Leuk veel plezier. Doet zij 1 slaapje of ook nog een ochtendslaapje.
Dankjewel!
Ze doet (op een goeie dag 🤣) normaal 2 slaapjes, ochtend en middag, maar momenteel erg moeizaam en rommelig. Dus soms alleen ochtend en soms alleen ‘s middags.
Denk dat t komt door slaapregressie/ontwikkeling. Dus heel benieuwd hoe het die dag van haar verjaardag gaat zijn, maargoed dat heb je toch niet in de hand dus we gaan het zien!
Jij ook alvast veel plezier 😊
Hihi ja daarom vraag ik het ook. Wat zijn normaal gesproken de slaaptijden. Bij ons tussen 9/9:30 en dan uurtje slapen. En dan meestal om tussen 13/13:30
Hihi ja daarom vraag ik het ook. Wat zijn normaal gesproken de slaaptijden. ...
Snap ik! Hier dezelfde tijden, ‘s middags vaak pas om 13:30. Maar maak haar dan desnoods om 14:30 wakker, lijkt mij ook wel leuk dat iedereen er is als zij uit bed komt 🥳
Vanaf 14.00 tot onbekend🤣 ook omdat er bezoek van door het hele land komt…
Waarschijnlijk gaat ze door alle aandacht en gezelligheid toch niet slapen (we hebben een écht extravert meisje)
Jep! 😇 was laatst op 2 verjaardagen van kindjes die 1 werden. Was zoooooo druk en was een soort inloop, behalve het taart moment dat was dan een vooraf bekende tijd. Kindjes waren doodmoe en ouders gestresst 😅🥹😂
Hee wij vieren het van 9 tot 11:30 en dan van 13 tot 17 weer.
Hebben expres wat ruimer genomen omdat we het niet redden qua ruimte om iedereen tegelijkertijd te laten komen, dan is het te vol haha.
Wij vieren het van 11 tot 17h ongeveer. Juist zodat de visite wat meer verdeeld komt. Wij hebben een makkelijke slaper die tussendoor gewoon lekker zijn bedje in gaat.