20 Reacties

9 dagen geleden

Fiets met duwstang klimrek is inderdaad ook een leuk idee

9 dagen geleden

Ik heb deze besteld op bol.com

9 dagen geleden

Watertafel, zandbak, loopfiets, baby zwembadje, schommeltje voor binnen en/of buiten

9 dagen geleden

Ik heb al een loopauto, keukentje en duplo gekocht馃槼馃

9 dagen geleden

Ik heb dus dit voor mijn zoontje laten geven, zooo schattig

9 dagen geleden

Zie het andere topic hierover, genaamd: Bijna 1 jaar - cadeaus. Hier staan een hoop tips waaronder een hele lijst van mij 馃槄

9 dagen geleden

Wij geven aan ons zoontje die 3 juni 1 hoopt te worden, zwemkleding( uv pakje, uv shirtje en zwembroek) opvouwbaar zwembadje, watertafel, blokken die geluid maken Van mijn ouders vragen we een houten loopkar

9 dagen geleden

Hier vragen we ook cadeaubon voor speeltuin en dierentuin in de buurt zodat we alles bij elkaar een jaarabonnement kunnen nemen 馃

8 dagen geleden

Reactie op JuliaL

Wij geven aan ons zoontje die 3 juni 1 hoopt te worden, zwemkleding( uv pak ...
Heb je een linkje van die blokken?

8 dagen geleden

Reactie op Doenjaah

Heb je een linkje van die blokken?

8 dagen geleden

Voor degene die ook een watertafel gaan vragen of zelf kopen, aan welke zitten jullie te denken? Die dingen zijn schrikbarend duur 馃槅 en het is fijn dat die wat lager is zodat ze er ook al bij kunnen

8 dagen geleden

Reactie op Maes90

Voor degene die ook een watertafel gaan vragen of zelf kopen, aan welke zit ...
Ik heb gisteravond lopen zoeken online en het volgende bedacht. Ons dametje is bezig met zich overal aan optrekken, dus over 7 weken als ze jarig is dan kan ze ws wel cruisen. Dus ik ga toch niet voor een hele lage, maar eentje waar ze bij moet staan. Dan heeft ze er de komende jaren ook nog wat aan, ook met het oog op de prijs idd. Ik heb een simpele gekozen, al die toeters en bellen gebruiken ze meestal toch niet is mijn opinie (ik werk met kleine kids). Voor mij is deze prijs ook wel de max eigenlijk, ik hoop dat iemand hem kado wilt geven. Opa鈥檚/oma鈥檚 of al mn vriendinnen doen altijd samen een kado. Dus dan is het wel te doen dacht ik. Dit is m鈥檔 keuze geworden: Bekijk Step2 Duck Pond Watertafel - Met 6 accessoires: eendjes, spuitende kikker, schep en flipper - Waterspeelgoed voor kind - Activiteitentafel met water voor de tuin / buiten op: https://www.bol.com/nl/p/step2-duck-pond-watertafel-met-6-accessoires-eendjes-spuitende-kikker-schep-flipper-waterspeelgoed-voor-kind-activiteitentafel-met-water-voor-tuin-buiten/9200000042912574?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Op andere sites is hij nog wel goedkoper te vinden btw

8 dagen geleden

Reactie op EsAaEn

Ik heb gisteravond lopen zoeken online en het volgende bedacht. Ons dametje ...
Bedankt voor je reactie! Dan valt mijn eerste keuze nog mee qua prijs haha. Ik vind deze wel leuk maar zit wel veel speelgoed bij: https://www.bol.com/nl/nl/p/little-tikes-piratenboot-watertafel/1004004013378818/?bltgh=oCa1q3-0G3PY3J9D2-VEUw.2_57.59.ProductImage

8 dagen geleden

Reactie op Maes90

Bedankt voor je reactie! Dan valt mijn eerste keuze nog mee qua prijs haha. ...
Deze is inderdaad erg in trek altijd, ik vind dus alleen de kleur niet leuk 馃槀

8 dagen geleden

Reactie op EsAaEn

Deze is inderdaad erg in trek altijd, ik vind dus alleen de kleur niet leuk ...
Ik snap je.. bij mij hoeft dan weer niet 谩lles in die blije kleuren te zijn 馃槅

7 dagen geleden

Reactie op Maes90

Ik snap je.. bij mij hoeft dan weer niet 谩lles in die blije kleuren te zijn ...
Nee eens hoor, maar vindt dit zulke poepkleuren 馃槀

7 dagen geleden

Reactie op Maes90

Voor degene die ook een watertafel gaan vragen of zelf kopen, aan welke zit ...
Wij hebben voor onze kleine meid deze alvast gekocht voor haar verjaardag. Qua prijs helemaal super! Kan eerst zonder poten (ze staat nog niet) en als ze wat groter is met poten en er zit wat speelgoed bij! https://www.action.com/nl-nl/p/2582151/mini-matters-zand-en-watertafel/

7 dagen geleden

Reactie op Doenjaah

Ik heb dus dit voor mijn zoontje laten geven, zooo schattig
Heb je hiervan een linkje?

7 dagen geleden

Het is van de leen bakker en heb er dor mijn schoonmoeder bosdieren embleempjes op laten maken van etsy.