60 Reacties

6 maanden geleden

Wij vieren het op een zondag van 14:00 tot 17:00. Dan kan mijn dochter gewoon haar middagslaapje doen en wordt dan wakker als alle visite er is 😊

6 maanden geleden

Reactie op Ss_uus

Wij vieren het op een zondag van 14:00 tot 17:00. Dan kan mijn dochter gewo ...
Leuk veel plezier. Doet zij 1 slaapje of ook nog een ochtendslaapje.

6 maanden geleden

Reactie op Pams

Leuk veel plezier. Doet zij 1 slaapje of ook nog een ochtendslaapje.
Dankjewel! Ze doet (op een goeie dag 🤣) normaal 2 slaapjes, ochtend en middag, maar momenteel erg moeizaam en rommelig. Dus soms alleen ochtend en soms alleen ‘s middags. Denk dat t komt door slaapregressie/ontwikkeling. Dus heel benieuwd hoe het die dag van haar verjaardag gaat zijn, maargoed dat heb je toch niet in de hand dus we gaan het zien! Jij ook alvast veel plezier 😊

6 maanden geleden

Hihi ja daarom vraag ik het ook. Wat zijn normaal gesproken de slaaptijden. Bij ons tussen 9/9:30 en dan uurtje slapen. En dan meestal om tussen 13/13:30

6 maanden geleden

Reactie op Pams

Hihi ja daarom vraag ik het ook. Wat zijn normaal gesproken de slaaptijden. ...
Snap ik! Hier dezelfde tijden, ‘s middags vaak pas om 13:30. Maar maak haar dan desnoods om 14:30 wakker, lijkt mij ook wel leuk dat iedereen er is als zij uit bed komt 🥳

6 maanden geleden

Reactie op Ss_uus

Snap ik! Hier dezelfde tijden, ‘s middags vaak pas om 13:30. Maar maak haar ...
Leuk!!! Heel veel plezier!!!

6 maanden geleden

12:00-14:00 🤭

6 maanden geleden

12:00-14:00 🤭
En daarna lekker slapen 😴

6 maanden geleden

Tussen 10:30 en 13:00, precies tussen zn slaapjes in 🤣

6 maanden geleden

Vanaf 14.00 tot onbekend🤣 ook omdat er bezoek van door het hele land komt… Waarschijnlijk gaat ze door alle aandacht en gezelligheid toch niet slapen (we hebben een écht extravert meisje)

6 maanden geleden

Reactie op Felimba

Tussen 10:30 en 13:00, precies tussen zn slaapjes in 🤣
Ook handig!!

6 maanden geleden

Reactie op lianne172

Vanaf 14.00 tot onbekend🤣 ook omdat er bezoek van door het hele land komt… ...
Ja precies best lastig he met die slaapjes tussendoor. Dan is het best kort tijd allemaal . Veel plezier!!

6 maanden geleden

Wij vanaf 3 uur en dan mogen mensen mee eten, gewoon simpel 2 soorten soep en broodje knakworst, kipsaté zoiets

6 maanden geleden

Reactie op Pams

En daarna lekker slapen 😴
Jep! 😇 was laatst op 2 verjaardagen van kindjes die 1 werden. Was zoooooo druk en was een soort inloop, behalve het taart moment dat was dan een vooraf bekende tijd. Kindjes waren doodmoe en ouders gestresst 😅🥹😂

6 maanden geleden

11.30-12.00 binnenkomst en van 12.00-14.00 eten ( wij gaan ergens ontbijten /lunchen met visite )..

6 maanden geleden

Jep! 😇 was laatst op 2 verjaardagen van kindjes die 1 werden. Was zoooooo ...
Precies ben ik ook bang voor vandaar benieuwd wat iedereen doet.

6 maanden geleden

Jep! 😇 was laatst op 2 verjaardagen van kindjes die 1 werden. Was zoooooo ...
Ik dacht zelf aan 14:30/15:00 tot 17:00

6 maanden geleden

Reactie op Thamara80

11.30-12.00 binnenkomst en van 12.00-14.00 eten ( wij gaan ergens ontbijten ...
Dit doen wij ook. Ze doet ook nog 2 slaapjes, dus precies tussendoor

6 maanden geleden

Hee wij vieren het van 9 tot 11:30 en dan van 13 tot 17 weer. Hebben expres wat ruimer genomen omdat we het niet redden qua ruimte om iedereen tegelijkertijd te laten komen, dan is het te vol haha.

6 maanden geleden

Wij vieren het van 11 tot 17h ongeveer. Juist zodat de visite wat meer verdeeld komt. Wij hebben een makkelijke slaper die tussendoor gewoon lekker zijn bedje in gaat.