14 Reacties

3 maanden geleden

Hoi lieve mama. Dit kan elke moeder over komen. Hierdoor ben je zeker niet een slechte ouder of wat dan ook. Ook de vader hoort op het kind te letten en niet van dacht dat die daar en daar was. Check check dubbelcheck! Hoop dat je het nooit meer hoeft mee te maken geen een ouder! Heel veel succes met de nazorg en hopen dat alles goed geneest!

3 maanden geleden

Ik snap dat je je schuldig voelt dat zou ik ook hebben maar mommy dit overkomt de beste ouders! Het was geen moedwil!! Je bent NIET stom en je bent totaal GEEN slechte moeder❤️ En wat ontzettend fijn dat het ondanks de omstandigheden zo goed gaat met je kleine meid! Wat de handoplegging betreft je geloofd het of je geloofd het niet, sommige hebben die gave, maar dat is nu niet het belangrijkste, jullie meisje doet het goed dat telt nu! Goed dat je je verhaal deelt hoor want je moet het toch kwijt ,

3 maanden geleden

Ach lieve mama! Dat is 1 van je grootste nachtmerries die uitkomt😥 Maar het maakt je écht geen slechte moeder, dit kan iedereen overkomen. Ongelukken zitten helaas in kleine hoekjes. Je hebt echt top gereageerd en dat maakt jou een kanjer!❤️ Heel veel sterkte voor je kleine meisje! En voor jullie natuurlijk want de schrik zal er goed inzitten 😘

3 maanden geleden

Ahh wat vreselijk dat dit gebeurd is voor jullie allemaal. Ik snap dat je het doet maar probeer niet denken in 'wat als' want dat helpt je niet. Probeer vooruit te kijken. Het is gelukkig oke met je dochter, ze heeft geen last en waarschijnlijk ook geen littekens later. Je bent een super lieve mama en hebt heel goed gehandeld. Sterkte met verwerken ❤️

3 maanden geleden

Pfff wat ontzettend spannend en wat zul je je schuldig voelen. Ons dochtertje trok (een half jaar geleden) bijna een theebeker om. Mijn man had hem op het plankje boven het bed gezet toen ik haar aan het voeden was. Normaal zette hij het helemaal aan de andere kant, maar nu boven mij en ik zat niet op te letten...ging gelukkig goed, kon haar net op tijd weghalen, maar ben me echt rot geschrokken. Wat "wie let op" betreft hebben wij een systeem erin zitten. Voelt overdreven, maar ze is vliegensvlug en kroop en liep al vrij vroeg (en hard!). We hebben veel sloten in de buurt en ze gaat, als de deur open staat, zo naar buiten, ook door de hor bijv. Dus vooral met mijn man en moeder (hebben daar een boerderij dus zijn daar ook veel) dragen we de hele dag over door "jouw kind" te zeggen als je weg wil lopen. En je loopt pas weg als de ander reageert "mijn kind" (of ja hahah). Mijn oma vond het maar overdreven, tot mijn moeder ons dochtertje overgedragen had aan mijn oma en oma haar vervolgens kwijt was terwijl ze dacht dat ze achter haar stond. Nu doet oma ook netjes mee als ze er is.

3 maanden geleden

Reactie op CeFamke

Pfff wat ontzettend spannend en wat zul je je schuldig voelen. Ons dochtert ...
We hebben trouwens ook overal (tuin) hekjes etc, maar met honden en veel aanloop staat er geregeld perongeluk iets open.

3 maanden geleden

Dank jullie wel voor alle lieve woorden. Vandaag zijn we weer bij de huisarts geweest, alles ziet er goed uit (wat twijfel over wel/niet meer roodheid op haar voetje), morgen zitten we er weer. Het belangrijkste is nu haar herstel en inderdaad, we controleren nu wel 10x of alles veilig staat.

3 maanden geleden

Vandaag zijn we voor een zomer-proof outfit gegaan✂️👖😅

3 maanden geleden

Agh mama toch dat is schrikken❤️ bizar hoe snel een ongeluk kan gebeuren. Ik kon mijn zoontje gister ook onder een kast weghalen die om was gevallen omdat hij er aan ging hangen. Pfff schrok me kapot. Hopelijk herstelt je kleine meid snel en houdt ze er niets aan over ❤️

3 maanden geleden

Reactie op PizzaHawai

Vandaag zijn we voor een zomer-proof outfit gegaan✂️👖😅
Goed bezig! Alles om het zo comfortabel mogelijk te maken. En echt, jullie zijn wel degelijk goede ouders. Goed gehandeld na een moment van onoplettendheid, dat laatste kan iedereen gebeuren. Fijn dat het goed lijkt te gaan! Tipje in de categorie ongevraagd advies: je zou elke dag een foto van haar been/voet kunnen maken en die vergelijken, dan weet je zeker of er verschil is. Maar misschien doen jullie dat al, dan heb ik niets gezegd ;)

3 maanden geleden

Agh meisje wat sneu!!! Maar jakkes dit kan ons allen gebeuren 🥹 vreselijk hè die kwetsbaarheid… 💔❤️❤️❤️❤️

3 maanden geleden

Reactie op Rana4AA

Goed bezig! Alles om het zo comfortabel mogelijk te maken. En echt, jullie ...
We maken inderdaad elke dag een foto als het verband eraf wordt gehaald. Het gaat de goede kant op met de genezing gelukkig. Een paar eerstegraads plekken beginnen al weg te trekken. Morgen gaan we naar huis, want vrijdag moeten we naar onze eigen huisarts. Dan heb ik een hele fotocollage voor haar 😬

3 maanden geleden

Vreselijk hè… en paar weken geleden heeft ons zoontje z’n beide handjes aan de oven verbrand… m’n man wilde de pizza’s uit de oven halen maar vergat de klep dicht te doen.. ons zoontje rent het hele huis door dus binnen een seconde was die bij de oven en hup z’n handjes erop. Was echt vreselijk. Hij kreeg ook allemaal blaren op z’n handjes… maar indd de dag erna niet meer gehuild en was gewoon vrolijk. Ik zelf heb echt nog een week met een steen in m’n maag gelopen van de ellende… zoiets gebeurt je maar 1 keer denk ik 😬

3 maanden geleden

Oo wat verschrikkelijk zeg! Kan me zo voorstellen dat je nog dagen het moment opnieuw afspeelt in je hoofd 😣 Jouw dochtertje boft met zulke lieve ouders die zo zorgzaam direct de juiste hulp inschakelen 💜