11 Reacties
6 maanden geleden
Zo herkenbaar! Onze zoon van bijna een jaar heeft dit ook sinds 2,5 week. Overdag geen probleem maar in de avond.. ellende . Zolang ik bij hem blijf staan aan z’n bedje is het goed, maar zodra ik mij omdraai om weg te lopen zodra hij lijkt te slapen draait hij meteen op z’n rug, ziet mij niet meer en zet het op het krijsen.. hopelijk is de slaapregressie weer snel voorbij
6 maanden geleden
Hier wordt hij wakker na X aantal uur en is dan mega overstuur, we nemen hem dan bij ons, dan valt hij direct weer in slaap dus zal dat nodig hebben 🥹
6 maanden geleden
Ja heel veel herkenning. Hier slaapt hij overdag minder goed. 1 slaapje doet hij ipv 2 en dat merken we dan savonds heel erg! Wakker in bed leggen is een paar weken goed gegaan en kan ineens ook niet meer zoals we willen. Snachts weer wakker voor een fles en telkens vroeg wakker (tussen 5 en 6) en inderdaad na elk slaapje krijsend wakker worden…
6 maanden geleden
Reactie op Irisvk98
Ja heel veel herkenning. Hier slaapt hij overdag minder goed. 1 slaapje doe ...
Ja hier ook weer 5:30/6:00 wakker. Maar ik haal haar er niet uit voor 6:30( tenzij ze echt overstuur is) we sliepen heerlijk de nachten door. Maar vanacht ook van 00:00-4:00 liggen jengelen. Heb haar om 4 uur maar fles en luier gedaan en toen sliep ze weer 2 uurtjes. Maar moet eerlijk toegeven dat ik haar nu ook meer negeer 😅
6 maanden geleden
Mijn dochtertje is ook 11 maanden en sinds 5 avonden ook drama om in bed te leggen. Intens verdrietig zodra ik wegga, zo zielig 🥺 ik geef nog borstvoeding dus daar kalmeert ze wel van maar alsnog is het moeilijk. Net wat meer laten krijsen en na 5/10 minuten weer geweest om haar gerust te stellen, uiteindelijk is ze wel gaan liggen maar vindt het zo moeilijk, heb haar nog nooit laten huilen voor zolang. De speen gooit zo ook weg van woede dus we maken er maar gebruik van om haar van de speen af te krijgen 😅
6 maanden geleden
Mijn zoon van 11 maanden heeft dit al sinds hij 6 maanden was.. elke avond verlatingsangst en moet ik wachten tot hij slaapt (soms zit ik er langer dan een uur) overdag kan ik zo de kamer uitlopen. Het lijkt alsof hij weet dat hij me de hele nacht niet gaat zien en daardoor de angst krijgt ‘s avonds. Zodra hij slaapt slaapt ie gelukkig wel door tot 7:30 uur.
6 maanden geleden
Hier ook. Sinds 4 avonden. We weten echt niet waar we goed aan doen.
In slaap aaien. Dan wordt ze ieder uur wakker en beginnen we weer van voor af aan. Alsof ze dan lichter slaapt en denkt:' waar zijn ze nou'.
In slaap laten huilen. Sinds wel 45 minuten. Voelt zo mega slecht. Maar daarna slaapt ze wel soms door. Het gaat echt door merg en been. Ik kan het echt niet aanhoren. Zit heel hoog bij mij omdat ze echt een flinke huilbaby is geweest.
6 maanden geleden
Reactie op ZoZ0nd4g
Wij zijn afgelopen nacht tussen 12 en 5 wakker geweest. Mijn hemel, ben ges ...
Oh wat zullen jullie kapot zijn..ik heb dan nog het geluk thuis moeder te zijn. Maar als je volgende ochtend naar werk moet
.. pffff