87 Reacties

6 maanden geleden

Waarom moet ik janken bij dit topic 馃槶 Zullen de hormonen ook wel weer zijn ...
Niet gek hoor鉂わ笍 ik word ook regelmatig emotioneel als ik aan zijn verjaardag denk. Tegelijkertijd super leuk en trots. En tegelijk gek idee dat alles al weer bijna een jaar geleden is, dat we al die lastige momenten van het afgelopen jaar doorstaan hebben en straks kunnen zeggen dat we een dreumes in huis hebben ipv een baby馃ス al die ontwikkelingen die onze lieve kindjes het afgelopen jaar hebben doorgemaakt en nog door gaan maken. Hoe snel het nu al is gegaan en 3x knipperen en ze zitten op de basisschool馃ス okee ik stop weer hahaha馃ゲ maaree niet gek dus dat je emotioneel word 鉂わ笍

6 maanden geleden

Waarom moet ik janken bij dit topic 馃槶 Zullen de hormonen ook wel weer zijn ...
Wij hebben vandaag zijn verjaardag gevierd en ik was gisteren de hele dag super emotioneel en heb getreuzeld met naar bed brengen gisteravond 馃ズ馃檲

6 maanden geleden

Reactie op cvanbuiten

Wij hebben vandaag zijn verjaardag gevierd en ik was gisteren de hele dag s ...
Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje 馃コ Ooh ik snap het zo, nog even extra vasthouden!馃ス

6 maanden geleden

Ons meisje wordt 12 juni ook alweer 1 jaar oud. We gaan het zondag 16 juni vieren met de familie, vrienden doen we lekker pas vanaf volgend jaar, veel te druk (mijn vriendinnen hebben 17 kids gemaakt samen haha) Ook gaan we zondag 16 juni aan de fam vertellen dat ik dan precies 10 weken zwanger ben van de tweede 馃槏 Zo鈥檔 zin in!!!

6 maanden geleden

Onze dame word 13 juni 1. Vind het zelf nog moeilijk om te geloven. Onze dochter loopt wat achter op de 'normen' en is dus ook nog vrij klein. Dus het voelt helemaaal niet alsof ze al 1 word haha. Bij m'n zoon had dat juist wel, heel gek haha. En ook een beetje huilen stiekem omdat dit laatste keer is dat we een baby'tje hebben die 1 wordt馃槗馃┓馃挋

6 maanden geleden

Reactie op Roosframboos

Niet gek hoor鉂わ笍 ik word ook regelmatig emotioneel als ik aan zijn verjaarda ...
Neee weet dat normaal is hoor haha!! Maar tijd is voorbij gevlogen en idd een echte dreumes kan ik ook wel merken aan zijn gedrag 馃ぃ馃ぃ馃ぃ

6 maanden geleden

Reactie op cvanbuiten

Wij hebben vandaag zijn verjaardag gevierd en ik was gisteren de hele dag s ...
Ik ga mij alvast geestelijk voorbereiden op zondag 馃槀馃槶

5 maanden geleden

Vandaag is ons zoontje 1 jaar! Gisteren en vandaag al de hele tijd super emotioneel. Morgen is zijn feestje

5 maanden geleden

Reactie op BoVDG

Vandaag is ons zoontje 1 jaar! Gisteren en vandaag al de hele tijd super em ...
Gefeliciteerd 馃コ wat een onwijs leuke outfit!

5 maanden geleden

20 juni wordt onze dochter 1 jaar! 馃ス馃コ

5 maanden geleden

Reactie op ashleykx

Onze dame word 13 juni 1. Vind het zelf nog moeilijk om te geloven. Onze do ...
Grappig geldt voor die van mij ook! Ze weegt net 8 kilo en is een beetje aan het tijgeren. Mijn zoon was al veel groter rond deze tijd! En ze is 16 juni jarig!

5 maanden geleden

Lieve Fenna 1 jaar! 馃帀馃挄

5 maanden geleden

Mijn zoontje is gister 1 geworden! Ben nog steeds emo 馃ス Hij daarentegen was zwaar overprikkeld en wilde toen iedereen binnen was naar bed powernap doen. Pas toen iedereen weg was was die weer te genieten eigenlijk. Wilde ook alleen maar bij mij. Volgend jaar even anders aanpakken haha 馃槄

5 maanden geleden

7 juni word onze zoontje 1馃巵馃帀馃槶鉂わ笍

5 maanden geleden

Voor die al jarig zijn geweest wat voor leuke cadeautjes heeft jullie kleintje gekregen? (Nog wat inspiratie nodig voor visite 馃槄!)

5 maanden geleden

Reactie op babynummero2

Voor die al jarig zijn geweest wat voor leuke cadeautjes heeft jullie klein ...
Auto鈥檚, een speelhuisje, een schommelpaard, duplo

5 maanden geleden

Reactie op babynummero2

Een Wobbel, een waterbaan, smartmax, duplo en een voorleesboek. Van ons heeft hij een zandbak gehad

5 maanden geleden

Reactie op babynummero2

Duplo, loopfiets, loopauto, stapelstein, boeken ook met geluid etc, activiteitenbord van little laughs vind die heeeeel leuk! Verder geld geld geld. Als ik niks vergeten ben

5 maanden geleden

Reactie op babynummero2

Veel te veel haha

5 maanden geleden

Reactie op babynummero2

Leesboekjes. Activiteiten tafel Toetoet auto Pyjama Schommel Loopwagen