12 Reacties

8 maanden geleden

Wij doen een zandbak. Is iets wat we eigenlijk sowieso wilden hebben in de tuin. Verder is een keukentje leuk hij krijgt van een van zen oma’s een compacte versie. Mijn zoontje vindt nu smartmax al heel leuk. Dit is magneet speelgoed wat kan vanaf 1 jaar.

8 maanden geleden

Ik kies voor grotere dingen zodat mensen kunnen bijleggen. Cadeaubonnen zijn ook altijd fijn, voor kleding te kopen. Ik maak altijd een verlanglijstje die ik mee stuur met de uitnodiging.

8 maanden geleden

We willen als thema leeuwen koning we zouden dus iets willen geven ook van de leeuwen koning

8 maanden geleden

Mijn kleintje heeft zo veel speelgoed dat ik het zonde vind om meer te vragen voor zijn 1e verjaardag. Hier het idee om cadeaubonnen (Hema, Prénatal, H&M etc) te vragen, zodat we saampjes kleren kunnen kopen. Verder ga ik centjes vragen, welke dan in zijn spaarpot gaan; mensen kunnen zelf kiezen voor een enveloppe of het over te maken naar zijn rekening. Vanaf 2 jaar wil ik wel echt gaan vieren met cadeaus, omdat hij het dan wat bewuster mee zal maken.

8 maanden geleden

Tot nu toe dit lijstje: -kleurboek met waterpen of tekenmat met waterpen of kwast -houten taart van little dutch -my first kleiset van het merk SES -Leesboek met geluid -strandset little dutch

7 maanden geleden

Ik hoop eerlijk gezegd dat er weinig tot geen kado’s gegeven worden. Hij heeft al zo veel speelgoed (waarvan het een deel nog ongebruikt in de doos in een kast staat). Ik heb liever dat bijv opa’s en oma’s wat leuks met ons zoontje gaan doen. Op deze leeftijd snappen ze kado’s toch nog niet en zijn ze net zo blij met een lepel, soepstengel of zak gevuld met water als met echt speelgoed. Jammer genoeg hebben m’n schoonouders al een enorme kist vol sets duplo gekocht. Hierdoor hoeft nooit iemand anders onze zoon nog duplo te geven omdat het zo onbeschoft veel is…

7 maanden geleden

Onze oudste dochter heeft een mooie ring gekregen toen ze 1 jaar oud werd. Om te dragen als ze groot is. En verder hebben we speelgoed als een loopkarretje gevraagd aan opa’s en oma’s. Onze jongste meid wordt in juni 1 en dan doen we als ouders weer een mooi sieraad. Voor jongens zou ik zoiets wat moeilijker vinden om te bedenken

7 maanden geleden

Reactie op astrid166

Ik hoop eerlijk gezegd dat er weinig tot geen kado’s gegeven worden. Hij he ...
Ik zit er ook mee, zou liever cadeaubonnen of geld voor op de spaarrekening krijgen. Hij wordt 1; 0 herinneringen of besef….

7 maanden geleden

Misschien bij de uitnodiging (en dat kan ook WhatsApp bericht zijn): cadeautip envelopje-emoticon. En dat gecombineerd met een leuke foto van de kleine. Dat begrijpt iedereen toch?

7 maanden geleden

Watertafel? Zandbak?