87 Reacties

6 maanden geleden

22 mei word ons dochtertje 1! 🥳

6 maanden geleden

Ons dochtertje wordt ook 22 mei 1!!!🥳🥳

6 maanden geleden

7 juni word ons zoontje 1!!💙🥳

6 maanden geleden

Me dochtertje wordt 4juni 1 jaar... 🥳🥳🥳

6 maanden geleden

24 mei wordt mijn heerlijke ventje 1 jaar 💙

6 maanden geleden

Zoontje 19-juni 1 jaar

6 maanden geleden

2 juni wordt ons zoontje 1. Wat een heerlijk jaar. We survived! Allemaal goed gedaan mama’s en papa’s. We kept them alive 😂. Oprecht het beste jaar in ons leven. 🥹🥹🥹 kan het bijna niet geloven dat we entitled zijn om ouders te kunnen zijn. Het mooiste geschenk 💝

6 maanden geleden

Ons zoontje wordt 2 juni 1 jaar 🥹🥹 Het voelt allemaal zo dubbel haha, maar vooral trots op de ontwikkelingen van het afgelopen jaar en het begint echt een ventje te worden 🥰

6 maanden geleden

29 mei wordt ons zoontje 1 jaar 🥳 Vind het ook wel moeilijk: geen baby meer (en er komt er ook geen meer helaas 😞)

6 maanden geleden

7 juni wordt ons dochtertje alweer 1💕🎉Wat is de tijd toch gevlogen, al een heel dametje nu☺

6 maanden geleden

28 juni! En we vieren het 30 juni (thuis) en 7 juli (met familie ver weg). Ben benieuwd ! Vooral die 30 juni vind ik wel spannend. Er komen echt iets van 10 kinderen, maar ons huis is niet zo spannend ofzo en we wonen ook niet in de buurt van een speeltuintje. Ben benieuwd of ze zich vermaken 🤣

6 maanden geleden

Hee wat leuk, mijn zoontje word ook 11 juni 1🥳🥳

6 maanden geleden

Reactie op 9gag

28 juni! En we vieren het 30 juni (thuis) en 7 juli (met familie ver weg). ...
Wat super leuk en gezellig. Bij ons komen er 11 kinderen haha. Ik zorg altijd dat er wat dingen staan die ze zelf kunnen pakken. Bijvoorbeeld mogelijkheid om te gaan kleuren of een spelletje neer leggen voor de grotere kindjes. https://www.hema.nl/koken-tafelen/keukentextiel-tafeltextiel/tafelkleden/inkleur-tafelkleed-240x110-papier-14200746.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwo6GyBhBwEiwAzQTmc-H3CJHXflPONQKFzZrZqWyRmgMybcP1y9Grukyc3wk5E2568pJIsxoC9IUQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Zoiets is ook altijd heel leuk. Vaak kleuren de volwassenen ook mee haha

6 maanden geleden

Onze dochter wordt 7 juni 1 🥰

6 maanden geleden

14 juni word ze alweer 1 🥳

6 maanden geleden

Reactie op Roosframboos

Wat super leuk en gezellig. Bij ons komen er 11 kinderen haha. Ik zorg alti ...
Wauw dit is top, we hebben buiten een grote tuintafel van 3 meter. Dit ga ik zeker halen !

6 maanden geleden

Wat leuk! Mijn zoontje word 18 juni 1 jaar! Waar ik in eerste instantie dacht dat het nooit voorbij zou gaan, vanwege krampjes en slechte slaper is het toch echt heel snel voorbij gegaan! En het wordt steeds leuker! Binnenkort feestje vieren!🥳

6 maanden geleden

22 juni hier! En z'n broer 26 juni (hij wordt 3 jaar) we hebben een heel verjaardagsfeestweek 🤭 beide hun eigen dag met uitstapje na keuze en lekker eten. De woensdag er voor met al hun vriendjes en vriendinnetjes en mama's, zaterdag de dag van onze jongste dus nog even bedenken wat te doen. Zondag feest met familie en de woensdag erna van onze oudste leuke dag van maken🥰🥰 zo druk, gezellig, chaos, leuk en intensief 🤭

6 maanden geleden

Reactie op 9gag

Wauw dit is top, we hebben buiten een grote tuintafel van 3 meter. Dit ga i ...
Ideaal 😁 fijn ook lekker buiten.

6 maanden geleden

Reactie op babynummero2

22 juni hier! En z'n broer 26 juni (hij wordt 3 jaar) we hebben een heel v ...
Wat onwijs leuk bedacht, samen vieren, maar toch ook ieder voorzich wat leuks🥰