3 Reacties

4 maanden geleden

Ik kan helaas geen video’s uploaden hier, maar wij hebben; 2 loop/zit fietsjes, 1 loop kar, 3 grote teddy opberg boxen vol speelgoed en knuffels, een ballenbak, een speel tafel met van alles erop, duplo set, stoeltje en een speelhuis die eigenlijk in de tuin hoort te staan. En dan foam matten als onder grond omdat wij tegels in huis hebben.

4 maanden geleden

Wij hebben een IKEA Smastad. Een met lade en 1 zonder. Zo iets( zie foto) Kijk voor meer inspiratie op Pinterest

4 maanden geleden

Ik heb dochter van 3,5 en van 1 jaar. Ik heb een klein tafeltje met 2 stoeltjes van Ikea beneden staan. Daarop staat Duplo. En dan nog 2 van de 4 delen van mn tvmeubel voor spelletjes en speelgoed. Eerder had ik veel meer speelgoed beneden maar altijd was alles uit de kasten en ik was altijd maar aan het opruimen. Ik merk dat als ze minder hebben, ze eigenlijk veel beter spelen. Dus nu voor beide 4 speeldingen en op zolder een groot krat met de rest. Dan kunnen ze af en toe wat omwisselen. Verder heeft de oudste nog wel spelletjes en knutselspullen beneden erbij. En op haar eigen kamer ook een keukentje, Barbies etc om mee te spelen.