4 Reacties

2 maanden geleden

Hier klimt hij nog niet uit zijn bed wel staat het peuterbadje al klaar voor als hij het wel doet

2 maanden geleden

Wij hebben onze dochter onder andere om deze reden (en dat haar benen en armen steeds tussen de spijlen zaten ‘s nachts) voordat ze een jaar was al verhuisd naar het peuterbed. We hebben er wel eem bedhekje voor met een stuk opening waar ze zelf in en uit kan kruipen. Ondanks we haar nog klein vonden ging haar veiligheid voor. Uiteindelijk is dat helemaal prima gegaan we hebben wel een extra matrasje voor het bed liggen dat ze er makkelijk in en uit kan. Op de uitzondering na dat ze opeens om 3 uur ‘s nachts staat te dansen en ‘zingen’ in haar kamer blijft ze eigenlijk mooi liggen tot we haar deurtje opendoen. We hebben wel een camera op de hele kamer om goed in de gaten te kunnen houden.

2 maanden geleden

Reactie op Mellemeis

Wij hebben onze dochter onder andere om deze reden (en dat haar benen en ar ...
Ja ik ga vanmiddag een slaapzak proberen denk dat ze dan wel moeilijker kan klimmen. Vind het idee zo eng, ze lag vannacht ineens in mijn bed😅. Denk dat als ik haar in een peuterbedje doe dat het dan een groot feest wordt

2 maanden geleden

Reactie op csfl

Ja ik ga vanmiddag een slaapzak proberen denk dat ze dan wel moeilijker kan ...
Hier hielp zelf de slaapzak niet ^^ Hopelijk bij jullie wel. Veel succes alvast. Bij ons staat haar bedje in haar eigen kamer sinds ze een maandje of 8 was omdat we steeds wakker werden van elkaar. Daarnaast bleek ik toen terug zwanger en was ik dus goed ziek dus wilde haar wat meer nachtrust gunnen. Maar ze weet wel dat ze smorgens lekker mee op bed mag knuffelen als haar deurtje opengaat.