11 Reacties
6 maanden geleden
Ik vind het ook weer moeilijk😅 doe mij maar winter wat betreft slapen😅
Hier ligt hij iig ook nog vrij warm verpakt.. tog weet ik niet precies.. maar op afgelopen nacht na.. heb ik hem nog in de teddy van de 4 seizoenen slaapzak liggen😶..
Vannacht dacht ik hmmm misschien nu ff wat anders.. dus heb een mouwloze slaapzak gepakt.. maar wel nog een dikke.
Hij heeft heerlijk geslapen😅
6 maanden geleden
Wij gebruiken nu een tog 0.6 slaapzakje van de hema waar de mouwen af kunnen. (En nu zonder mouwen gebruikt wordt). Dit in combinatie met een wollen lange mouw romper. Temperatuur volgens baby monitor is 25-26 graden in de kamer 🙈 maar zij slaapt er prima op. Niet te warm lijkt het, althans haar temperatuur is niet te hoog.
6 maanden geleden
Reactie op Felimba
Ik heb deze vorig jaar bij de Zeeman gekocht, is beige met allemaal gekleur ...
Hij is online helaas niet meer beschikbaar 😥
https://www.zeeman.com/nl/baby-slaapzak-nijntje-aav000048220.html?utm_source=tradetracker&utm_medium=affiliate&utm_campaign=always_on_nl&utm_term=Kledingonlineshop.com&utm_content=1912447_Algemeen%202
6 maanden geleden
Ik zou je kindje volgen. Checken hoe hij/zij aanvoelt.
Ons zoontje heeft het snel warm. Het is nu rond de 21/22 graden op zijn kamer en hij ligt in de puckababy lente slaapzak zonder mouwen( 0.25 tog) + een korte mouwen romper. Zijn raam staat snachts altijd een stukje open dit gaat prima.
Voor de zomer heb ik nog 2 hydrofiele slaapzakken aangeschaft die zijn echt heel dun en dan gewoon daarin zonder romper.
Ook hebben wij sinds kort airco's laten installeren. Vorig jaar zomer werd het 28 graden beneden en ook op zoontje zijn kamer, daar hebben we dit jaar gelukkig geen last meer van want wij alle 3 kunnen slecht tegen de warmte🥵
6 maanden geleden
Die van mij lag vannacht alleen in z'n mouwloze romper, hij heeft heerlijk geslapen tot 08:00. Maar op zijn kamertje was het al 27 graden... we hebben airco op onze slaapkamer en gaan 'm zo ombouwen dat de kinderen bij ons kunnen slapen als het te heet wordt.