17 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Georgie2023
Hij heeft niet stiekem astma?
Daar dacht ik ook gelijk aan. Het is heel herkenbaar en ons kindje heeft waarschijnlijk ook astma.
8 maanden geleden
Kan het geen kinkhoest zijn? Dan spugen ze ook heel erg bij het hoesten. Heeft mijn kleintje ook gehad. En duurt echt lang ook. Nu gelukkig weer weg maar heeft echt tijd nodig. Volgens mij zo een 100 dagen. Hier zonder medicatie oid er gewoon overheen gekomen.
8 maanden geleden
Reactie op Georgie2023
Hij heeft niet stiekem astma?
Ja het zit niet in de familie maar ik ga toch nog maar is de dokter bellen want dit kan zo niet langer
8 maanden geleden
Reactie op Troelala123
Daar dacht ik ook gelijk aan. Het is heel herkenbaar en ons kindje heeft wa ...
Ik ga de dokter bellen en het is aankaarten
8 maanden geleden
Reactie op Annaa90
Ik schrik een beetje met dat de dokter niks wilt doen.. Sorry, maar ik zou ...
Jaa bedankt! Ik ga zeker morgen de dokter bellen😊
8 maanden geleden
Hey! Dit was bij ons zo en omdat hij geen drinken binnen hield (we zijn gaan opvangen en wegen wat hij overgaf) kreeg hij zofran. Ook bleek hij ontstoken amandelen te hebben, hierdoor hoestte hij zoveel. Heeft de huisarts daar al opgecheckt? Mijn ervaring is ook dat ze op de huisartsenpost iets sneller schakelen met de kinderarts en hierdoor iets meer mee denken, maar ik weet niet of dat toeval was! Succes
8 maanden geleden
Misschien naar een manueel therapeut? Heeft bij ons heel erg geholpen! Hij bleek bij het middenrif heel gespannen te zijn waardoor hij telkens moest spugen na het eten/drinken..
8 maanden geleden
Reactie op Mama’tje
Getest op kinkhoest? Doet enorm een opmars op dit moment…
Kinkhoest is het gelukkig niet 😊
8 maanden geleden
Reactie op Marissa1234
Misschien naar een manueel therapeut? Heeft bij ons heel erg geholpen! Hij ...
Goede tip!
8 maanden geleden
Ik heb bijna hetzelfde!
Ik heb een doorverwijzing naar de kinderarts op de longafdeling voor astma etc.
Mijn tip?
Blijf langs de dokter gaan tot ze er gek van worden en maak opnames van het hoesten.
Ik heb inmiddels een heel dossier opgebouwd en naar aanleiding van de geluid en film opnames ben ik nu dan ein-de-lijk doorverwezen. ( 4 april aan de beurt )