6 Reacties

8 maanden geleden

Ik wilde net een topic openen om te vragen wie de box nog heeft staan of al weg heeft gedaan. ☺️ Dus helaas geen tips voor de box! Noud wilt het liefste tijgeren dus zodra we m in de box leggen is hij het er niet mee eens haha! Wij willen hem dus dit weekend opbergen.. meer die dit al hebben? (Als wij onze handen even vrij moeten hebben of naar de wc moeten zetten we hem in de wipstoel of stokke stoel.

8 maanden geleden

Hier allebei weggedaan om tijgeren te motiveren! Mag ik vragen waarom je hem wilt houden? 🥰

8 maanden geleden

Hier ligt ons zoontje op de grond/speelkleed (vooral naast het speelkleed🤣) 😊 De box gebruiken we alleen tijdens het avondeten zodat we rustig kunnen eten 🙈

8 maanden geleden

Wij hebben nu een speelmat en grondbox besteld!

8 maanden geleden

Ik wil hem graag houden om haar een beetje veilig te houden 😂😂😂 klinkt heel ernstig zo. Maar ze kruipt dus sinds 2 weken en gaat mij en mijn man echt overal achteraan. Superschattig natuurlijk maar soms moet ik ook even koken of naar boven bijv. Hier speelt ze ook altijd op haar foammat maar als ik haar niet in de gaten kan houden in de box. Gisteren had ik haar dus 1 minuut uit het oog verloren en stond ze opeens aan tafel (helemaal nog geen signalen gezien dat ze dit ging doen) en schrok van mijn reactie en kukelde zo achterover op haar hoofd. 🙈 Dus vandaar nu lekker de box naar beneden en normaal speelt ze hier heel lief in. Persoonlijk vind ik het heel makkelijk maar kan me ook voor stellen dat je hem op wil bergen.

8 maanden geleden

Kan je niet die 'speelgoedringen' boven aan de box bevestigen en er dan wat aan hangen. Dan heeft ze toch wat boven zich hangen