8 Reacties

16 dagen geleden

Ze moet het even doorkrijgen blijven aanbieden blijven oefenen (maar beter geen tuitbeker i.v.m de mondmotoriek) wat ik bij mijn oudste deed was oefenen met een open bekertje water in bad uiteindelijk ging de knop op en had ze het door, zo ook met de 360 graden beker ineens ging de knop om. Mijn zoontje kan het ook nog niet maar die knop gaat op den duur echt wel om, zoals ik al zei blijven aanbieden blijven proberen

16 dagen geleden

Wij hebben ons zoontje geleerd om uit een rietjes beker te drinken. Eerst begreep hij het ook niet en blies op het rietje 😅. We hebben ergens gezien dat je de dop met rietje van de fles af moest draaien, het rietje in de beker moest doen, je vinger op het rietje houden (zodat het water er in blijft staan) en dan de andere kant van het rietje in het mondje moet doen en dan leeg laten lopen door je vinger er af te halen. Zo had ons zoontje snel door dat je er aan moest zuigen en na een paar keer deed hij het zelf.

16 dagen geleden

Wij hebben de Kruidvat huismerk fles en dit is echt de enige waaruit die zelf drinkt, degene op de foto, maar dan een blauwe variant. Wat hielp, was zelf voor z’n neus ook uit m’n eigen drinkflessen drinken…

16 dagen geleden

Wij hebben rietjesbeker geleerd door een pakje drinken te geven (echt alleen ff om te oefenen hoor, niet standaard zoete zooi hier). Eerst beet ze alleen in het rietje. Toen konden we in het pakje knijpen en begreep ze dat daar drinken uitkwam en snapte ze dat ze eraan moest zuigen.

16 dagen geleden

Hier ook gehad drama met die flessen van de een op de anderen dag dronk hij zijn tuitbeker leeg nu sinds 3 dagen 10 maanden nu

15 dagen geleden

Hier ruim 2 weken geoefend met een antilek rietjes beker vd Action. Dit omdat ze er inderdaad mee gooit. Deed dan beetje ranja in bovenste deel van rietje en deed het in der mond. En hele dag lekker op de grond bij haar speelgoed laten staan. Nu pakt ze hem zelf en drinkt zo de hele beker leeg.

13 dagen geleden

Wij hebben op het consultatiebureau een difrax oefenbeker gekregen. Met hulp drinkt ze hier heel goed uit. Alleen kiept ze hem nog helemaal over zichzelf heen🤣 Ze drinkt haar melk uit de fles en water uit deze beker. Hele fijne beker omdat je goed kan zien wat ze binnenkrijgt en de rand niet tegen haar neus zit.

13 dagen geleden

Reactie op Flowermommy

Wij hebben op het consultatiebureau een difrax oefenbeker gekregen. Met hul ...
Deze hebben wij ook. Werkte top voor de oudste. Jongste wil niet graag. Nu laat ik de jongste af en toe slokje van mijn rooibosthee drinken als oefening.