gebeurd, Max 4 uur aan 1 stuk 😵😵😵🥹😩

7 maanden geleden

Hoe gaat het nu? Die van ons is over een week 10 maanden en we lijken het ergste te hebben gehad. Hij eet beter en slaapt beter 🙏

7 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties! Het gaat inderdaad beter. Hij eet en slaapt weer beter! Niet iedere dag haha maar het ergste lijkt achter de rug pff gelukkig!