7 Reacties

3 maanden geleden

Ja zo lastig als je reviews leest, 10 zijn goed en 10 zijn slecht 🥵! Naar wat voor iets zijn jullie op zoek?

3 maanden geleden

Reactie op Nickky

Ja zo lastig als je reviews leest, 10 zijn goed en 10 zijn slecht 🥵! Naar ...
Een plek met een zwembad binnen. We gaan oktober weg dus we willen wel wat doen.

3 maanden geleden

Reactie op Soliria

Een plek met een zwembad binnen. We gaan oktober weg dus we willen wel wat ...
Qua centerparcs zijn we bij heijderbos en erperheide geweest, zeer tevreden over! Landal Lommerbergen heeft een leuk zwembad maar daar weet ik niet hoe de huisjes zijn. Vrienden zijn vaker bij Hof van Saksen geweest en vinden dit helemaal top, wel duur maar hun zijn wel nog gebonden aan schoolvakanties.

3 maanden geleden

Hof van Saksen heb ik ook veel goede verhalen over gehoord!

3 maanden geleden

Landal parks Eerbeek, binnen zwembad ligt in de bossen. Kan verschillende soorten fietsen huren. Rustige omgeving. Groot binnenspeel plaats voor verschillende doelgroepen kinderen. Wij vonden het erg leuk;) afgelopen week geweest.

3 maanden geleden

Vakantie huisjes zijn nergens zo schoon als thuis, gewoon detoll-doekjes mee en ff alles afnemen, vloer een keer goed heet dweilen met scheut reiniger en alles uit de keukenkastjes een keer door de vaatwasser en mijn vakantie begint 🤣

3 maanden geleden

Wij waren in juni in Rabbit Hill. Vonden het een fijn park met goede faciliteiten. Binnenbad, buitenbad, kinderboerderij, indoor speeltuin, buitenspeeltuin, kindvriendelijk restaurant, nette huisjes