10 Reacties

8 maanden geleden

Wij vragen dat iedereen een stukje van een speelhuis met glijbaan en babyschommel voor buiten betaald. Ons zoontje beseft nu toch nog niet wat een verjaardag is en hier zal hij meerdere jaren genot van hebben

8 maanden geleden

Reactie op BoVDG

Wij vragen dat iedereen een stukje van een speelhuis met glijbaan en babysc ...
Ook een heel leuk idee 🥰 helaas kunnen wij die niet kwijt in onze tuin anders was het een top plan geweest heb er naar zitten kijken is te groot 😆

8 maanden geleden

Hier was het keukentje en een loopfiets een groot succes met haar 1e verjaardag

8 maanden geleden

Wobbel of Stapelsteinen (namens gehele familie)

8 maanden geleden

Mijn dochter hebben we een keukentje gegeven. Ik denk dat we ons zoontje een watertafel geven :)

8 maanden geleden

Kruipbeer van Vetech Zachte pop (ze hebben hele leuke bij de hema) Instrumenten van hout Stapelbakjes van mushi Loopwagentje of loopfiets Voorleesboek (met flapjes) Duplo (maar begint pas echt leuk te worden als ze rond de 2 zijn) (Binnen)schommel met stoeltje Flexibad van Stokke (als je zelf biet een groot bad hebt) Abonnement op dierentuin oid Leuk eetsetje Mega grote knuffel (ook leuk om steeds foto's bij te maken) Speelmat Hopelijk geeft het je inspiratie!

8 maanden geleden

Ik dacht zelf aan - Duplo (vindt ze nu al heel leuk), wel even de te kleine onderdelen eruit halen natuurlijk. - blokken en sorteerbakjes van Grimms - activiteitenkubus (bijvoorbeeld die van Hape) - instrumenten (ook van Hape) - noppenpuzzel (vindt ze nu ook al erg leuk)

8 maanden geleden

Dit is ons lijstje: Instrumenten Loopfiets Speel keukentje Zand/watertafel voor buiten Boeken Duplo

8 maanden geleden

Onze 1e is van september en kreeg een trampoline glijbaan loopfiets waar die nu pas op kan enz. Nu voor de 2e Idunno 😂 ik ga is even meelezen.

8 maanden geleden

Wij gaan denk ik voor water/zand tafel. Heel de zomer plezier van. Verder wat Duplo, muziek instrumenten, kaplaarsjes, vinger verf etc.