6 Reacties

16 dagen geleden

Hier ook spelen in bed voor het slapen idd. Ik laat ons zoontje en stoor hem niet. Als hij gaat huilen ga ik er ook niet heen want anders gaat hij noooit meer slapen.. Vaak is het meer piepen dan huilen en duurt max 10 minuten. Hier zullen de mening en ongetwijfeld over verdeeld zijn maar voor ons werkt dit het best.

15 dagen geleden

Precies hetzelfde hier!! Zoontje van 10maanden… draak is het. Wij laten hem eigenlijk ook echt met rust. Als we er naar toegaan, wordt hij vaak juist meer enthousiast en druk😂.. tenzij hij echt huilt huilt, even kort een knuffel en dan weer neerleggen.. Echt even slaaptrainen tijdens deze fases denk ik..🙈

15 dagen geleden

Reactie op JuliaL

Hier ook spelen in bed voor het slapen idd. Ik laat ons zoontje en stoor he ...
Doen wij ook. Laten wel jammeren en zeuren. Als de toon overslaat op écht overduidelijke paniek ga ik er pas heen.

15 dagen geleden

Ik ga er inderdaad ook alleen naar toe, als het echt huilen huilen is. En dan leg ik d'r weer even goed en geef ik een aai en ga ik weer. Het probleem is alleen dat ze het gewoon heeel lang kan volhouden. Maar als ik het zo hoor, kan ik daar maar het beste op deze manier meer doorgaan en dan hopen dat het vanzelf weer beter gaat en het nieuwtje van spelen in bed vanzelf weer minder wordt🙈

15 dagen geleden

Mijn dochter doet dit inmiddels ook. Ik laat d'r even spelen en dan ga ik naar d'r toe en leg ik d'r strak vast met de deken 🤣 ze gaat dan altijd wel slapen

10 dagen geleden

Hier hetzelfde sinds twee weken ongeveer. Vind het ook lastig want ze begint na een tijdje ook te huilen en precies zelfde verhaal, als we erheen gaan dan is het helemaal lachen en gezellig. Soms zet ik de timer op 4 minuten en dan telkens weer checken of er echt niets anders aan de hand is. Maar vind het maar moeilijk om haar te laten huilen😅