60 Reacties
6 maanden geleden
Wij doen 11.00 tot 14.00 uur. Tussen haar slaapjes door. Eerst taart, dan lunch en dan is t afgelopen. Kan ze lekker naar bed en bijkomen :)
5 maanden geleden
Wij hebben het gisteren gevierd, van 12:00-15:00. Toen ging de visite samen wandelen en om
17:30 zijn wij weer aangesloten bij een restaurant om samen pizza te eten. Van 15:15-17:15 heeft ze een heerlijk dutje gedaan. Was echt super zo!
5 maanden geleden
Wij hebben het van 14.00 uur tot 17.00 uur. Vaak slaapt ze van 12 tot half 3 ongeveer en tot 17.00 uur omdat we hierna zelf naar een pannenkoeken restaurant willen gaan!
5 maanden geleden
Hier deden we vanaf 1400 uur hadden geen eindtijd; was prima te doen.
5 maanden geleden
Ik ben even benieuwd naar jullie mening. Volgende week zaterdag vieren we de 1e verjaardag. Familie van mn vriend woont ver weg, 1.5 uur rijden. Die hebben we dan ook uitgenodigd om savonds te blijven eten. Mijn familie woont in hetzelfde dorp en nodig ik liever niet uit ivm drukte (kan ik zelf nog moeilijk aan). MAAR nu wordt dit dus als niet eerlijk beschouwd omdat schoonfamilie (4 volwassenen/ 2 kids) wel mag blijven eten.
Wat vinden jullie? Moet ik mijn familie (7 volwassenen, 4 kids)wel of niet uitnodigen?
5 maanden geleden
Reactie op Sassiefras
Ik ben even benieuwd naar jullie mening. Volgende week zaterdag vieren we d ...
Vooral doen wat jullie willen! Wij doen zelf nooit met eten erbij (miss als Kids ouder zijn) vind dat idd ook te druk na zo'n lange dag dus snap je keus heel goed. Meestal blijft m'n schoonbroer met z'n vrouw en kind ook hangen voor te eten en dit is prima.
Je kan het nooit voor iedereen goed doen 🤷🏻♀️
5 maanden geleden
Reactie op Sassiefras
Ik ben even benieuwd naar jullie mening. Volgende week zaterdag vieren we d ...
Ik vind het een beetje kinderachtig als ik eerlijk ben. Het is toch jullie feestje dus jullie bepalen. Komt jou familie wel in de middag of helemaal niet die dag? Mochten ze wel in de middag komen, lijkt mij dat prima genoeg. En anders komen hun een andere dag langs. Wij hebben ons feestje afgelopen weekend gevierd, 11 volwassene en 5 kinderen. Gezellig maar was ook blij dat het voorbij was. Je bent zo aan het zorgen dat je amper tijd voor iedereen hebt 🙃 Dus lekker je eigen keuzes maken die dag!
5 maanden geleden
Vanaf 3u, wij vieren het zondag, meestal is hij iets voor 3en wakker, kan hij even wakker worden en dan komt de visite, veel visite eet mee en mijn zoontje gaat gewoon naar bed als hij moe is of als het tijd is. Omdat we dan buiten zitten heeft hij er geen last van als hij slaapt
5 maanden geleden
Wij vierden het vanaf 13:00 uur, ik vond het dan vanzelfsprekend dat iedereen voor het eten weer weg ging. Maar onze familie vond dat blijkbaar niet dus bleef de helft ineens eten. Mijn broers bleven daarna ook nog plakken om voetbal te kijken en gingen om half 12 ofzo pas weg 😂 (vond het niet erg hoor, maar wel onverwachts voor een kinderfeestje)