14 Reacties

7 maanden geleden

•Loopfiets/loopauto •Stapelstenen (ik heb de neppers van Ali) •Klimdriehoek •Mini of grote trampoline 🫢 Ik merk vooral nu bij de 2de dat ik liever vraag of mensen willen bijleggen voor n wat groter cadeau ipv van allemaal kleine dingen 😊

7 maanden geleden

Ik ga een speelgoedkist/klepbankje voor mijn zoontje kopen en een speelhoekje maken

7 maanden geleden

Met de zomer in aantocht geven wij: Een meegroei schommel Loopfiets Waterspeeltafel: https://www.bol.com/nl/nl/p/cavallino-waterspeeltafel-pastel-kleuren/9300000148121250/?Referrer=ADVNLPPcef7d0000a599b69002c7423e7680006502&utm_source=6502&utm_medium=Affiliates&utm_campaign=CPS&utm_content=txl

7 maanden geleden

Mijn zoontje krijgt luiers voor zn verjaardag denk ik😜 Nee gekheid! Ik heb al een doosje duplo gekocht.. maar verder practische dingen hier. .. een stokke badje, een buitenspeel pak van ielm. Het speelhoekje wordt hier ook wel gemaakt.. en een klapbankje vind ik ook heel leuk, en misschien dat ik inderdaad mn ouders voor een speelkeukentje vraag.

7 maanden geleden

Mijn ouders hebben een keukentje staan voor m’n nichtje en mijn dochter van 10 maanden speelt daar al leuk mee… dus dat verschilt wel per kind denk ik. Ze kan goed staan en vindt het geweldig om die deurtjes open en dicht te doen. Dus ik denk dat voor haar een keukentje echt een leuk cadeau is.

7 maanden geleden

Ik kreeg als tip zon zachte peuterstoel. Kunnen ze jaren mee doen. En als ze kunnen kruipen/staan is dat heel leuk. En een activiteiten tafel heb ik er tussen staan. En voor de rest alles wat veel geluid maakt en lichtjes heeft is hier een succes 🤷

7 maanden geleden

Keukentje werd door m’n neefje vanaf 10 maanden mee gespeeld, die liep toen al, nu nog dagelijks bij 14 maanden Mijn kleine vindt leuk; lege waterflessen, strandbad van 2€ van de Action, kralen, telraam, mega Bloks

7 maanden geleden

Ik ga een speelgoedkist/klepbankje voor mijn zoontje kopen en een speelhoek ...
Inmiddels dit voor hem besteld was in de aanbieding nu

7 maanden geleden

Onze baby speelt ook al een tijdje met stapesteinen. Ik ben er blij mee

4 maanden geleden

Nog meer ideeën?

4 maanden geleden

Activiteiten tafel van Smoby

4 maanden geleden

Stacking action blocks. Stapelblokken met schuifjes waar een plaatje achter zit, dingetjes die kunnen draaien en als je de ronde knopjes in drukt gaan onderdelen draaien. Ons zoontje is hier helemaal weg van !!

4 maanden geleden

Speelkeukentje doet het hier al een tijd erg goed hoor, ook zijn eigen stoffen stoel is een hit 🥳

3 maanden geleden

Ligt eraan of je kindje al loopt of niet denk ik.. die activiteitentafels waren bij onze zoon even leuk toen hij net ging lopen, maar was hij snel op uitgekeken. Die van Smoby vond hij wel eventjes heel leuk (3-4 weken). We hebben ook een keukentje staan en die vind hij heel leuk. Hij loopt al goed los. Ook speelgoedauto's met een touwtje eraan zijn de bom.. daar loopt tie km's mee.