12 Reacties

6 maanden geleden

Mooie herinneringen aan het eerste jaar vind ik t leujste. Bijvoorbeeld door iets leuks knutselen? Hand- en voetafdrukken zijn leuk ook voor later. Mooie foto afdrukken of fotoshoot cadeau geven. Klein fotoboekje maken van hem met de baby. Of een romper met foto laten maken. Zoiets?

6 maanden geleden

Mooie herinneringen aan het eerste jaar vind ik t leujste. Bijvoorbeeld doo ...
Leuk!!

6 maanden geleden

Ik ga denk ik dit maken. Maar aan de andere kant denk ik bekijk het ik heb voor Moederdag ook niks gehad 😂

6 maanden geleden

Matchende sokken voor vader en zoons 😀

6 maanden geleden

Ik ga dit fotolijstje kopen en dan ga ik 4 foto's maken van hem met letterballonen met papa (elke letter nieuwe foto) en dan laat ik de foto's afdrukken en dan staat er papa.

6 maanden geleden

Deze van IKEA! Zijn uitvouwbaar tot “fotolijst” en ga ik de handjes en voetjes van de kleine op zetten met verf om een foto van papa en de kleine samen heen (ofzo) 😍

6 maanden geleden

Wij hadden dit gemaakt voor papas verjaardag ( eind april) dat hartje laten verven door klonten verf erop te doen en dan folie erover en kleine zelf laten smeren.

6 maanden geleden

Reactie op Mom Of Stars

Wij hadden dit gemaakt voor papas verjaardag ( eind april) dat hartje laten ...
Ohhh dat is leuk!!

6 maanden geleden

Ik heb een gepersonaliseerd boekje gekocht van ‘papa’s toverknuffels’ met aangepaste uiterlijk en een leuk foto’tje en voorwoordje ☺️ geeft papa ook meteen een leuk voorleesboekje!

5 maanden geleden

Hij is af 🥰

5 maanden geleden

Hier een muismat die hij op kantoor kan gebruiken laten maken met een foto van mijn man en ons zoontje & nog een foto van ons 3tjes op hout laten afdrukken met een standaardje erbij + een lief kaartje🩵

5 maanden geleden

Reactie op KIM19983

Hij is af 🥰
Heel leuk!